MuscleMeat

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
Jo :thumb: Ik zie me schouders nu alweer slinken :(

Als je nou een verhoging neemt, een stang in je nek legt en dan erop stapt met 1 been steeds, dan pak je echt voornamelijk quads. Vind zelf een heerlijke oefening op die manier.

Als ik nou een chick was had ik pics van glutes gevraagd :cool:

Misschien moet ik die een x proberen als ik zin heb :P

Meh, mager traininkje hoor...

J/K Pun, niks mis mee imo:)

Zal ik t maar vragen voor je dan?
Pics van glutes:D

Zucht haha, aint gonna happen :D

Hahah :D

Waare blijft die bdb dan? :cool:

Die BDB komt sowieso deze maand, ik gok zo rond de 20e waar ik naartoe werk voor de 1e challenge.

Ziet er toch wel uit als een lekkere training! Kan de foto vanaf hier niet laden :( too bad!

Ik ben blijkbaar niet de enige die uitkijkt naar de bdb!

Ben blij dat jullie de train toch nog okay vinden.. Ik vond het zelf echt zo ruk gaan haha.

@ foto Jij hebt de ongecensureerde versie gekregen, alleen weet je dat nog niet, iets met tijdsverschil geloof ik? Oh wacht het is daar later :o

Yeah al die front en side poses worden een beetje saai he geloof ik.. Patience dear..

Jo :thumb: Ik zie me schouders nu alweer slinken :(

Als je nou een verhoging neemt, een stang in je nek legt en dan erop stapt met 1 been steeds, dan pak je echt voornamelijk quads. Vind zelf een heerlijke oefening op die manier.

Als ik nou een chick was had ik pics van glutes gevraagd :cool:

vrouwen oefening man...

Prima tren toch man, ook al zie je dat zelf meestal anders ;)
Goeie pic weer, geeft log toch wat extra's
Wanneer krijgen we die epic glutes te zien?;)

Goeie delts man, begint ergens op te lijken <3

Ik ben al een tijdje aan het hopen dat iemand vraagt wat BDB is, tevergeefs....
Nu moet ik het zelf maar vragen he? :o

Prima tren toch man, ook al zie je dat zelf meestal anders ;)
Goeie pic weer, geeft log toch wat extra's
Wanneer krijgen we die epic glutes te zien?;)

Er komen geen pics van mijn ass.. period! :D

Goeie delts man, begint ergens op te lijken <3

Bedankt he Auswitzert!

Oke.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Haha prima, wachten af :thumb:

Weinig keus haha.. Ik kan de foto sowieso zelf niet maken.. En als ik eenmaal de 20e in mijn hoofd heb, wat een superdude pomp trennn zal worden.. Lijkt me dat het ultieme moment om een BDB te maken met full pomp. :o

Ik ben al een tijdje aan het hopen dat iemand vraagt wat BDB is, tevergeefs....
Nu moet ik het zelf maar vragen he? :o

BDB = Back Double Biceps Pose ;)

Het ging meer om mijn midsection laatste foto :o
Kan het ook niet helpen dat die Delts steeds zover uitsteken :D

Thanks, ik had gewoon even zin om die smiley te gebruiken :o
Had je j/k wel gezien :D

Irritante van foto's van je abs = licht en elke keer dat ik voor de spiegel sta en aanspan, dan span je erna de camera = ontspan je abs... Whut?! Cry everytiem

Hehe thanks Stef! :cool:

Hmm ja lunges.. Nee thanks. Mijn glutes zijn al buiten proportie.. Ik wil nog wel broeken kunnen passen..

Als je je lunges in je glutes voelt, zet je je voet te ver buiten schouders ;) Probeer eens midden van je
voet ongeveer op tepel breedte te zetten en kijk eens wat er gebeurd ;)

Thanks, ik had gewoon even zin om die smiley te gebruiken :o
Had je j/k wel gezien :D

Irritante van foto's van je abs = licht en elke keer dat ik voor de spiegel sta en aanspan, dan span je erna de camera = ontspan je abs... Whut?! Cry everytiem

Haha wtf :roflol:

Als je je lunges in je glutes voelt, zet je je voet te ver buiten schouders ;) Probeer eens midden van je
voet ongeveer op tepel breedte te zetten en kijk eens wat er gebeurd ;)

Ik ga het ongetwijfeld een x proberen, blijf het gewoon echt een ramp vinden die oefening. En ik hou het trainen lately goed vol omdat ik gewoon oefeningen doe die ik leuk vind met 1 spiergroep die ik extra aandacht geef en daar ook k*toefeningen bij doe. Dat is de afgelopen maanden delts geweest en is op het moment abs. Mehh abs :o

:haha:

Vandaag Rug/Tri/Calves doen wel echt heel veel zin in!! Ook omdat ik gisteren nogal full r*tard ben gegaan op carbs etc. Dus hopelijk kan ik daar wat extra kracht uitputten :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven