XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

Die back extentions: stang in je nek leggen ipv schijven voor je chest. Prepare to be humbled! :)
Dat had ik nooit zo bedacht, maar wel slim. Ik ben binnenkort uitgepierd met schijven op mijn chest. Het wordt te licht.

denk wel dat de hele gym zal staan te kijken wat die mafkees staat te doen...

Dat had ik nooit zo bedacht, maar wel slim. Ik ben binnenkort uitgepierd met schijven op mijn chest. Het wordt te licht.

denk wel dat de hele gym zal staan te kijken wat die mafkees staat te doen...

De hefboom wordt zo veel groter, dus is echt waaaaaaay zwaarder. Toen ik 250+ deadlifte gebruikte ik 30 a 40kg voor deze oefening :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.471
  • #1.472
Prima training, ga toch blij zijn na morgen. Schema was niet zo goed voor mij, 3x borst en maar 1x rug. Vandaag ook gemerkt dat ik motivatie begin te verliezen om rug goed te trainen. Maar morgen toch laatste keer borst van dit schema.

RDL:
3x9x130

Lat pulldown ala Robin:
5x12

One arm row:
4x10

One arm lat pulldown (ofzo?):
2x(2x12 + 15s stretch)
lijkt net wiskunde

Chest supp DB Row:
3x12
Vind hem niet zo nice voelen maar denk toch dat dit een van de betere bovenkant rug oefeningen is (regio traps/rear delt/..)

Smith OHP:
3x12x60
2xFx50

Biceps
kreeg nog commentaar dat hij mij nog nooit biceps had zien trainen. feelsbad.jpg

Yoeeee

• #1.474
PR Bench:
1x102.5 (bodyweight: 77kg)

Helaas niet gefilmd, wel 105 maar tel hem niet mee want duimen tegen bar van spotter en kont ook van het bankje (voor zover ik zie):

Heerlijke training, voelde nog eens echt goed om te trainen. Rustig met prima volk. Mooi weer, love it.

Benchpress:
tja singles en pr try.

Einde russisch schema ook. In 6 weken van 95kg naar 102.5kg gegaan (+7,5kg bench in 6 weken). Heeft die Rus goed gedaan.
Ga het zeker nog eens volgen. Blijkbaar heeft het wel geholpen.

Low Incl DB Press:
10x30
10x30
08x30

Seated Cable Flyes:
5x12

Extra: Standing Cable Flyes:
2x12

Decline Chest Press Machine:
4x12

Triceps

Foto
1603379327535.png

Yoeee

PR Bench:
1x102.5 (bodyweight: 77kg)

Helaas niet gefilmd, wel 105 maar tel hem niet mee want duimen tegen bar van spotter en kont ook van het bankje (voor zover ik zie):

Heerlijke training, voelde nog eens echt goed om te trainen. Rustig met prima volk. Mooi weer, love it.

Benchpress:
tja singles en pr try.

Einde russisch schema ook. In 6 weken van 95kg naar 102.5kg gegaan (+7,5kg bench in 6 weken). Heeft die Rus goed gedaan.
Ga het zeker nog eens volgen. Blijkbaar heeft het wel geholpen.

Low Incl DB Press:
10x30
10x30
08x30

Seated Cable Flyes:
5x12

Extra: Standing Cable Flyes:
2x12

Decline Chest Press Machine:
4x12

Triceps

Foto
1603379327535.png

Yoeee

Jouw bench is nu sterker dan die van mij:(:(

Lekker bro, eindelijk fatsoenlijke bench

Smolov ofzo gevolgd?

• #1.478

Russian Squat Program + Routine Spreadsheet (Original and Masters Versions)

Deze gevolgd, enkel sets/reps omgewisseld telkens. Enkel de bench eruit gehaald en na bench mijn eigen ding gedaan.

Een tip over dat "kont van het bankje": Brug zoals je normaal doet, maar plaats je benen "onder het bankje" in plaats van ernaast. Naast dat je zo veel leg drive kan geven (spanning op je quads) is het op deze manier semi-onmogelijk om je ass van de bank te knallen. Dus bruggen als normaal, benen neerzetten als normaal, maar dan "naar binnen toe schuiven". Echt, het helpt!

Terug
Naar boven