MuscleMeat

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Okey, volgende bench dag (zaterdag) even bench skippen en vanaf volgende week volg ik Candito Advanced Bench Program.
Het programma begint met een deload ish (67.5kg 3x3). Schema duurt 6 weken, ben benieuwd.

Edit: nvm dat is 5x pw benchen, ben niet zot.

Ik persoonlijk zou ook deloaden en die paused reps is skippen en gewoon borst raken en naar boven zonder die dood te laten vallen. Dan ga je logischerwijze al meer kunnen verzetten en wie weet pik je dit snel op en zit je weer hoger paused te reppen.

• #1.184
Oke training, rug bij rdl nog moe van deadlift eergisteren dus dat ging wat minder.

RDL (zonder belt, zonder straps):
3x5x130
4x120

Lat pulldown ala Robin:
4x12

One arm row HS machine:
5x10 (50-50-50-50-40) + 25 om af te werken

45° Row (2 aparte handles, naar boven trekken, op verhoogje staan):
4xRPE9-10

One arm cable row:
5x12-15

One arm lat pulldown:
5x6-8

Biceps

Cardio 20 minuutjes

foto
118777459_644763309578726_6011580511381784333_n.jpg

Toffe train :)

En de belt die vandaag zou toekomen is nog maar net bij dpd. kut mensen altijd. ik wou maandag ermee squatten. ik ga ze een slechte review geven, die mensen moeten maar wat vlugger werken ffs.

En comment voor mezelf voor volgende trainingen: niet vergeten rhomboids en traps te trainen

• #1.187
Nieuwe belt vandaag binnen gekregen, dus was verplicht even te voelen met zware singles.
Doet nog wat zeer bij lichtere gewichten bij heup/ribben maar bij zware gewichten vergeet ik die pijn.

Bodyweight: 76.5kg

Squat:
1x140
1x160
1x170
2xFx180

170

180

Walking Lunges:
3x20x28
Duizelig & wazig zicht, hardkoor

Leg Extension:
5xRPE8-10 (laatste 2 sets + partials)
Verwisselen met tenen naar boven/tegen naar voor

Seated Calf Raise:
4x12x47.5
Wat was dit? Dat was veel pijn.

Paar setjes triceps erna (moest bicep zijn ma bon, maakt niet uit.)

Cardio:
20-25 minuutjes op t gemak deze keer want benen kapot

Doel voor 2020: 180kg squat met overduidelijk goeie diepte (nu zijn ze nog questionable)

Yoeee

Looks parallel to me
4414B892-120D-42A1-9BEB-54CBF47158D3.png

Prima diepte hoor

Oké training, toch blijft m'n bench steeds vast hangen. Als iemand tips heeft wat ik kan proberen om dat plateau ish te verbreken, wordt gewaardeerd.

Deloaden en vervolgens wel iets aan je programmering veranderen. Anders heb je kans dat je over een x aantal weken weer op hetzelfde gewicht vastloopt. Frequentie omhoog gooien is een goede keuze. Kracht is een vaardigheid en die wordt groter naar gelang je meer trainingsuren erin stopt. Ik zou dan ook niet opeens T&G gaan benchen als je sterker wil worden op de paused bench. Ten tweede kan je kijken naar golf-periodisering. Ik weet niet hoe je schema er nu uit ziet maar als je nu elke training @90% bencht, kan je ook kiezen voor de ene training @80% en de andere training @90%. Mocht je dit nu al doen, kan je ook nog voor een drievoudige golf gaan (3 verschillende intensiteiten per cyclus). Ten derde kan je kijken naar je increments per training. Hoe kleiner de verhogingen zijn, hoe minder groot de kans is dat je vastloopt, oftewel microloading.

• #1.193
Werk je naar een meet toe? Denk dat je wel goede punten zou scoren, zeker bij een gecontroleerde meet
Ja, 3 years out from competition. Nee ik zie wel hoe de komende maanden/jaren gaan. Heb er niet echt behoefte voor tot nu toe. En in Vlaanderen/België zijn er toch amper deelnemers dusja meh

• #1.194
Deloaden en vervolgens wel iets aan je programmering veranderen. Anders heb je kans dat je over een x aantal weken weer op hetzelfde gewicht vastloopt. Frequentie omhoog gooien is een goede keuze. Kracht is een vaardigheid en die wordt groter naar gelang je meer trainingsuren erin stopt. Ik zou dan ook niet opeens T&G gaan benchen als je sterker wil worden op de paused bench. Ten tweede kan je kijken naar golf-periodisering. Ik weet niet hoe je schema er nu uit ziet maar als je nu elke training @90% bencht, kan je ook kiezen voor de ene training @80% en de andere training @90%. Mocht je dit nu al doen, kan je ook nog voor een drievoudige golf gaan (3 verschillende intensiteiten per cyclus). Ten derde kan je kijken naar je increments per training. Hoe kleiner de verhogingen zijn, hoe minder groot de kans is dat je vastloopt, oftewel microloading.
Thanks voor de uitleg. Deze week even een deload en dan zal ik op internet eens programmas lezen. Ik wil 3x pw benchen. 4+ is teveel van het goede. De kleinste stap dat ik kan plussen hier is 2.5kg per keer (1.25 schijven) dus echt microloading is moeilijk. Zal wel zien wat ik vind :) Bedankt

Heeft hij nou weer een ban? Free Robin

wat was er dan? Was het zo ernstig?
weetje wat het is. Die jongen moet gewoon behoed worden voordat er dingen gebeuren die minder leuk voor hem gaan zijn. Sanca is dat denk ik wel met me eens en vindt het niet leuk als mensen er gaan trollen. Kameel maakte gewoon een statement en robin reageerde daarop. Denk dat dat de aanleiding is voor zijn ban. Maar reken niet op mij, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.

weetje wat het is. Die jongen moet gewoon behoed worden voordat er dingen gebeuren die minder leuk voor hem gaan zijn. Sanca is dat denk ik wel met me eens en vindt het niet leuk als mensen er gaan trollen. Kameel maakte gewoon een statement en robin reageerde daarop. Denk dat dat de aanleiding is voor zijn ban. Maar reken niet op mij, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.

dan moet’ie wel erg ver zijn gegaan. Jammer.

Misschien waren ze alle 3 wel dronken? Midden in de nacht allemaal

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven