XXL Nutrition

Qlimax 2006

Nee.... ga naar Technoboy in Silverdome 9 december :cool:

Qlimax is gewoon soort 2e sensation aan het worden.

Allemaal van die Br33zah sletjes en knurftjes inderdaad....

pandemonium 23 december!

zeker de moeite waard, kijk maar eens op partyflock

Qrimetime wil ik ook zeker heen.....maar is nog niks over bekend. Hoorde vage geruchten dat ze een ander thema gaan neerzetten ofzo.

Kan geen kwaad, weer eens wat anders met Qrimetime.
Meer hardcore zou ik zeggen!

Eenmaal (anti)Qlimax geweest (Zoetermeer 2003 ofzo?) en nooit meer. Ga eigenlijk helemaal niet meer naar grote feesten toe.

Mijn eerste Qlimax was in Heerenveen 2002 en dat was geweldig.
Daarna 2003 in het Gelredome en dat was ook echt mooi, maar daarna is het gewoon minder geworden.
En nu helemaal met die nieuwe hardstyle wat gewoon afval is.

Maakt me geen drol uit zaterdag ben ik er gewoon weer :P 20 minuten van mun huis vandaan Ff naartoe rollen :P zal wel weer helemaal hardgaan aan de redbull hahaha :P

Nee.... ga naar Technoboy in Silverdome 9 december :cool:

Qlimax is gewoon soort 2e sensation aan het worden.

Allemaal van die Br33zah sletjes en knurftjes inderdaad....

Dat word zeker een strak feest in de Silverdome heb ik ook onwijze zin in, ga ook kijken op qlimax maar dat is meer omdat we er met 35 man naartoe gaan niet echt voor de muziek, dan bouw je gewoon je eigen feestje daar...:D

Dat word zeker een strak feest in de Silverdome heb ik ook onwijze zin in, ga ook kijken op qlimax maar dat is meer omdat we er met 35 man naartoe gaan niet echt voor de muziek, dan bouw je gewoon je eigen feestje daar...:D

vandaar dat ik ook ga :)

zeker Qlimax, 1 van de betere feesten!

shit man wilde ook maar kom het kaartje niet halen was niet in nl en toen ik terug kwam was het al uitverkocht

Qlimax nog 5 dagen!

gaan helemaal los zaterdag!!

Ik sla Qlimax ook over dit jaar. In december een aantal leuke feestjes, zoals xxlerator in de Matrixx met o.a. Neophyte en Tha Playah, Darkraver, Zany & Zatox en 15 december Powercore met Neophyte & Korsakoff etc.

wie gaan er dan naar audio attack de 9

Overmorgen helemaal losss op hét indoorstampspektakel!

Terug
Naar boven