Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen lippenstift manHaha kan mij geen reet schelen of je het wel of niet bent....
Maar nogmaals....Waarom in godsnaam lippenstift??
vaseline, want ik kreeg telkens van die uitgedroogde ( witte lippen ) door xtc ;p en dat wou ik niet !.. lol leek op een junk.. en hier lijkt het misschien zo erg.. maar dat komt denk ik door de belichting dat mn lippen erzo uit zien hahajij verdient sws comedyaward van 2012
dat heb jij goed gezienDit was je in 2011 ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en een jaartje later zie je er zo uit ?not sure if srs or just on cell tech 24/7
wat een misterie he, wat een sensatie, wat een transformatie WAUWWW.. geloof me
als je 5/6 x pweek naar de gym gaat en geen alcohol drinkt.. dan kom je er wel : )het is geen zyzz tattoo, het is gewoon de naam van mijn moeder, achternaam van mn vader, plus achternaam van mn moeder : )Ik geloof best dat je dit bent, maar schaam je je niet kapot met zo'n zyzz-tattoo?
Ik zie dat de tekst niet hetzelfde is, maar het lettertype en de plaats is toch wel identiek. Of is dat toevallig?het is geen zyzz tattoo, het is gewoon de naam van mijn moeder, achternaam van mn vader, plus achternaam van mn moeder : )
klopt lettertype vond ik gewoon mooi ; ) ( edwardian style script ).... plek ik kon kiezen linker of rechter borst... rechter borst vond ik mooierIk zie dat de tekst niet hetzelfde is, maar het lettertype en de plaats is toch wel identiek. Of is dat toevallig?
eerst wou ik hem rechts bovenin, dichtbij het sleutelbeen.. maar toch maar niet gedaan : )xtc vast wel.. cell tech weet ik zelf niks van to be honestHahaha weten die ook dat je aan de cell tech en xtc zit ?
Beetje triest om er over te liegen kerel. Dat kun je maybe newbies wijs maken maar niet iemand die al 5 jaar meegaat. Op die foto van 2011 zie je er nog natty uit en realistisch bij 1 jaar training. Die duckface foto schreeuwt cell tech. Kijk alleen die borst en traps.
Er natuurlijk vanuitgaande dat jij dat bent.
traps had ik al van mijzelf
borst ging altijd al lekker mee, schouders heb ik hard aan gewerkt en ben ik ook zeer trots op
het kan mij niet schelen of jij al 5 jaar bezig bent.. ik weet het best hoe ik met mijn lichaam om moet gaan en na zondag @ freshtival is ook duidelijk mijn motivatie 100000x omhoog gegaan-http://www.youtube.com/watch?v=6qtcHBWbJdI&feature=youtube_gdata speciaal voor mistery en iwj bekijk het snel.. want ik verwijder hem soon
lol nice one : O maar.. neehhh toch niet nice try thoughhaha f**got
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan je badoo profiel
http://badoo.com/nl/0173027591/
"Wil kennismaken met een man, 18-30 jaar"
ik verwijder hem heus niet ;$ xxx
mentaal richarded jij srs xD ik kan jou naam ( als ik die kende toch ook opgeven op livejasmin ) lmao.... zo iets heet fakers. maarja kennelijk ben je niet facially aesthetic genoeg om fakers te hebben. xD 2 bad -120ow ben jij geen denis letica dan, toch raar dat er een andere nederlandse denis letica is in de leeftijdsgroep 18-30 jaar.
maarja ben het wel met mistery eens grotendeels, je moet alleen je geroid niet opdringen en het vervolgens ontkennen
tjah,, enigste wat ik denk dat zyzz is vermoord ; ) zelfs chestbrah twijfelt xDAH ik heb verder niks tegen de OP.
Let alleen beetje op dat der cell tech abuse kerel.
Je hebt gezien hoe zyzz is geëindigd met die lifestyle.
bruut fysiek verder.