- Waardering
- 34.342
Zwakke bench inverhouding tot je Squats. Ben jij soms een wielrenner?
Zwakke stats in verhouding tot je bakkus, ben je homo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwakke bench inverhouding tot je Squats. Ben jij soms een wielrenner?
Dat had ik nooit zo bedacht, maar wel slim. Ik ben binnenkort uitgepierd met schijven op mijn chest. Het wordt te licht.Die back extentions: stang in je nek leggen ipv schijven voor je chest. Prepare to be humbled!![]()
Dat had ik nooit zo bedacht, maar wel slim. Ik ben binnenkort uitgepierd met schijven op mijn chest. Het wordt te licht.
denk wel dat de hele gym zal staan te kijken wat die mafkees staat te doen...

De hefboom wordt zo veel groter, dus is echt waaaaaaay zwaarder. Toen ik 250+ deadlifte gebruikte ik 30 a 40kg voor deze oefening![]()
Laatst aan de kant van de weg gezien denkt dat hij wou car polen🥴
Eerst nog maar even maximaal gewicht op mijn borst zoeken dan.De hefboom wordt zo veel groter, dus is echt waaaaaaay zwaarder. Toen ik 250+ deadlifte gebruikte ik 30 a 40kg voor deze oefening![]()
Nee, zou het wel kunnen geweest zijn idd.Zwakke bench inverhouding tot je Squats. Ben jij soms een wielrenner?

Heb dat die chinese gewichtheffers ook al zien doen, maar f**k dat ik wil nog leven.Die back extentions: stang in je nek leggen ipv schijven voor je chest. Prepare to be humbled!![]()
PR Bench:
1x102.5 (bodyweight: 77kg)
Helaas niet gefilmd, wel 105 maar tel hem niet mee want duimen tegen bar van spotter en kont ook van het bankje (voor zover ik zie):
Heerlijke training, voelde nog eens echt goed om te trainen. Rustig met prima volk. Mooi weer, love it.
Benchpress:
tja singles en pr try.
Einde russisch schema ook. In 6 weken van 95kg naar 102.5kg gegaan (+7,5kg bench in 6 weken). Heeft die Rus goed gedaan.
Ga het zeker nog eens volgen. Blijkbaar heeft het wel geholpen.
Low Incl DB Press:
10x30
10x30
08x30
Seated Cable Flyes:
5x12
Extra: Standing Cable Flyes:
2x12
Decline Chest Press Machine:
4x12
Triceps
Foto
![]()
Yoeee

Hihi joepie
Fatsoenlijk noem ik hem nog niet
Vanaf 120 ben ik blij aan het worden. Toch bedankt!!