Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je me kan zeggen waar ik 20kg 30mm schijven vind die onder de 60 euro/stuk gaan lelNice, waarom invest je niet in wat 20kg plates, kan je iets zwaarder trainen
Dure shit wel idd. Als je zo kan onderhouden is het top natuurlijk, maar als de gyms nog lang dichtblijven (wat ik wel denk) zouden iig 2 20kg schijven extra toch al een stuk beter zijnals je me kan zeggen waar ik 20kg 30mm schijven vind die onder de 60 euro/stuk gaan lel
Onderhouden qua fysiek gaat wel idd, dus dikke prima, tot 1 mei. Maar als die bv tot de zomervakantie dicht gaat ga ik sowieso wat schijf kopenDure shit wel idd. Als je zo kan onderhouden is het top natuurlijk, maar als de gyms nog lang dichtblijven (wat ik wel denk) zouden iig 2 20kg schijven extra toch al een stuk beter zijn

Ik zag dat er wat schijven binnen waren bij fitnessseller van 10 en 15 kg.Onderhouden qua fysiek gaat wel idd, dus dikke prima, tot 1 mei. Maar als die bv tot de zomervakantie dicht gaat ga ik sowieso wat schijf kopen
Ik zag vanochtend niks van 30mm, maar het is wel oké hoor. Volgende week zie ik wel wat het wordt, of de gym open gaat of niet.Ik zag dat er wat schijven binnen waren bij fitnessseller van 10 en 15 kg.

Ik kan je hier al antwoord op geven hoorIk zag vanochtend niks van 30mm, maar het is wel oké hoor. Volgende week zie ik wel wat het word, of de gym open gaat of niet.

hou dat voor jezelf
ik ga lekker aftellen!!! nog 6 en een halve dag!
^Geen flauw idee, is gewoon een ijzeren bar met wat tape rond als handvat en wat ijzeren schijven.
Dumbbells zelfde verhaal, ijzeren stangetje met wat schijfjes rond. Chestpress kan ik wel loggen qua gewicht maar dat is maar een machine, idk of dat wat boeit want doe max stack erop :] (stack gaat tot 90kg)
De rekkers zijn vgm 15kg weerstand
(Ik dacht toen ik vorig jaar 1 rep kon met al het gewicht van bench +- 85kg in de gym was toen ik weer ging, not sure tho)
Het valt me op dat je nergens gewicht bijvermeld, doe je dit bewust? Het lijkt mij juist handig als je logt dat je ook de gewichten plaatst om de volgende keer weer te verzwaren...
Waarom wel? Het is maar een snapchat. Maar voel je vooral speciaal, ik heb net 5 liter vuilbak vol haar omdat ik mn benen heb afgeschoren voor een pic. Als je nog zonder zwart wit wilt hebben, stuur me een pmWaarom maak je nooit eens normale foto's, je houdt jezelf alleen maar voor de gek op deze manier.![]()
Zoals hierboven al gezegd inderdaad, zijn gewoon ijzeren schijven en een ijzeren bar met koerstape als handvat, een moer rond zodat de schijf niet naar binnen schuift... Machine chestpress ofzo vind ik niet t loggen waar want soms doe ik bv 70kg 5x12 maar ik kan ook gewoon 5x12 90kg (max stack dan), valt niet echt te progressen hier qua weight.Het valt me op dat je nergens gewicht bijvermeld, doe je dit bewust? Het lijkt mij juist handig als je logt dat je ook de gewichten plaatst om de volgende keer weer te verzwaren...
Of het nou een snapchat of een foto met een high res camera is doet er niet toe, progressie bijhouden op zo'n manier is niet te doen en je houdt jezelf voor de gek. Maar you do you.Waarom wel? Het is maar een snapchat. Maar voel je vooral speciaal, ik heb net 5 liter vuilbak vol haar omdat ik mn benen heb afgeschoren voor een pic. Als je nog zonder zwart wit wilt hebben, stuur me een pm
![]()
meh hoef niet echt progressie bij te houden, tussen dat ene centimetertje dat ik misschien in zoveel maand bij heb scheelt t niks. ik zal wel kijken naar volgend jaar, dan boeit de angle of licht niet. ik ben dan groter en dat gaat zo ogen ook no matter whatOf het nou een snapchat of een foto met een high res camera is doet er niet toe, progressie bijhouden op zo'n manier is niet te doen en je houdt jezelf voor de gek. Maar you do you.