XXL Nutrition

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha mensen zijn mad om Marokkanen omdat wij mad african genetics hebben en alle blonde chicks pakken omdat we nou eenmaal beter in bed zijn. Dont hate encore encore, do you want more XD

BTW CAREIM, deepthorat zijn c**k omdat hij Marokkanen zegt IPV Turken, ik wacht nog steeds op een broodje kebab neushoorn.

Ik heb een arabische vriendin en ik ben blond, u mad? En nee, geen pics:D

Waarom is een Bosniër geen allochtoon, en een Marokkaan wel?

Ik kwam er al achter dat ik het verkeerd geformuleerd heb. Ik bedoel het meer als in dat Bosniërs totaal niet te vergelijken zijn met het beeld dat mensen van allochtonen hebben.

Hahaha mensen zijn mad om Marokkanen omdat wij mad african genetics hebben en alle blonde chicks pakken omdat we nou eenmaal beter in bed zijn. Dont hate encore encore, do you want more XD

BTW CAREIM, deepthorat zijn c**k omdat hij Marokkanen zegt IPV Turken, ik wacht nog steeds op een broodje kebab neushoorn.

Als je met mad African genetics bedoelt apen dan heb je gelijk ja. xD

**** off man, mijn ex-vriendje was Marokkaans. Wat is dat voor racistisch gedoe om te zeggen dat "iedereen weet dat het aan de Marokkanen ligt". ???

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 23:24 ----------

+1
Helemaal waar

Door de Marokkanen, Wilders en de media is er vooral een beeld geschetst dat alle allochtonen uitschot zijn en vuil is waar Nederland niks aan heeft. Erg kort door de bocht wat mij betreft.

Het is niet racistisch, ik ben zelf een buitenlander en daarbij is het gewoon de waarheid. Ook al scheer ik het over één kam.

Ja, want iedereen die jou een verwijfde mong**l vindt is per definitie jaloers.

Mee eens, hij heeft echt wel trekjes die op het randje van gay zijn. Ofwel wil hij gewoon de attention wh*re uithangen.

Durf te wedden dat hij zich binnen 5 jaar schaamt voor zijn hedendaags gedrag :rolleyes:

dude is gewoon zo jij bent misschien enige marokkaan dat nog normaal is uit gekomen meeste van jouw soort is mislukt @racistisch. Niemand cared om Marokkanen en ik ook niet^^ Maar by the way ja dude komt goed ;P next week maandag ofzo?

BTW wat ik nog wil zeggen is turkije altijd #1 abi

Ik kwam er al achter dat ik het verkeerd geformuleerd heb. Ik bedoel het meer als in dat Bosniërs totaal niet te vergelijken zijn met het beeld dat mensen van allochtonen hebben.

Als je met mad African genetics bedoelt apen dan heb je gelijk ja. xD

Door de Marokkanen, Wilders en de media is er vooral een beeld geschetst dat alle allochtonen uitschot zijn en vuil is waar Nederland niks aan heeft. Erg kort door de bocht wat mij betreft.

Het is niet racistisch, ik ben zelf een buitenlander en daarbij is het gewoon de waarheid. Ook al scheer ik het over één kam.

Drumpie, jij bent echt een complete r*tard. Hopeloos verloren. Dit topic gaat over de progressie van een persoon, niemand zit hier te wachten op jouw politieke overtuiging.

Liever turken, albaniers, n*gers dan die domme marokkanen idd!

70% van de marokkanen die in Belgie en Nederland toekomen denkt dat ze in de speeltuin van het kapitalistische westen terechtkomen en ze doen natuurlijk gewoon hun zin.

Respect voor de medemens kennen ze niet, werken willen ze niet,...

En die Sharia4Holland/Sharia4Belgium kankerlui mogen ze allemaal tegen de muur zetten van mij...

Drumpie, jij bent echt een complete r*tard. Hopeloos verloren. Dit topic gaat over de progressie van een persoon, niemand zit hier te wachten op jouw politieke overtuiging.

drumpie ik vind het wel interessant ga gewoon zo door luister niet naar hem
maak ook als je wilt een soort van nieuws filmpje, kun je je punten toelichten.
wij zitten hier allemaal op te wachten

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATH

Laatst bewerkt:

70% van de marokkanen die in Belgie en Nederland toekomen denkt dat ze in de speeltuin van het kapitalistische westen terechtkomen en ze doen natuurlijk gewoon hun zin.

En die Sharia4Holland/Sharia4Belgium kankerlui mogen ze allemaal tegen de muur zetten van mij...

karma voor jouw woede / tripfase

Nog een r*tard erbij...wat een racisme hier, TSK!

Domme Marokkanen ja?

Nu jij weer XD

cito.jpg

Propedeuse.jpg

Domme Marokkanen ja?

Nu jij weer XD

IEEEEEEEEEEH hij sloeg jou :$ zonder jou überhaupt aan te raken.

^^ said it before hij heeft zijn leven op orde maarjaaaaa

HATERS GONNA HATE, + MOCRO VERSLAAT NEDERLANDER @ EIGEN LAND MET STUDIE :$

Waar heb je het over? In eerste instantie reageerde ik op die iWJ.

Ik ken ook Marokkanen die goed zijn, maar de meeste hebben schijt aan hun leven en dat laten ze ook duidelijk merken.

Nuff said'

Domme Marokkanen ja?

Nu jij weer XD

Pecius, man, die moeite moet je niet eens doen om je te willen bewijzen tegen zo'n aso.
Zulke mensen zijn toch niet te helpen...loopt achter Dewinter en dat volk aan. Heropvoedingskampen zouden goed zijn voor dat soort.

Ik ken ook Marokkanen die goed zijn, maar de meeste hebben schijt aan hun leven en dat laten ze ook duidelijk merken.

Nuff said'

Nais strong 180 graden twist, ik zeg alleen kap met bullshit over allochtonen te praten. OP is Bosnisch, mensen moeten gaan lullen over het feit dat hij Bosnisch is, CARE! Het gaat om zijn progressie en niet om zijn afkomst, dat is hier geheel ondergeschikt, daar is dit hele topic niet voor. Comprendre?

Nuff said'

r*tard indeed....dat heeft niet eens door wat voor racistische wartaal 'ie uitkraamt.... damn:eek::mad:

Van deze 34 pagina's gaan er misschien 3 over de progressie, de rest is bullshit.
OT: mooi fysiek

Nais strong 180 graden twist, ik zeg alleen kap met bullshit over allochtonen te praten. OP is Bosnisch, mensen moeten gaan lullen over het feit dat hij Bosnisch is, CARE! Het gaat om zijn progressie en niet om zijn afkomst, dat is hier geheel ondergeschikt, daar is dit hele topic niet voor. Comprendre?

Helemaal geen 180 graden twist, ik zeg alleen waar 't op slaat. Het gaat ook om de progressie pik alleen reageer ik op een onwetende waar ik gewoon op MOET reageren, MOET.

@kds en drumpie :eek:

kLAAR.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven