AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
why so mad lol xD hahahaa fuaaaa sick kunts gaan thread openen @ bodybuilding.com ahahahaha looooool

xVlpR.gif


post eens een foto met een lepel, of een blaadje met je dbb naam erop
 
HAhahaha wauw waarom iedereen zo hard haten, denken jullie echt dat hij ook maar 1 milimeter cared om jullie pathetic people. Keep ut the hate, so his motivation will stay high.

+1 Physique
+1 Tattooboy
+1 Golds Singlet
+1 Lifting a blond girl (she looks pretty heavy:P)
+1 Duckface
 
:roflol: dus dan kunnen we vaststellen dat jij dit niet bent
funny... maar nog steeds nahh ;)

als je beetje slim bent ga je een paar pagina's terug enzo, zie je een paar filmpjes verschijnen met volgens mij dezelfde persoon, alleen dan op bewegende frames.

thx bye gl -120
 
funny... maar nog steeds nahh ;)

als je beetje slim bent ga je een paar pagina's terug enzo, zie je een paar filmpjes verschijnen met volgens mij dezelfde persoon, alleen dan op bewegende frames.

thx bye gl -120

Dat ben jij niet.

thnx bye gl see ya phaggot
 
haha als hij bewijst dat hij dit wel is, wat ik 100% geloof heeft hij jullie mond zo hard gesnoerd..
 
HAhahaha wauw waarom iedereen zo hard haten, denken jullie echt dat hij ook maar 1 milimeter cared om jullie pathetic people. Keep ut the hate, so his motivation will stay high.

+1 Physique
+1 Tattooboy
+1 Golds Singlet
+1 Lifting a blond girl (she looks pretty heavy:P)
+1 Duckface

wat ben jij een ongelofelijke nerd zeg.
 
hmmm ik weet niet echt hoe ik kan bewijzen dat ik dit ben btw ;p ( no joke ) misschien via mijn facebook.. want daar heb ik hem ook op geplaatst.. en dat meisje ook. xD
 
hmmm ik weet niet echt hoe ik kan bewijzen dat ik dit ben btw ;p ( no joke ) misschien via mijn facebook.. want daar heb ik hem ook op geplaatst.. en dat meisje ook. xD

je post een pic inclusief je kop, je fysiek en een briefje met je username erop.
 
je post een pic inclusief je kop, je fysiek en een briefje met je username erop.
ja maar gast xD we hebben het over de foto waar ik die chick in mijn armen heb xD dreamfields 7 juli.. kom dan maar daar, ben ik ook mag je me live 360 graden bekijken ( no homo )
 
dit ben je niet bitchboy
 
Laatst bewerkt:
ja maar gast xD we hebben het over de foto waar ik die chick in mijn armen heb xD dreamfields 7 juli.. kom dan maar daar, ben ik ook mag je me live 360 graden bekijken ( no homo )

hoe fokking dom ben jij, het boeit ons geen flikker dat jij een chick en je handen bent of dat je op een of ander gaar festival bent. het gaat er om dat jij dat niet bent, de enige manier voor jou om dat te ontkrachten is een pic met matchende kop+fysiek posten waarop je een briefje met je username houd zodat je weet dat jij het bent
 
lol @ die twee fraudin phaggots

gtfo out of dbb
 
dit ben je niet bitchboy
sjonnie ga naar picasa klik cinemascoop... ( krijg je automatisch zo een zwart ding erboven en eronder ) lijkt op een screencap is het niet.. your argument is invalid brah !

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:32 ----------

dit ben je niet bitchboy
daniel.. kweet neit of je een bril nodig hebt ofzo.. maar dat is toch duidelijk iemand anders ;) just saying .. xx your argument is also negged.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:32 ----------

hoe fokking dom ben jij, het boeit ons geen flikker dat jij een chick en je handen bent of dat je op een of ander gaar festival bent. het gaat er om dat jij dat niet bent, de enige manier voor jou om dat te ontkrachten is een pic met matchende kop+fysiek posten waarop je een briefje met je username houd zodat je weet dat jij het bent
als het je geen flikker boeit, waarom post je dan iets xD kom maar in real life zien baby (K) nyaaaaa mad
 
Ik geloof best dat je dit bent, maar schaam je je niet kapot met zo'n zyzz-tattoo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven