Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Drumpie, laat jou 550 maximale percentielscore eens zien dan?

Alsof een propedeuse zo indrukwekkend is. :)

dude je bent zelfs zo retarded dat je onder HBO Diploma niet eens de volgende onderdelen verstaat:

- hbo propedeuse
- hbo bachelor

Waarom maak je even niet een date met hem kun je hem beetje ppen misschien zuig je iets van zijn verstand naar jezelf.

Laat jouw propedeuse in een betavak eens zien?

Heb ik nog niet. Maar ik vind het niet zo spannend als hoe jij het presenteert hier. Een propedeuse moet prima te behalen zijn, als je nou een Msc. of een PhD liet zien dan zou ik pas onder de indruk zijn.

Maar laten we het OT houden dan, dat wou je zo graag toch?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 00:59 ----------

dude je bent zelfs zo retarded dat je onder HBO Diploma niet eens de volgende onderdelen verstaat:

- hbo propedeuse
- hbo bachelor

Waarom maak je even niet een date met hem kun je hem beetje ppen misschien zuig je iets van zijn verstand naar jezelf.

Wie de **** ben jij dan, kontenlikker numero uno?

Heb ik nog niet. Maar ik vind het niet zo spannend als hoe jij het presenteert hier. Een propedeuse moet prima te behalen zijn, als je nou een Msc. of een PhD liet zien dan zou ik pas onder de indruk zijn.

Eindelijk je eerste zinnige post! PhD @ 22 jaar, jij ziet ze vliegen jongen!

ik merk al dat je hem via de cyber wereld al pijpt denk dat als je hem echt moet ppen niet zoveel moeite zou zijn. Gelijk overgaan naar OT, dude aub hoe durf jij om een ****ing OT te vragen?

JIJ BENT:

- gedoet
- geklaard
- gebutt ****t
- downsized
- zijn gymbitch geworden + forumbitch
- een r*tard

- hbo propedeuse
- hbo bachelor

ROFL Careim!!! Weet alleen niet of Pecius daar op zit te wachten:D

ik merk al dat je hem via de cyber wereld al pijpt denk dat als je hem echt moet ppen niet zoveel moeite zou zijn. Gelijk overgaan naar OT, dude aub hoe durf jij om een ****ing OT te vragen?

JIJ BENT:

- gedoet
- geklaard
- gebutt ****t
- downsized
- zijn gymbitch geworden + forumbitch
- een r*tard

Je bent wel grappig, maar de intelligentie straalt er niet vanaf, daarom compenseer je het zeker met ZIJN diploma's. Sukkeltje. :laugh:

Ga jullie het eens eventjes snel ergens anders uithuilen.

Dit begint meer een op een kleuterhoek te lijken.

Je bent wel grappig, maar de intelligentie straalt er niet vanaf, daarom compenseer je het zeker met ZIJN diploma's. Sukkeltje. :laugh:

Daar ga je weeeeer, dude jij probeert je zogenaamd ''tard intelligentie'' hier te uiten ipv @ school, misschien moet jijzelf naar het buitenland gaan en daar inburgeren als je toch vind dat alle buitenlanders r**ards zijn :D

Snap nog steeds niet wat je als ''Nederlander'' hier doet.... Ga naar het buitenland DAAR HOOR JIJ THUIS VOLGENS JE GEVOEL

EN MIJN OPLEIDING IS ALTIJD NOG HOGER DAN DIE VAN JOU al krijg jij een bodybuilding lichaam nobody cares zonder enige opleiding.

Daar ga je weeeeer, dude jij probeert je zogenaamd ''tard intelligentie'' hier te uiten ipv @ school, misschien moet jijzelf naar het buitenland gaan en daar inburgeren als je toch vind dat alle buitenlanders r**ards zijn :D

Snap nog steeds niet wat je als Nederlander hier doet.... Ga naar het buitenland DAAR HOOR JIJ THUIS

EN MIJN OPLEIDING IS ALTIJD NOG HOGER DAN DIE VAN JOU al krijg jij bodybuilding lichaam nobody cares zonder enige opleiding.

Hahahaha, wat een mong**l ben jij zeg. Ik ben zelf een buitenlander en zelfs in Bosnië geboren. Wie de **** is hier nu de r*tard dan?

Als dat echt zo is gedraag je dan tenminste iets volwassener dan iemand van 12 jaar, want zo reageerde je net.

Hahahaha, wat een mong**l ben jij zeg. Ik ben zelf een buitenlander en zelfs in Bosnië geboren. Wie de **** is hier nu de r*tard dan?

Als dat echt zo is gedraag je dan tenminste iets volwassener dan iemand van 12 jaar, want zo reageerde je net.

Dat verklaart direct waarom je Bosniers zogenaamd anders vindt dan andere allochtonen. Hypocriete .....

Sorry voor dit Denis, maar sommige mensen hier ....

Je bent zelf een buitenlander? Hopelijk hebben ze je nog geen paspoort gegeven, want jouw racistisch soort kunnen we hier niet gebruiken. Go home!

Oké man je hebt je goede kant nu wel laten zien. Ben trots op je dat je nog vooruit durf te komen dat je een buitenlander bent aangezien je haat erna toe.

i-dont-care.jpg

Drumpie is volkomen gefrustreerd, zal wel komen omdat de Marokkaanse mannen beter bij de chicks in de smaak vallen dan hijzelf?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven