XXL Nutrition

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
mentaal richarded jij srs xD ik kan jou naam ( als ik die kende toch ook opgeven op livejasmin ) lmao.... zo iets heet fakers. maarja kennelijk ben je niet facially aesthetic genoeg om fakers te hebben. xD 2 bad -120

gelukkig haal jij niet steeds je hoofd van je progress pics af..

plus dat als je geen roids hebt gebruikt je dit bij de eerste comment al als compliment beschouwde en je nu alleen maar zit te verdedigen. busted

• Topic Starter Topic Starter
wel jammer dat je dan zo stoer bent en maar 190 vrienden op hyves hebt :P

Alsof iemand met dezelfde naam zo'n wannebe zyzz pic gaat maken.
goed gezocht man, ik had er volgens mij wel 1000 ofzo.. kijk je ook even naar de views op mijn hyves page ? denk niet dat 200 vrienden 80.000 x mijn hyves hebben bekeken.. nice try though ;) en wtf doe je op hyves LMAOOOO zit je daar nog op eerlijk ?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:37 ----------

gelukkig haal jij niet steeds je hoofd van je progress pics af..

plus dat als je geen roids hebt gebruikt je dit bij de eerste comment al als compliment beschouwde en je nu alleen maar zit te verdedigen. busted
dutch BODY building.com... nice try again ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:38 ----------

Wat een wannabe...

Tren for sure
yeah u mad

goed gezocht man, ik had er volgens mij wel 1000 ofzo.. kijk je ook even naar de views op mijn hyves page ? denk niet dat 200 vrienden 80.000 x mijn hyves hebben bekeken.. nice try though ;) en wtf doe je op hyves LMAOOOO zit je daar nog op eerlijk ?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:37 ----------

dutch BODY building.com... nice try again ;)

Kerel, ik kopieerde je naam in google en kwam op hyves, ik heb niet eens een profiel :p
Maar het zegt wel weer genoeg dat je je druk maakt om hoe vaak je account bekeken is haha

BrEeZah

Had je nou gewoon toegegeven dat je gekuurd hebt en niet zo de gay b*ch uitgehangen, dan had je volgens mij meer respect en goede comments gekregen, maar hey, we're all mad u know ;)

Kerel, ik kopieerde je naam in google en kwam op hyves, ik heb niet eens een profiel :p
Maar het zegt wel weer genoeg dat je je druk maakt om hoe vaak je account bekeken is haha

BrEeZah
nee ik maak me niet druk, wou alleen ff zeggen dat ik die andere 800 mensen had verwijderd nyaa mad... go to sleep grow

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:45 ----------

Had je nou gewoon toegegeven dat je gekuurd hebt en niet zo de gay b*ch uitgehangen, dan had je volgens mij meer respect en goede comments gekregen, maar hey, we're all mad u know ;)
zzzzzzzzzzzzzzzzz

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:48 ----------

not sure if troll or srs
hs3osh.jpg

Ik ga ook aan de tren, i'm jealy :(

Gayest topic ever

Dit soort mensen zijn helaas een schande voor de sport. Je komt ze wel vaker tegen... Ze trainen wat, na een jaartje, of soms al eerder gaat de spuit erin, altijd zo'n beetje tegen de zomer. Het soort mannetjes zoals deze schieten overal in de gyms als paddestoelen uit de grond: gay-ass kleding, dito kapsel, net genoeg intelligentie om te snappen dat ze niet in de keuken moeten schijten, en ze kuren nooit als je het vraagt.
Dit soort types, die ook niet te flauw zijn met drugsgebruik, schuwen ook een winstrol of dbol kuurtje niet.

Kijk gewoon naar een van zijn eerdere post waarin hij vertelt dat hij op kracht heeft ingeboet tijdens de cut:
bp van 100kg 8x slow form... naar 95 kg 6 x slow form.

Kort daarna zie je een filmpje waarin hij even later, 105kg 8x drukt, en inmiddels nog droger is geworden. Ook het lichaamsgewicht verschilt maar weinig.
Als beginner kun je snel veel massa aanzetten, zo was het bij mij ook, maar na een jaar en zoveel kg lichaamsgewicht erbij maakt je echt zulke gains niet meer, zeker niet in een cut.

Nogmaals, je bent een schande voor de sport en doet deze sport enkel voor je uiterlijk vertoon, wat je ook al kunt afleiden op de manier waarmee je voor de rest aan je uiterlijk bezig bent.

Cut the bullshit.

Dit soort mensen zijn helaas een schande voor de sport. Je komt ze wel vaker tegen... Ze trainen wat, na een jaartje, of soms al eerder gaat de spuit erin, altijd zo'n beetje tegen de zomer. Het soort mannetjes zoals deze schieten overal in de gyms als paddestoelen uit de grond: gay-ass kleding, dito kapsel, net genoeg intelligentie om te snappen dat ze niet in de keuken moeten schijten, en ze kuren nooit als je het vraagt.
Dit soort types, die ook niet te flauw zijn met drugsgebruik, schuwen ook een winstrol of dbol kuurtje niet.

Kijk gewoon naar een van zijn eerdere post waarin hij vertelt dat hij op kracht heeft ingeboet tijdens de cut:

Kort daarna zie je een filmpje waarin hij even later, 105kg 8x drukt, en inmiddels nog droger is geworden. Ook het lichaamsgewicht verschilt maar weinig.
Als beginner kun je snel veel massa aanzetten, zo was het bij mij ook, maar na een jaar en zoveel kg lichaamsgewicht erbij maakt je echt zulke gains niet meer, zeker niet in een cut.

Nogmaals, je bent een schande voor de sport en doet deze sport enkel voor je uiterlijk vertoon, wat je ook al kunt afleiden op de manier waarmee je voor de rest aan je uiterlijk bezig bent.

Cut the bullshit.

AMEN!

/thread

Cut the bullshit.
strong detective is strong kheb heel lang mijn bodystats niet meer veranderd.. zoals je kunt zien.. ik zit sws niet meer op 13 procent.. ik denk eerder op 9... gewicht is gewoon 88 kg denk ik.. als het gaat om bulken kom ik opzich best snel aan.. maar als het gaat om shredden.. gaat het 10 x sneller.. (L) . maar nog steeds nice try ; ) strong genetics are strong... schande voor de sport ... lol .. het is een schande dat je zomaar mensen beschuldigd, volgens mij doe je dit wel bij meerdere! ... tel tot 3

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 00:06 ----------

22 jaar.. 83 kg /negged.

strong detective is strong .. maar nog steeds nice try ; ) strong genetics are strong... schande voor de sport ... lol .. het is een schande dat je zomaar mensen beschuldigd, volgens mij doe je dit wel bij meerdere! ... tel tot 3
Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb, dus reageer niet zo verontwaardigd.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die na zulke beginnergains INEENS in een paar maandjes tijd zo zakt in vetpercentage, toch zijn gewicht behoudt en ook nog in kracht flink vooruit gaat.

Ik doe deze sport lang genoeg en ik ken meer dan genoeg mensen die deze sport ook beoefenen, hetzij in bodybuilding, powerlift of strongman stijl. Daar zitten ook genetische wonderen tussen en geloof me, die maken ook niet zulke gains na hun beginperiode, terwijl ze ook nog eens gaan cutten.

Je hebt mooie gains gemaakt in het begin, toen werd je spekkig en dacht: dit is een mooie basis om eens een kuurtje erin te knallen, nog voor de zomer van start gaat. En hopla, daar staat hij op een feest met een hempje, een nieuwe tattoo en een paar pillen in z'n nek.

Vast wel kerel...

Hij zal het zich later nog beklagen, als hij een misvormd kind op de wereld zet door z'n vroegtijdig aas-gebruik :)

Het ging bij het maken van topic titel al fout door er "fitnes" neer te zetten :roflol:

Waar windt iedereen zich hier toch in op? Z'n ego op zich is al geen topic waard van ettelijke pagina's... :rolleyes:

Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb, dus reageer niet zo verontwaardigd.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die na zulke beginnergains INEENS in een paar maandjes tijd zo zakt in vetpercentage, toch zijn gewicht behoudt en ook nog in kracht flink vooruit gaat.

Ik doe deze sport lang genoeg en ik ken meer dan genoeg mensen die deze sport ook beoefenen, hetzij in bodybuilding, powerlift of strongman stijl. Daar zitten ook genetische wonderen tussen en geloof me, die maken ook niet zulke gains na hun beginperiode, terwijl ze ook nog eens gaan cutten.

Je hebt mooie gains gemaakt in het begin, toen werd je spekkig en dacht: dit is een mooie basis om eens een kuurtje erin te knallen, nog voor de zomer van start gaat. En hopla, daar staat hij op een feest met een hempje, een nieuwe tattoo en een paar pillen in z'n nek.

Vast wel kerel...
strong unaware

inb4 the :slotje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven