Fitness Seller

Pun's road..

sickk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
zoveel aders op je voorhoofd ... moest je een scheet eruit duwen?

Nice bro, lijkt alleen wel of dat je moet schijten idd :D

:roflol: Je zou het zeggen he.. Maar nee, ik heb voor het eerst in mijn leven Abs, dus ik moet mijn pokerface nog aanleren terwijl ik ze flex :o :o :o

Thanks gasten :cool:

Abs on a skinny guy dont count!

Sicke vains ! en prima hoofd erbij hoor :D

Weekend beetje overleeft? 10K kcal dagen weer?

• #1.367
Jawel!
Die weekenden vol chocolade en shit zorgde ervoor dat ik dit weekend heerlijk voor een zenuwbehandeling naar de spoedtandarts in t ziekenhuis mocht.. Ffs geen doen pijn in je bek met 35 graden.. Zaterdag 4k kcal en gisteren 3,2k.. Best netjes voor mijn doen :)

Ai das minder bro.. Nu flink aan de pijnbestrijding?

• Like
Waarderingen: Vonk
Hehehe paar dagen chocola en de tanden vallen gelijk uit je smoel :P

Dat word een paar kunstklappers overwegen :D

• Like
goeie progressie! kun je trots op zijn :)

• Like
Nice progress pic op vorige pagina. Je hebt een nice fysiek, mag je trots op zijn.
Goede Delts n arms

• Like
Mooie progressie punnie! :)

• Like
Pun hoe ziet het er bij jou komende tijd uit? Zie dat je aan het cruising bent :-)

• Like
  • #1.374
Ai das minder bro.. Nu flink aan de pijnbestrijding?

Jaa man balen! :mad:
T gaat geloof ik vandaag voor het eerst sinds afgelopen zaterdag wat beter.. Ben 2 behandelingen verder inmiddels en heel wat strips en zakjes pijnstillers verder :o
Hoe zo'n klein klote ding in je mond zoveel pijn kan veroorzaken..

Hehehe paar dagen chocola en de tanden vallen gelijk uit je smoel :P

Dat word een paar kunstklappers overwegen :D

Haha nou met mijn gebit.. Je moest serieus waar eens weten hoe vaak ik die overweging al niet heb gemaakt..

goeie progressie! kun je trots op zijn :)

Nice progress pic op vorige pagina. Je hebt een nice fysiek, mag je trots op zijn.
Goede Delts n arms

Thanks All! :cool:

Pun hoe ziet het er bij jou komende tijd uit? Zie dat je aan het cruising bent :-)

Ja klopt :) Sowieso nog even doorcruisen tot na Dance Valley. Hopelijk tegen die tijd ook helemaal verlost van de ontsteking.. Dan nog twijfel om 4w te knallen op tren-a en op vakantie keihard en vasculair te zijn :o Kan ook goed dat ik gewoon mijn cruise doortrek tot 10w totaal en na terugkomst van vakantie lekker ga cleanbulken 20w op test/bold.

T gaat geloof ik vandaag voor het eerst sinds afgelopen zaterdag wat beter.. Ben 2 behandelingen verder inmiddels en heel wat strips en zakjes pijnstillers verder :o
Hoe zo'n klein klote ding in je mond zoveel pijn kan veroorzaken..

Klote man, ja tandpijn is echt een b*ch...je kan gelijk niks meer....:(

• #1.376
Klote man, ja tandpijn is echt een b*ch...je kan gelijk niks meer....:(

Ik sta er na al die jaren kiespijn (dit is zenuwbehandeling kies #6 oid.) nog steeds versteld van hoe je inderdaad gelijk helemaal niets meer waard bent.. Te bizar eigenlijk..

Ik sta er na al die jaren kiespijn (dit is zenuwbehandeling kies #6 oid.) nog steeds versteld van hoe je inderdaad gelijk helemaal niets meer waard bent.. Te bizar eigenlijk..

Kut man, hopen dat het snel weer over is! I know how it feels, je kan niet slapen etc helemaal niks tot je volzit met die pijnstillers en het weer een beetje gaat...

• Like

t*ring nr 6....dan kan ik me voorstellen dat je soms alles eruit wil laten rossen en kunstgebit erin....
Vorig jaar verstandskies laten trekken, dacht ga wel ff werken erna...niet dus...kon gewoon plat...

Hoe zo'n klein klote ding in je mond zoveel pijn kan veroorzaken

Dat zegt ze vaker tegen je of niet? :P

• #1.380
Kut man, hopen dat het snel weer over is! I know how it feels, je kan niet slapen etc helemaal niks tot je volzit met die pijnstillers en het weer een beetje gaat...

Ja man pfff.. zat afgelopen dagen op 3,6gr ibu per dag :treuren: Nu beetje afbouwen weer naar 1,8gr p/d en wat meer paracetamol nemen.

t*ring nr 6....dan kan ik me voorstellen dat je soms alles eruit wil laten rossen en kunstgebit erin....
Vorig jaar verstandskies laten trekken, dacht ga wel ff werken erna...niet dus...kon gewoon plat...

Jaaa been there done that.. Too many frickin times :mad: Ik kan alleen niet zo heel veel meer laten trekken, anders moet ik mijn voeding vloeibaar tot me gaan nemen..
inb4 whey infuus :p

Dat zegt ze vaker tegen je of niet? :P

Je moest es weten :roflol:

Terug
Naar boven