MuscleMeat

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
Trennnn van vandaag.. So much motivation, zo ging ik naar de gym.. Maar Basic Fit zou Basic Fit niet zijn als ze je dag niet proberen te verknallen :mad:

Omdat er mensen zijn die de plates niet terugleggen, de db's laten slingeren en weet ik veel wat.. Vond die pipo van de gym het nodig om dan maar ALLE plates boven 5KG te verstoppen.. Wait Whut?! Jaa jij mag ze wel pakken hoor Pun, maar dan moet je wel heel de gym door elke keer met xxxKG aan plates.. En wel weer terugleggen he?! Wait Whut?! Such a good thing I stopped tren a week ago :D

Anyway, "enigszins" geïrriteerd maar geprobeerd het beste ervan te maken.. Alsof dat überhaupt gaat helpen op deze manier :o

Ik heb dus maar 1 plate loaded oefening gedaan vandaag :o De rest was een beetje behelpen, maar alsnog lekker getraind :)

Plate Loaded Lat Pulldown
15x80
8x120
6x130
6x140
11x140 :cool:

Plates terugbrengen :o

Wide Grip Lat Pulley Dropset
10x80
10x70
10x60
10x50

Standing Cable Row V-Bar Zeer strict uitgevoerd, BURN!
10x27,5
10x37,5
14x47,5

V-Bar Pulldown Dropset
13x70
9x60
9x50
11x40

Cable Triceps Pushdown
15x40
12x50
12x60
10x70 PR! Hehe

Cable Rope Crunch Ook gelet op strikte uitvoering, heavy!
10x40
10x45
10x50

One Arm Cable Triceps Pushdown Dropset
11x17,5
10x15
13x12,5
12x10

Toen was ik wel weer op en voldaan, maar nog steeds geïrriteerd :o

Geen foto vandaag..

Lekkere training hoor! Mooie gewichten :)

Klote van die plates.

pun's road to become a natural bodybuilder.

Heb ik iets gemist?! :p

Hoe bereken ik mijn BMI?

Wat is uw lengte?

1.88 meters

Wat is uw gewicht?

106 kilogram

Bereken BMI

Uw BMI is 30... Dit betekent dat u overgewicht heeft. Afvallen komt uw gezondheid ten goede. Probeer eens onze gezonde recepten en lees de tips voor een gezond gewicht om een gezond gewicht te verkrijgen.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dus voor je mij nog eens fatty noemt :D

:roflol: alsof je dan traint huehuehue

Wat train je vanavond?

Euhm.. Shush you! :D

Back/Tri + 1 Abs is het geworden.. Ik had niet zoveel behoefte om 240KG aan plates te gaan sjouwen naar de LP voor mijn Calf Presses :o

HIIT moet ik eigenlijk ook ff toepassen ja goeie! Moet zeggen het went... Ik was normaal ook niks waard s morgens :o

Hahah cool had wel gemogen hoor, extra motivatie :cool:

Nah dan zou ik ook een dikkie dik zijn :D

Jaaa HIIT doet echt wonderen voor mij! :engel:

Zeker! :D mag ook wel, beetje jouw voetjes weer op de grond krijgen na al die complimentjes op je foto's. ;)

Ja daarom, GEEN FOTO VANDAAG :haha:

Tel toch aardig wat setjes dus lijkt me inderdaad dat je goed vol zat daarna :thumb:
Pfff wil eigenlijk zo weer gaan en dan HIIT gaan doen, teveel nootjes gegeten vandaag :o

Edit: wat pak jij met je cardio? Crosstrainer of ga je de loopband op?

Teveel nootjes? :roflol:

Euhm gewoon waar ik zin in heb eigenlijk.. Hardlopen sowieso niet.. Doe dan liever Stepmachine oid.. Crosstrainer is voor vrouwen :o En verder ga ik niet in op HIIT :P

Lekkere tren bro! Wat een gek*t met die plates, was ook wel gek geworden denk ik :mad:
(BMI zegt niks hoor:( )

Ziet er weer goed uit.

Personeel had de plates opgeborgen?
Hangt dat niet aan of bij de apparaten in de buurt?

Heb ik iets gemist?! :p

Dus voor je mij nog eens fatty noemt :D

Euhm.. Shush you! :D

Back/Tri + 1 Abs is het geworden.. Ik had niet zoveel behoefte om 240KG aan plates te gaan sjouwen naar de LP voor mijn Calf Presses :o

Nah dan zou ik ook een dikkie dik zijn :D

Jaaa HIIT doet echt wonderen voor mij! :engel:

Ja daarom, GEEN FOTO VANDAAG :haha:

Whatt? Geen zin om de plates te sjouwen? Zo lazy heb ik je nog nooit meegemaakt :p

Lekkere tren bro! Wat een gek*t met die plates, was ook wel gek geworden denk ik :mad:
(BMI zegt niks hoor:( )

Ja was wel een beetje gaar idd!

Ziet er weer goed uit.

Personeel had de plates opgeborgen?
Hangt dat niet aan of bij de apparaten in de buurt?

Gewoon allemaal weggehaald.. Zo van als jullie niet opruimen dan mogen jullie ze niet meer gebruiken.. Echt IQ van een pinda die medewerker.. Ze maken de apparaten niet schoon en dan worden ze boos als ze af en toe plates moeten opruimen. (even losgezien van het feit dat het een kleine moeite is om je eigen zooi op te ruimen ;))

Whatt? Geen zin om de plates te sjouwen? Zo lazy heb ik je nog nooit meegemaakt :p

:$ het is een heeele grote gym en ik had geen zin in lunges? :o

:$

Pffft wel erg kinderachtig gedoe daar zeg.

Ja, die lui hebben zelf gewoon geen zin om te werken..
En wel een beetje liften tijdens werktijd :o
Echt ongelofelijk wel eigenlijk..

Ach ja. Volgens mij is dat is veel gyms wel zo. Beetje rond slenteren of achter balie hangen. Mensen oefeningen fout laten uitvoeren. Allemaal lekker gemotiveerd.

Ach ja. Volgens mij is dat is veel gyms wel zo. Beetje rond slenteren of achter balie hangen. Mensen oefeningen fout laten uitvoeren. Allemaal lekker gemotiveerd.

Heel herkenbaar dit...hangen bij ons soms met zn 6en achter de balie en hebben geen tijd om mensen die het nodig hebben te begeleiden..

Heel herkenbaar dit...hangen bij ons soms met zn 6en achter de balie en hebben geen tijd om mensen die het nodig hebben te begeleiden..

In oude gym vaak meiden die stage liepen voor balie oid. Cardio Was boven en zag ze constant met telefoon bezig voeten op desk etc. Goede gym loopt men rond en zoeken ze contact met je en helpen waar nodig.

In oude gym vaak meiden die stage liepen voor balie oid. Cardio Was boven en zag ze constant met telefoon bezig voeten op desk etc. Goede gym loopt men rond en zoeken ze contact met je en helpen waar nodig.

Yep vooral dat contact is ver te zoeken..begeleiding is vaak
lachwekkend...

Herkenbaar idd van het personeel. Stond vanavond te deadliften. Naast me iemand echt heel pijnlijk te squatten, medewerker komt langs, doet paar curls met 20 kilo stang en loopt weer weg. Geen tip niks voor die squattende vent.

Stelletje lapzwansen :o

Terug
Naar boven