AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent zelf een buitenlander? Hopelijk hebben ze je nog geen paspoort gegeven, want jouw racistisch soort kunnen we hier niet gebruiken. Go home!

Ik ben niet racistisch, ik weerleg enkel de feiten.

Van elk volk zijn er rotte appels, zo ook van de Nederlanders, Bosniërs, Turken, Polen, Chinezen en alle andere volkeren. Echter laten de Marokkanen het een beetje erg merken.

Ik heb juist respect voor hoog opgeleide buitenlanders omdat die het goede van hun laten zien. Ik schaam mij ook voor die mong*len uit dit filmpje, snap niet dat ze niet een beetje helder nadenken en kijken waar ze mee bezig zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=uNOZZsiJjwg

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 01:17 ----------

Drumpie is volkomen gefrustreerd, zal wel komen omdat de Marokkaanse mannen beter bij de chicks in de smaak vallen dan hijzelf?:D

Van mij mogen ze die ordinaire sletjes best hebben. :)

Als je niet cared, houd je bek dan. :)

Kan niet man heb besloten om mensen die niet weten dat ze r**ards zijn. Die probeer ik te helpen zodat ze het een x weten(a)

Waar ik niet om care is dat jij graag andere buitenlanders pijpt ipv je eigen ras. Snap dat je uitgekeken bent en op zoek bent naar nieuw vlees. De reden dat je zegt ''houd je bek dan'' is gewoon omdat je tijdens de coïtus met je vriendje altijd de b*ch bent en hier zogenaamd als ''gedoete pijpslet door een mocro met diploma's'' je zogenaamde toffe kant probeert te uiten

Kan niet man heb besloten om mensen die niet weten dat ze r**ards zijn. Die probeer ik te helpen zodat ze het een x weten(a)

Waar ik niet om care is dat jij graag andere buitenlanders pijpt ipv je eigen ras. Snap dat je uitgekeken bent en op zoek bent naar nieuw vlees. De reden dat je zegt ''houd je bek dan'' is gewoon omdat je tijdens de coïtus met je vriendje altijd de b*ch bent en hier zogenaamd als ''gedoete pijpslet door een mocro met diploma's'' je zogenaamde toffe kant probeert te uiten

:orly:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 01:21 ----------

Ben jij toevallig een Marokkaan?

Ik ben niet racistisch, ik weerleg enkel de feiten.

Van elk volk zijn er rotte appels, zo ook van de Nederlanders, Bosniërs, Turken, Polen, Chinezen en alle andere volkeren.

Je bent heel erg racistisch bezig, alleen *lijk* je het niet eens door te hebben.
Van elk volk zijn er rotte appels inderdaad, PUNT
En meer niet.

I'm off to sleep, succes verder nog met Drumpie jongens, en by the way Careim, ppen is niets mis mee :D

Hee man vraagje als een mocro jou weer gaat uitlaten buiten?
Welke halsbandje stel je voor als hij/zij jou gaat uitlaten ?

led-halsbandje.jpg

Je bent heel erg racistisch bezig, alleen *lijk* je het niet eens door te hebben.
Van elk volk zijn er rotte appels inderdaad, PUNT
En meer niet.

I'm off to sleep, succes verder nog met Drumpie jongens, en by the way Careim, ppen is niets mis mee :D

Als ik het zo terug lees was die ene zin inderdaad net iets te erg. Er kon dan beter staan Wilders, over het algemeen. Aangezien hij de grootste tumor is waardoor er zo'n haat jegens buitenlanders is.

OT dan maar.

Gaat nergens over dit.

inb4 lock

Eric kom er maar in!

ff OT voor een warning.

Net fysiek

Hoe triest ben je wel niet als je foto's van je diploma gaat showen op een forum om te bewijzen dat je slim bent :roflol:

Only on DBB.

OT: goed fysiek

Nice foto-topic

Sluit dit topic aub... Alle reactie's zijn absoluut niet van toegevoegde waarde.

Als ik het zo terug lees was die ene zin inderdaad net iets te erg. Er kon dan beter staan Wilders, over het algemeen. Aangezien hij de grootste tumor is waardoor er zo'n haat jegens buitenlanders is.

OT dan maar.

Nee jongen, het ligt niet aan Wilders, Mladic of dat soort figuren, het ligt op de allereerste plaats aan het volk zelf dat deze figuren macht geeft. Zo is het ook in jouw land van herkomst gegaan. Het volk daar heeft zich laten meeslepen door haar leiders. Als wij dat soort figuren geen macht geven, als we mensen als individuen behandelen en niet aan stereotypering doen en niet gaan generaliseren, dan krijgen personen als Wilders weinig kans.

wajo dikke flame war hier G

ontopic net fysiek.
ongeveer zelfde stats als mij, alleen heb ik gejuict :D en train 3 jaar...

maarja ik heb crappy genetics ;)

hilarisch leesvoer eigenlijk gans deze topic... begonnen bij het al dan niet gebruiken van roids door TS, dan naar BB-discussie tussen 14jarige en 19jarige en nu plots pure rassenhaat :D

das dan ook wel enkel in Nederland dat Marokkaanse mannen beter scoren bij de vrouwen... in België loopt de grote meerderheid van de vrouwen ervan weg omdat ze extreem opdringerig zijn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven