Waarom heb je een nieuw account aangemaakt en een 2e foto topic gemaakt vriend?
Indedaad deze foto's zijn al eerder keer langsgekomen.
Maar wel goede progressie gezien de foto's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt en een 2e foto topic gemaakt vriend?
Ik vind je fysiek k*t en waarschijnlijk post je deze foto's ook op hyves en ben je zo'n mong**l "mooiboy".@ suwardi..... couldn't care les..
thanks
rond november komen er weer nieuwe foto's,
Ik vind je fysiek k*t en waarschijnlijk post je deze foto's ook op hyves en ben je zo'n mong**l "mooiboy".
met je skinny jeans en vans jwz. nicht ecto.

kan niet wachten tot februari... anderhalf jaar progressie.. waar jullie 4 jaar voor nodig hebben.. ( noob genetics )
mad ?

iedereen heeft zo zn eigen inspiratie toch !

ik woog 64 kg toen ik begon met fitness.. dit weet ik zeker want ik moest een medische keuring doorstaan voor mijn opleiding... ik woog toen 64 kg... 5 dagen later begon ik met fitnessen
datering 14 oktober 2010 begonnen met fitness
trust me ;p ik fitness voor me zelf.. natuurlijk moeten mensen wel denken dat ik een goede fysiek heb...
ik ben een echte ectomorph.. en ik weet dat wij ectomorphs hardgainers zijn maar ik ben heel snel aangekomen in zo een korte periode: 23 kg aangekomen... nog 2/3 kg te gaan en dan cutten.
krachtstats volgens mij heb ik die al lang niet meer bewerkt... wat wel raar bij mij is..
dat ik incline benchpress bijna net zoveel til als normale bench press ?
incline benchpress 85kg x 8
benchpress 90kg x 8
is dit normaal of ?
---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:29 ----------
http://www47.zippyshare.com/v/21571110/file.html voor trance lovers download mooie mix![]()