Bij seated calve raises krijg ik altijd k*tgevoel in het middelste stuk van mn voeten, en heb ik het gevoel dat ik mn kuiten helemaal niet zo goed aanpak.. wat doe ik fout? van de foto's op internet word ik ook niet veel wijzer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij seated calve raises krijg ik altijd k*tgevoel in het middelste stuk van mn voeten, en heb ik het gevoel dat ik mn kuiten helemaal niet zo goed aanpak.. wat doe ik fout? van de foto's op internet word ik ook niet veel wijzer.
juist precies hoe je het zegt! ik doe deze oefening naast standing calve raises.. is 1van de 2 genoeg dan?Hmmm daar heb ik soms ook last van maar dan bij standing calf raises, echt een vervelend, zeurend gevoel. Daarentegen heb ik wel het gevoel dat ik m'n kuiten goed train. Ik zou ook niet weten wat het is.
1. Due to its insertion point (into the heel) the gastrocnemius first acts as a planter flexor of the heel. However, its origin effects the efficiency of this tremendously. You see, when your knee is flexed or bent the gastrocnemius becomes very slack, and cannot generate much tension. Therefore, attempting to work this muscle through plantar flexion, while seated would be rather futile. Its positioning, makes it a poor plantar flexor when in this position.