- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeah u mad :$ je bedoelt vanaf pagina 11 strong hate/accuse hihiwaarom zit hier geen slotje op? gewoon een troll topic geworden sins pagina 2 lol
yeah u mad :$ je bedoelt vanaf pagina 11 strong hate/accuse hihi

yeah u mad :$ je bedoelt vanaf pagina 11 strong hate/accuse hihi
als je ff een paar pagina's terug leest ( phag ) dan zie je dat ik al een comment heb neergezet dat ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd en dat ik het email adres van mijn oude dbb account niet meer wist ...mooi kloontje phaggot, als ik jouw e-mail google kom ik op de naam/twitter denis letica uit en laat dat nou net de naam van de ts (apolskibosnia) zijn
als je ff een paar pagina's terug leest ( phag ) dan zie je dat ik al een comment heb neergezet dat ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd en dat ik het email adres van mijn oude dbb account niet meer wist ...
nice try again.. gl bb -120
kijk bovenaan bij de regels @ post je foto's.maakt niet uit, dubbel acount is verboden dus verwacht maar een ban
hij zit fijn, ook als het warm is ! is echt fijner dan zo'n strakke sweatshirt ofzo.No offense maar vind je zo'n hempie dat van je moeder zou kunnen zijn nou echt mooi?
Goede progressie hoor, daarnietvan.
Dit topic gaat niet meer over kritiek/commentaar geven op de desbetreffende resultaten, maar lijkt meer op een chatroom.
Of ik ga bulken, cutten? Dafuq, did I miss something?![]()

Ten eerste is TS echt, zit bij hem op school en ken wat vrienden van hem. Respect voor de gains in ieder geval.
Ten tweede, wat een MAD haat hier. Dit hele topic straalt de infantiliteit uit, zo erg dat ik er gewoon hard om moest lachen.
Wat een onzin.
Beetje jammer dat er zo'n topic wending ontstaat. Dat mensen hier geen buitenlanders kennen die hoog opgeleid zijn zegt meer iets over jullie dan over buitenlanders.
Sowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).
Wat ik eigenlijk schokkender vind hier is dat je het over buitenlanders hebt terwijl jij niet eens het normale Nederlands hanteert.
Laat ik gelijk maar de statement maken dat er uit onderzoek is gebleken dat 'bodybuilders' over het algemeen laag opgeleid zijn en uit een lagere klasse komen.Dus met elk punt dat je maakt spreek je jezelf tegen. Dit geldt natuurlijk niet voor elk persoon die zich met bodybuilden bezig houdt maar uit jouw uitspraken is goed te herleiden dat we hier met een labiel persoon te maken hebben.
Just sayin' brah, don't take it to personal.![]()

kijk bovenaan bij de regels @ post je foto's.
volgens mij is het ook verboden om mensen te accusen voor steroids ? en toch doe je het ?
soon.jpeg
iwj ken je deze nog ?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6qtcHBWbJdI
marginaliteit op en topSowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).
21 jaar.. haat al sinds het begin van deze thread... must be jellyDie duckface op het einde maakt het helemaal afmarginaliteit op en top
21 jaar.. haat al sinds het begin van deze thread... must be jelly
( k )ja, want iedereen die jou een verwijfde mong**l vindt is per definitie jaloers.
WAJHAHAHHAHAHAHAHA GOD GOD GOD ik ga stuk ahahhaha ik wacht ook nogHahaha mensen zijn mad om Marokkanen omdat wij mad african genetics hebben en alle blonde chicks pakken omdat we nou eenmaal beter in bed zijn. Dont hate encore encore, do you want more XD
BTW CAREIM, deepthorat zijn c**k omdat hij Marokkanen zegt IPV Turken, ik wacht nog steeds op een broodje kebab neushoorn.
Sowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).
![]()

Hahaha mensen zijn mad om Marokkanen omdat wij mad african genetics hebben en alle blonde chicks pakken omdat we nou eenmaal beter in bed zijn. Dont hate encore encore, do you want more XD
BTW CAREIM, deepthorat zijn c**k omdat hij Marokkanen zegt IPV Turken, ik wacht nog steeds op een broodje kebab neushoorn.
**** off man, mijn ex-vriendje was Marokkaans. Wat is dat voor racistisch gedoe om te zeggen dat "iedereen weet dat het aan de Marokkanen ligt".
---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 23:24 ----------
+1
Helemaal waar