- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
why so mad lol xD hahahaa fuaaaa sick kunts gaan thread openen @ bodybuilding.com ahahahaha looooool
post eens een foto met een lepel, of een blaadje met je dbb naam erop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
why so mad lol xD hahahaa fuaaaa sick kunts gaan thread openen @ bodybuilding.com ahahahaha looooool
nahh.. ; )![]()
post eens een foto met een lepel, of een blaadje met je dbb naam erop
dus dan kunnen we vaststellen dat jij dit niet bentfunny... maar nog steeds nahhdus dan kunnen we vaststellen dat jij dit niet bent

funny... maar nog steeds nahh
als je beetje slim bent ga je een paar pagina's terug enzo, zie je een paar filmpjes verschijnen met volgens mij dezelfde persoon, alleen dan op bewegende frames.
thx bye gl -120
vraag eens xD.. vraag eens of ik care wat jij denkt.
vraag eens xD.. vraag eens of ik care wat jij denkt.
HAhahaha wauw waarom iedereen zo hard haten, denken jullie echt dat hij ook maar 1 milimeter cared om jullie pathetic people. Keep ut the hate, so his motivation will stay high.
+1 Physique
+1 Tattooboy
+1 Golds Singlet
+1 Lifting a blond girl (she looks pretty heavy)
+1 Duckface
haha als hij bewijst dat hij dit wel is, wat ik 100% geloof heeft hij jullie mond zo hard gesnoerd..
hmmm ik weet niet echt hoe ik kan bewijzen dat ik dit ben btw ;p ( no joke ) misschien via mijn facebook.. want daar heb ik hem ook op geplaatst.. en dat meisje ook. xD
ja maar gast xD we hebben het over de foto waar ik die chick in mijn armen heb xD dreamfields 7 juli.. kom dan maar daar, ben ik ook mag je me live 360 graden bekijken ( no homo )je post een pic inclusief je kop, je fysiek en een briefje met je username erop.
ja maar gast xD we hebben het over de foto waar ik die chick in mijn armen heb xD dreamfields 7 juli.. kom dan maar daar, ben ik ook mag je me live 360 graden bekijken ( no homo )
sjonnie ga naar picasa klik cinemascoop... ( krijg je automatisch zo een zwart ding erboven en eronder ) lijkt op een screencap is het niet.. your argument is invalid brah !
daniel.. kweet neit of je een bril nodig hebt ofzo.. maar dat is toch duidelijk iemand anders
just saying .. xx your argument is also negged.als het je geen fl**ker boeit, waarom post je dan iets xD kom maar in real life zien baby (K) nyaaaaa madhoe fokking dom ben jij, het boeit ons geen fl**ker dat jij een chick en je handen bent of dat je op een of ander gaar festival bent. het gaat er om dat jij dat niet bent, de enige manier voor jou om dat te ontkrachten is een pic met matchende kop+fysiek posten waarop je een briefje met je username houd zodat je weet dat jij het bent