AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was je in 2011 ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en een jaartje later zie je er zo uit ? :roflol: not sure if srs or just on cell tech 24/7

Haha kan mij geen reet schelen of je het wel of niet bent....

Maar nogmaals....Waarom in godsnaam lippenstift??

• Topic Starter Topic Starter
geen lippenstift man ;p ... vaseline .. anders kreeg ik van die uitgedroogde.. witte lippen door xtc ;) en dat zag er niet uit xD

Haha kan mij geen reet schelen of je het wel of niet bent....

Maar nogmaals....Waarom in godsnaam lippenstift??
geen lippenstift man ;) vaseline, want ik kreeg telkens van die uitgedroogde ( witte lippen ) door xtc ;p en dat wou ik niet !.. lol leek op een junk.. en hier lijkt het misschien zo erg.. maar dat komt denk ik door de belichting dat mn lippen erzo uit zien haha

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:58 ----------

van het blowjobben zeker? f**got
jij verdient sws comedyaward van 2012

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:59 ----------

Dit was je in 2011 ?

en een jaartje later zie je er zo uit ? :roflol: not sure if srs or just on cell tech 24/7
dat heb jij goed gezien ;) wat een misterie he, wat een sensatie, wat een transformatie WAUWWW.. geloof me ;) als je 5/6 x pweek naar de gym gaat en geen alcohol drinkt.. dan kom je er wel : )

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:00 ----------

Ik geloof best dat je dit bent, maar schaam je je niet kapot met zo'n zyzz-tattoo?
het is geen zyzz tattoo, het is gewoon de naam van mijn moeder, achternaam van mn vader, plus achternaam van mn moeder : )

71shh4.jpg

Hahaha weten die ook dat je aan de cell tech en xtc zit ?

Beetje triest om er over te liegen kerel. Dat kun je maybe newbies wijs maken maar niet iemand die al 5 jaar meegaat. Op die foto van 2011 zie je er nog natty uit en realistisch bij 1 jaar training. Die duckface foto schreeuwt cell tech. Kijk alleen die borst en traps.

Er natuurlijk vanuitgaande dat jij dat bent.

Ik zie dat de tekst niet hetzelfde is, maar het lettertype en de plaats is toch wel identiek. Of is dat toevallig?
klopt lettertype vond ik gewoon mooi ; ) ( edwardian style script ).... plek ik kon kiezen linker of rechter borst... rechter borst vond ik mooier ;) eerst wou ik hem rechts bovenin, dichtbij het sleutelbeen.. maar toch maar niet gedaan : )

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:11 ----------

Hahaha weten die ook dat je aan de cell tech en xtc zit ?

Beetje triest om er over te liegen kerel. Dat kun je maybe newbies wijs maken maar niet iemand die al 5 jaar meegaat. Op die foto van 2011 zie je er nog natty uit en realistisch bij 1 jaar training. Die duckface foto schreeuwt cell tech. Kijk alleen die borst en traps.

Er natuurlijk vanuitgaande dat jij dat bent.
xtc vast wel.. cell tech weet ik zelf niks van to be honest ;) traps had ik al van mijzelf ;) borst ging altijd al lekker mee, schouders heb ik hard aan gewerkt en ben ik ook zeer trots op ;) het kan mij niet schelen of jij al 5 jaar bezig bent.. ik weet het best hoe ik met mijn lichaam om moet gaan en na zondag @ freshtival is ook duidelijk mijn motivatie 100000x omhoog gegaan-

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:19 ----------

lol uploading troll filmpje speciaal voor mistery en iWj

Laatst bewerkt:
i smell celltech

haha met je hyves pf

en dan je badoo profiel
http://badoo.com/nl/0173027591/
"Wil kennismaken met een man, 18-30 jaar"

perfectly sculpted chest... @ 19 years old.. but tell us how : (

AH ik heb verder niks tegen de OP.

Let alleen beetje op dat der cell tech abuse kerel.

Je hebt gezien hoe zyzz is geëindigd met die lifestyle.

bruut fysiek verder.

ow ben jij geen denis letica dan, toch raar dat er een andere nederlandse denis letica is in de leeftijdsgroep 18-30 jaar.
maarja ben het wel met mistery eens grotendeels, je moet alleen je geroid niet opdringen en het vervolgens ontkennen

Wat een wannabe...

Tren for sure

ow ben jij geen denis letica dan, toch raar dat er een andere nederlandse denis letica is in de leeftijdsgroep 18-30 jaar.
maarja ben het wel met mistery eens grotendeels, je moet alleen je geroid niet opdringen en het vervolgens ontkennen
mentaal richarded jij srs xD ik kan jou naam ( als ik die kende toch ook opgeven op livejasmin ) lmao.... zo iets heet fakers. maarja kennelijk ben je niet facially aesthetic genoeg om fakers te hebben. xD 2 bad -120

wel jammer dat je dan zo stoer bent en maar 190 vrienden op hyves hebt :P

Alsof iemand met dezelfde naam zo'n wannebe zyzz pic gaat maken.

AH ik heb verder niks tegen de OP.

Let alleen beetje op dat der cell tech abuse kerel.

Je hebt gezien hoe zyzz is geëindigd met die lifestyle.

bruut fysiek verder.
tjah,, enigste wat ik denk dat zyzz is vermoord ; ) zelfs chestbrah twijfelt xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven