Fitness Seller

Pun's road..

Hnng, goeie cut hoor :p

Nee, lekker van genieten! Je bent goed bezig lately.. Dan mag dat af en toe toch ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lol, super orgineel :D

Da's ook de bedoeling, dan komen ze niet al te vaak voor ;)

Daar zit wel wat in inderdaad :) Vanavond gewoon weer aan mijn biefstuk met broccoli :engel:

Hnng, goeie cut hoor :p

Nee, lekker van genieten! Je bent goed bezig lately.. Dan mag dat af en toe toch ;)

Thanks Hill! :kiss: Genieten doe ik zeker, op het moment zelf.. Maar erna denk ik Noooo :o Ach met wat extra cardio is er niks aan de hand..

Ja, oestrogene wezens moeten het altijd voor mekaar opnemen natuurlijk :p

:roflol: Jaa want Mast is ook zo oestrogeen en heeft ook zoveel potentie om te converteren naar oestrogenen :o

Jullie hebben je dag wel vandaag in mijn log he :roflol:

Kleine kans, die eet ie allemaal zelf op denk ik :D

Trenn bijna altijd tussen 17-1830.. Tenzij ik niet in mijn eigen gym train that is..

Uhu, iig geen dikz*k :cool:

Ah okee, ja ik tren nu vaak in de ochtend is ook wel chill opzich. Sws de cardio op nuchtere maag is wel lekker voor me gevoel ook...

Uhhhh doel je daarmee indirect op mij of... :o hahaha

Heb jij jouw BMI weleens berekend?! :o

Ah okee, ja ik tren nu vaak in de ochtend is ook wel chill opzich. Sws de cardio op nuchtere maag is wel lekker voor me gevoel ook...

Uhhhh doel je daarmee indirect op mij of... :o hahaha

Ik vind in de ochtend trainen niet zo fijn, op cardio na dan.. Op nuchtere maag.. HIIT Hnngggg..

Maar kracht eigenlijk altijd einde v/d middag of in de avond. Anders ben ik niks waard..

Haha ik doelde niet op jou ;)

pun's road to become a natural bodybuilder.

Heb jij jouw BMI weleens berekend?! :o

Hoe bereken ik mijn BMI?

Wat is uw lengte?

1.88 meters

Wat is uw gewicht?

106 kilogram

Bereken BMI

Uw BMI is 30... Dit betekent dat u overgewicht heeft. Afvallen komt uw gezondheid ten goede. Probeer eens onze gezonde recepten en lees de tips voor een gezond gewicht om een gezond gewicht te verkrijgen.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik vind in de ochtend trainen niet zo fijn, op cardio na dan.. Op nuchtere maag.. HIIT Hnngggg..

Maar kracht eigenlijk altijd einde v/d middag of in de avond. Anders ben ik niks waard..

Haha ik doelde niet op jou ;)

HIIT moet ik eigenlijk ook ff toepassen ja goeie! Moet zeggen het went... Ik was normaal ook niks waard s morgens :o

Hahah cool had wel gemogen hoor, extra motivatie :cool:

Terug
Naar boven