ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee jij niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee jij niet.

leg extension:

Ben jij wel echt mijn rijmmakker?

Ik heb vorig jaar wel wat zitten oefenen op vacuum maar nu gaat het automatisch in die "pose" :') Lekker powerbelly verbergen.Beter zet je je telefoon neer en maak een goede foto want je hebt een goede vacuum man t*ring. En weer pl schema zie ik, gotta get fat bro
Als ik het zo zie zou ik gewoon doorbulken, krachtgains + massa pakken. Vind met het vp dat je nu hebt iig niet nodig om te cuttenIk heb vorig jaar wel wat zitten oefenen op vacuum maar nu gaat het automatisch in die "pose" :') Lekker powerbelly verbergen.
En ja maar ik ben wel van plan om eventueel ergens een minicut in te plannen.
Yes, vind dit een prima vp om op verder te gaan maar veel procentjes mag het niet meer worden.Als ik het zo zie zou ik gewoon doorbulken, krachtgains + massa pakken. Vind met het vp dat je nu hebt iig niet nodig om te cutten
Yes, maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe ik eruit zie op bv 12-14%.Op zich vind ik dat je een prima vet% hebt om op te blijven. Echter persoonlijk zou ik hem niet veel meer op laten lopen. Denk dat het geen grote meerwaarde zal hebben wat betreft spieraanmaak.
Tis ook vaak hoe je jezelf voelt in je velletje, als je vet% goed voelt houden dan zo toch?![]()
Maarja, alles voor de gainsJuist, ik zou lekker juice is beter
tren =perfect voor krachtJuist, ik zou lekker juice is betertren =perfect voor kracht

De fitness zit vol met mannen hier, daar krijg ik ineens een energiekick van bij het liften. Ik denk een beetje hetzelfde gevoel als jullie hebben met vrouwen.Juist, ik zou lekker juice is betertren =perfect voor kracht