MuscleMeat

Qlimax 2006

jupz zit nu in velp bij mijn broer te chillen vlakbij tulip hotel kijk rustig over het water uit... geniet van het donkere herfstweer.. red bulletje bij de hand shakie erbij nog een paar uurtjes machtig mooi :)

Heerlijk vanavond lekker raggen en beuken.. wordt super

Hoop dat je dit jaar wel normaal na de wc kan!! Vorig jaar was het klote! Stond gewoon een half uur in de rij voordat je boven bij de wc's was. Terug weg was het zelfde probleem. Klote tribune's!

Vond het een beetje tegenvallen.

Beetje jammer dat als er net een beetje fatsoenlijk gedraaid werd dat dan weer een intro ertussen kwam.
En na 10x hetzelfde concept laserstralen en video weet je het ook wel.

Vond het een beetje tegenvallen.

Beetje jammer dat als er net een beetje fatsoenlijk gedraaid werd dat dan weer een intro ertussen kwam.
En na 10x hetzelfde concept laserstralen en video weet je het ook wel.

Klopt prophet en headhunterz waren gewoon ruk lieten gewoon mp3tje lopen niet leuk gewoon.. Alpha twins rulede en dana Queen i love you b*ch en luna was ook keigoed tijdens promo zijn we gegaan voelden mun knieen teveel en rug naar de k*t en ****ing honger 7 uur non stop gedanst maar al met al leuk avondje :D

was egt super:D
was wel druk dus weinig plaats om los te gaan en drinken halen duurde lang verder was alles super.
vond the prophet ik juist wel goed.
en promo was gewoon de man van de avond :cool:

promo helaas niet lang gezien was kapot dood en moe ;)

Was zeker wel een superfeestje, hing echt een supersfeer daar en Promo draaide helemaal super

Al was die act van GoFast natuurlijk wel weer vet! :)

Qlimax 2006.. volgend jaar hoeft et niet meer van mij orr.. Et is egt veel te druk om lekker rond te kunnen stuiteren.. En te veel stuiterende vrouwen..:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:bow: :bow: :bow:

het was schitterend!!

blote bast stampe:D en opt laatst hakkuh

Terug
Naar boven