joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoveel aders op je voorhoofd ... moest je een scheet eruit duwen?
Nice bro, lijkt alleen wel of dat je moet schijten idd![]()
Je zou het zeggen he.. Maar nee, ik heb voor het eerst in mijn leven Abs, dus ik moet mijn pokerface nog aanleren terwijl ik ze flex

Ai das minder bro.. Nu flink aan de pijnbestrijding?

Hehehe paar dagen chocola en de tanden vallen gelijk uit je smoel
Dat word een paar kunstklappers overwegen![]()
Nice progress pic op vorige pagina. Je hebt een nice fysiek, mag je trots op zijn.
Goede Delts n arms

Pun hoe ziet het er bij jou komende tijd uit? Zie dat je aan het cruising bent :-)
Sowieso nog even doorcruisen tot na Dance Valley. Hopelijk tegen die tijd ook helemaal verlost van de ontsteking.. Dan nog twijfel om 4w te knallen op tren-a en op vakantie keihard en vasculair te zijn
Kan ook goed dat ik gewoon mijn cruise doortrek tot 10w totaal en na terugkomst van vakantie lekker ga cleanbulken 20w op test/bold.Jaa man balen!
T gaat geloof ik vandaag voor het eerst sinds afgelopen zaterdag wat beter.. Ben 2 behandelingen verder inmiddels en heel wat strips en zakjes pijnstillers verder![]()
Hoe zo'n klein klote ding in je mond zoveel pijn kan veroorzaken..

Klote man, ja tandpijn is echt een b*ch...je kan gelijk niks meer....![]()
Ik sta er na al die jaren kiespijn (dit is zenuwbehandeling kies #6 oid.) nog steeds versteld van hoe je inderdaad gelijk helemaal niets meer waard bent.. Te bizar eigenlijk..
Ik sta er na al die jaren kiespijn (dit is zenuwbehandeling kies #6 oid.) nog steeds versteld van hoe je inderdaad gelijk helemaal niets meer waard bent.. Te bizar eigenlijk..
Jaa man balen!
T gaat geloof ik vandaag voor het eerst sinds afgelopen zaterdag wat beter.. Ben 2 behandelingen verder inmiddels en heel wat strips en zakjes pijnstillers verder![]()
Hoe zo'n klein klote ding in je mond zoveel pijn kan veroorzaken

Kut man, hopen dat het snel weer over is! I know how it feels, je kan niet slapen etc helemaal niks tot je volzit met die pijnstillers en het weer een beetje gaat...
Nu beetje afbouwen weer naar 1,8gr p/d en wat meer paracetamol nemen.t*ring nr 6....dan kan ik me voorstellen dat je soms alles eruit wil laten rossen en kunstgebit erin....
Vorig jaar verstandskies laten trekken, dacht ga wel ff werken erna...niet dus...kon gewoon plat...
Ik kan alleen niet zo heel veel meer laten trekken, anders moet ik mijn voeding vloeibaar tot me gaan nemen..