Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb juist dat ik met paused meer kan verzetten omdat ik dan gecontroleerder bezig ben en dus betere spanning heb

Thanks man.
Thanks maar toch 3 rode bollen in een powerlift meet. Mag wel nog 5cm zakken ofzo
Werk je naar een meet toe? Denk dat je wel goede punten zou scoren, zeker bij een gecontroleerde meetThanks maar toch 3 rode bollen in een powerlift meet. Mag wel nog 5cm zakken ofzo
Oké training, toch blijft m'n bench steeds vast hangen. Als iemand tips heeft wat ik kan proberen om dat plateau ish te verbreken, wordt gewaardeerd.
Ja, 3 years out from competition. Nee ik zie wel hoe de komende maanden/jaren gaan. Heb er niet echt behoefte voor tot nu toe. En in Vlaanderen/België zijn er toch amper deelnemers dusja mehWerk je naar een meet toe? Denk dat je wel goede punten zou scoren, zeker bij een gecontroleerde meet
Thanks voor de uitleg. Deze week even een deload en dan zal ik op internet eens programmas lezen. Ik wil 3x pw benchen. 4+ is teveel van het goede. De kleinste stap dat ik kan plussen hier is 2.5kg per keer (1.25 schijven) dus echt microloading is moeilijk. Zal wel zien wat ik vindDeloaden en vervolgens wel iets aan je programmering veranderen. Anders heb je kans dat je over een x aantal weken weer op hetzelfde gewicht vastloopt. Frequentie omhoog gooien is een goede keuze. Kracht is een vaardigheid en die wordt groter naar gelang je meer trainingsuren erin stopt. Ik zou dan ook niet opeens T&G gaan benchen als je sterker wil worden op de paused bench. Ten tweede kan je kijken naar golf-periodisering. Ik weet niet hoe je schema er nu uit ziet maar als je nu elke training @90% bencht, kan je ook kiezen voor de ene training @80% en de andere training @90%. Mocht je dit nu al doen, kan je ook nog voor een drievoudige golf gaan (3 verschillende intensiteiten per cyclus). Ten derde kan je kijken naar je increments per training. Hoe kleiner de verhogingen zijn, hoe minder groot de kans is dat je vastloopt, oftewel microloading.
Bedanktbruh alweer. denk wel door het mark log voorvalletje
bruh alweer. denk wel door het mark log voorvalletje
weetje wat het is. Die jongen moet gewoon behoed worden voordat er dingen gebeuren die minder leuk voor hem gaan zijn. Sanca is dat denk ik wel met me eens en vindt het niet leuk als mensen er gaan trollen. Kameel maakte gewoon een statement en robin reageerde daarop. Denk dat dat de aanleiding is voor zijn ban. Maar reken niet op mij, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.
weetje wat het is. Die jongen moet gewoon behoed worden voordat er dingen gebeuren die minder leuk voor hem gaan zijn. Sanca is dat denk ik wel met me eens en vindt het niet leuk als mensen er gaan trollen. Kameel maakte gewoon een statement en robin reageerde daarop. Denk dat dat de aanleiding is voor zijn ban. Maar reken niet op mij, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.
Misschien waren ze alle 3 wel dronken? Midden in de nacht allemaalweetje wat het is. Die jongen moet gewoon behoed worden voordat er dingen gebeuren die minder leuk voor hem gaan zijn. Sanca is dat denk ik wel met me eens en vindt het niet leuk als mensen er gaan trollen. Kameel maakte gewoon een statement en robin reageerde daarop. Denk dat dat de aanleiding is voor zijn ban. Maar reken niet op mij, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.