MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
@ suwardi..... couldn't care les..

rond november komen er weer nieuwe foto's,

23kg aangekomen in een jaar dus? en de afgelopen 3 maanden 10kg? doe je goed;)

all naturel?

6 BS topics in 3,5 maand tijd aanmaken en nog niet de moeite nemen om foto's te posten in plaats van linkjes.
Goed bezig hoor.

jepp all naturel :)

Ik vind je fysiek k*t en waarschijnlijk post je deze foto's ook op hyves en ben je zo'n mong**l "mooiboy".
met je skinny jeans en vans jwz. nicht ecto.

Wahaha, je wordt zwaar genegeerd :P

OT: Ga zo door..Als je in vp daalt of nauwelijks aankomt kan je overwegen om later meer te eten.

Vind het wel knappe prestatie, zeker in 9 maand.

Mooie progressie, alleen wel jammer dat je die Zyzz moet noemen in je openingpost.

thanks ;)

ja ik vind zyzz gewoon iemand wie een soort fysiek als mij heeft, een echte ectomorph.. ( kuiten ... polsen ) hij inspireerde me gewoon :) iedereen heeft zo zn eigen inspiratie toch !

@jix ... waarom zou ik nog meer aankomen ? mijn doel was voor februari 90 kg te gaan wegen, ik zit nu al op 87 .. vanaf 78 .. naar 87 gegaan vanaf 21 augustus tot nu !

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 00:00 ----------

en ik ben deze week fftjes aan het experimenteren geweest.. mijn kcal omlaag gehaald.. en cardio erbij gedaan... en ja hoor.. mn abs kwamen te voorschijn .. en mn love handles zijn bijna weg...

when u are an ectomorph.. it's hard to gain weight and muscle... but when it comes down to shredding up................. a wise man once said :)

Tja, als je geen vet aan komt of als je het juist verbrandt terwijl je meer wilt aankomen zou ik meer gaan eten om 100% spiergroei te garanderen..

Maar alleen als en enkel dan als je in die periode niks aangekomen bent in vet.

to buraz, nastavi:thumb:

23kg op 9 maanden tijd... fishy.
Nette krachtstats, maar lieg je niet over je gains in gewicht of over je trainingstijd? Want zelfs als absolute beginner is 23kg op nog geen jaar tijd nogal aan de onwaarschijnlijk hoge kant (tenzij er ook wat spek tussen zit). En dan beweer je nog ecto te zijn met zulke gewichtsgains...?! 10kg bijkomen in 3 maanden en dalen in bf%. Damn kerel, er zijn gasten in de AAS sectie die hun gat volstoppen met roids en die resultaten niet eens neerzetten.

Yep je verhaal lekt ergens kan niet anders... maar anyway wel een goed fysiek.

ik woog 64 kg toen ik begon met fitness.. dit weet ik zeker want ik moest een medische keuring doorstaan voor mijn opleiding... ik woog toen 64 kg... 5 dagen later begon ik met fitnessen

datering 14 oktober 2010 begonnen met fitness

trust me ;p ik fitness voor me zelf.. natuurlijk moeten mensen wel denken dat ik een goede fysiek heb...
ik ben een echte ectomorph.. en ik weet dat wij ectomorphs hardgainers zijn maar ik ben heel snel aangekomen in zo een korte periode: 23 kg aangekomen... nog 2/3 kg te gaan en dan cutten.

krachtstats volgens mij heb ik die al lang niet meer bewerkt... wat wel raar bij mij is..
dat ik incline benchpress bijna net zoveel til als normale bench press ?

incline benchpress 85kg x 8
benchpress 90kg x 8

is dit normaal of ?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:29 ----------

http://www47.zippyshare.com/v/21571110/file.html voor trance lovers download mooie mix :)

Laatst bewerkt:
ik woog 64 kg toen ik begon met fitness.. dit weet ik zeker want ik moest een medische keuring doorstaan voor mijn opleiding... ik woog toen 64 kg... 5 dagen later begon ik met fitnessen

datering 14 oktober 2010 begonnen met fitness

trust me ;p ik fitness voor me zelf.. natuurlijk moeten mensen wel denken dat ik een goede fysiek heb...
ik ben een echte ectomorph.. en ik weet dat wij ectomorphs hardgainers zijn maar ik ben heel snel aangekomen in zo een korte periode: 23 kg aangekomen... nog 2/3 kg te gaan en dan cutten.

krachtstats volgens mij heb ik die al lang niet meer bewerkt... wat wel raar bij mij is..
dat ik incline benchpress bijna net zoveel til als normale bench press ?

incline benchpress 85kg x 8
benchpress 90kg x 8

is dit normaal of ?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:29 ----------

http://www47.zippyshare.com/v/21571110/file.html voor trance lovers download mooie mix :)

Wel nice natuurlijk, het enige wat ik vind lekken is je krachtstats, 23kg aankomen in 1 jaar moet wel wijzen op goede genen, maar als ik dan je krachtstats zie... BP 90 8x terwijl je 23KG bent aangekomen vind ik aan de magere kant.

@hoody ...'It's not how big you are its how good you look'

The key to a well developed chest is volume, volume & volume.
99% of people I see in the gym bench press without the correct technique,
when lowering the bar, make sure it always lands right under your chest, not any higher.
Keeping this technique throughout the exercise takes away pressure from the shoulders & puts more strain on the actual chest.
Try doing this with very slow form, and keeping your chest tensed at all times. Trust me you'll feel it more than ever.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:50 ----------

dus wat ik wil zeggen, ik kan ook wel 110 kg 6 x benchen met f**got form :D

hoeveel kcal eet je per dag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven