Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Zeker!
mag ook wel, beetje jouw voetjes weer op de grond krijgen na al die complimentjes op je foto's. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag ook wel, beetje jouw voetjes weer op de grond krijgen na al die complimentjes op je foto's. 

De rest was een beetje behelpen, maar alsnog lekker getraind

Hoe bereken ik mijn BMI?
Wat is uw lengte?
1.88 meters
Wat is uw gewicht?
106 kilogram
Bereken BMI
Uw BMI is 30... Dit betekent dat u overgewicht heeft. Afvallen komt uw gezondheid ten goede. Probeer eens onze gezonde recepten en lees de tips voor een gezond gewicht om een gezond gewicht te verkrijgen.
![]()
![]()
![]()
![]()

alsof je dan traint huehuehue
Wat train je vanavond?

HIIT moet ik eigenlijk ook ff toepassen ja goeie! Moet zeggen het went... Ik was normaal ook niks waard s morgens
Hahah cool had wel gemogen hoor, extra motivatie![]()

Zeker!mag ook wel, beetje jouw voetjes weer op de grond krijgen na al die complimentjes op je foto's.
![]()

Heb ik iets gemist?!
Dus voor je mij nog eens fatty noemt
Euhm.. Shush you!
Back/Tri + 1 Abs is het geworden.. Ik had niet zoveel behoefte om 240KG aan plates te gaan sjouwen naar de LP voor mijn Calf Presses
Nah dan zou ik ook een dikkie dik zijn
Jaaa HIIT doet echt wonderen voor mij!
Ja daarom, GEEN FOTO VANDAAG![]()

Teveel nootjes?
Euhm gewoon waar ik zin in heb eigenlijk.. Hardlopen sowieso niet.. Doe dan liever Stepmachine oid.. Crosstrainer is voor vrouwenEn verder ga ik niet in op HIIT
![]()

Lekkere tren bro! Wat een gek*t met die plates, was ook wel gek geworden denk ik
(BMI zegt niks hoor)
Ziet er weer goed uit.
Personeel had de plates opgeborgen?
Hangt dat niet aan of bij de apparaten in de buurt?
)Whatt? Geen zin om de plates te sjouwen? Zo lazy heb ik je nog nooit meegemaakt![]()

Teveel nootjes?
Euhm gewoon waar ik zin in heb eigenlijk.. Hardlopen sowieso niet.. Doe dan liever Stepmachine oid.. Crosstrainer is voor vrouwenEn verder ga ik niet in op HIIT
![]()
Ach ja. Volgens mij is dat is veel gyms wel zo. Beetje rond slenteren of achter balie hangen. Mensen oefeningen fout laten uitvoeren. Allemaal lekker gemotiveerd.
Heel herkenbaar dit...hangen bij ons soms met zn 6en achter de balie en hebben geen tijd om mensen die het nodig hebben te begeleiden..
In oude gym vaak meiden die stage liepen voor balie oid. Cardio Was boven en zag ze constant met telefoon bezig voeten op desk etc. Goede gym loopt men rond en zoeken ze contact met je en helpen waar nodig.