Fitness Seller

Pussyweights opheffen

Nice, waarom invest je niet in wat 20kg plates, kan je iets zwaarder trainen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Nice, waarom invest je niet in wat 20kg plates, kan je iets zwaarder trainen
als je me kan zeggen waar ik 20kg 30mm schijven vind die onder de 60 euro/stuk gaan lel
ik bespaar je wat moeite: nergens

meer geld wil ik er niet aan uitgeven want komop, het is maar 20 kilo lol. 20 pakken suiker zijn 3x goedkoper

• Like
Waarderingen: Apw
als je me kan zeggen waar ik 20kg 30mm schijven vind die onder de 60 euro/stuk gaan lel
Dure shit wel idd. Als je zo kan onderhouden is het top natuurlijk, maar als de gyms nog lang dichtblijven (wat ik wel denk) zouden iig 2 20kg schijven extra toch al een stuk beter zijn

• #1.604
Dure shit wel idd. Als je zo kan onderhouden is het top natuurlijk, maar als de gyms nog lang dichtblijven (wat ik wel denk) zouden iig 2 20kg schijven extra toch al een stuk beter zijn
Onderhouden qua fysiek gaat wel idd, dus dikke prima, tot 1 mei. Maar als die bv tot de zomervakantie dicht gaat ga ik sowieso wat schijf kopen

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.605
Prima training, ff enkel armen gehit. Borst of rug idk wat ik zou moeten doen voelt er nog niet klaar voor, is voor morgen.

Armen:
Bicep curl db one arm SS Rekker curl (achter me attached):

3x(2x5pa) ss 3x12

Concentration cu:
4x12 pa

Barbell curl:
4x10

Barbell curl SS Db curl half reps:
4xF (ong. 8) SS 4xF (ong. 10)

Rekker curl normaal:
3x12

One arm rekker curl (attached achter me):
2x12

One arm tricep extension overhead:
3x10

Tricep extension rope:
5x20

One arm rekker tricep extension:
2x12 pa

ziezo.

Snap van de dag:
1616269108394.png

Yoee

• #1.606
Training niet opgeschreven of onthouden wat ik gedaan heb, dus slechts maar een indicatie.

Rug:
Rekker rows (45° van boven naar beneden):

4x12

Rekker pullover:
3x10

Lat pulldown:
5x12

One arm rekker row (met hendeltje):
4x12-15 per arm

Wide grip machine row:
4x12

One arm landmine row (met hendeltjes, kan niet meer zoals vroeger gewoon bar vastpakken want schijf zit in de weg):
3x10 per arm

Lat pulldown (met hendeltjes):
4x10

Landmine row (met hendeltjes, beter dan rope):
4x10 + dropset

Zal zoiets geweest zijn :)

Toedeloe :wave:

• #1.608
Ik zag dat er wat schijven binnen waren bij fitnessseller van 10 en 15 kg.
Ik zag vanochtend niks van 30mm, maar het is wel oké hoor. Volgende week zie ik wel wat het wordt, of de gym open gaat of niet.

Lekkere en toffe training :)

Borst:
Paused benchpress (+ rekker):

3x12
1x18-20 ongeveer, .5 seconde pauze maar ofzo (iets korter dan normaal)

Machine fly:
4x12

DB Chest press (+ rekker):
4x15-20 meh niet zwaar genoeg

One arm rekker fly:
4x12 per arm

Chestpress:
10x12 :evil:

lekker mannnn

Yoeeyoee :wave:

Laatst bewerkt:
  • #1.611
Lekkere training, volgende keer wat meer hamstring terug.

Benen:
Cardio (lopen naar trainingspot):

15 min (4:44 per kilometer), kapot jonge wtf. lopen zou verbannen moeten worden.

Leg extension:
6x20

Belt squat, zonder belt:
4x10
hendeltjes aan gehangen en op heup niveau vastgehouden, aint it :')

Bulgarian split squat:
2x15 pb
2x20 pb
enorm buiten adem

Leg extension:
enkele sets + rekker en kneesleeves aan, voelt lekkerder

Snap van de dag:
1616526218217.png

Yoeyoe :wave:

Waarom maak je nooit eens normale foto's, je houdt jezelf alleen maar voor de gek op deze manier. :emo:

Het valt me op dat je nergens gewicht bijvermeld, doe je dit bewust? Het lijkt mij juist handig als je logt dat je ook de gewichten plaatst om de volgende keer weer te verzwaren...

Geen flauw idee, is gewoon een ijzeren bar met wat tape rond als handvat en wat ijzeren schijven.
Dumbbells zelfde verhaal, ijzeren stangetje met wat schijfjes rond. Chestpress kan ik wel loggen qua gewicht maar dat is maar een machine, idk of dat wat boeit want doe max stack erop :] (stack gaat tot 90kg)
De rekkers zijn vgm 15kg weerstand

(Ik dacht toen ik vorig jaar 1 rep kon met al het gewicht van bench +- 85kg in de gym was toen ik weer ging, not sure tho)
^
Het valt me op dat je nergens gewicht bijvermeld, doe je dit bewust? Het lijkt mij juist handig als je logt dat je ook de gewichten plaatst om de volgende keer weer te verzwaren...

• #1.615
Waarom maak je nooit eens normale foto's, je houdt jezelf alleen maar voor de gek op deze manier. :emo:
Waarom wel? Het is maar een snapchat. Maar voel je vooral speciaal, ik heb net 5 liter vuilbak vol haar omdat ik mn benen heb afgeschoren voor een pic. Als je nog zonder zwart wit wilt hebben, stuur me een pm
20210323_211812.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.616
Zoals hierboven al gezegd inderdaad, zijn gewoon ijzeren schijven en een ijzeren bar met koerstape als handvat, een moer rond zodat de schijf niet naar binnen schuift... Machine chestpress ofzo vind ik niet t loggen waar want soms doe ik bv 70kg 5x12 maar ik kan ook gewoon 5x12 90kg (max stack dan), valt niet echt te progressen hier qua weight.

Ik weet wel dat bss vandaag met rond de 20kg was, 1 dumbbell maar de rest geen flaauwww idee. Ook doe ik veel met rekker, zogezegd 15kg weerstand mja. Op t einde vd rekker is t zwaarder dan in t begin.

Eenmaal de gym weer open log ik uiteraard weer met gewicht

Waarom wel? Het is maar een snapchat. Maar voel je vooral speciaal, ik heb net 5 liter vuilbak vol haar omdat ik mn benen heb afgeschoren voor een pic. Als je nog zonder zwart wit wilt hebben, stuur me een pm
20210323_211812.jpg
Of het nou een snapchat of een foto met een high res camera is doet er niet toe, progressie bijhouden op zo'n manier is niet te doen en je houdt jezelf voor de gek. Maar you do you.

Beste is gewoon 1 standaard spot met zelfde lichtinval pakken voor progressiefoto's.
Maar goed, je hebt hier dan ook nergens vermeld dat je deze snaps van de dag als progressiefoto's wilt gaan gebruiken dus weet niet waar de reactie vandaan komt

• #1.620
Of het nou een snapchat of een foto met een high res camera is doet er niet toe, progressie bijhouden op zo'n manier is niet te doen en je houdt jezelf voor de gek. Maar you do you.
meh hoef niet echt progressie bij te houden, tussen dat ene centimetertje dat ik misschien in zoveel maand bij heb scheelt t niks. ik zal wel kijken naar volgend jaar, dan boeit de angle of licht niet. ik ben dan groter en dat gaat zo ogen ook no matter what

Terug
Naar boven