AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

We zullen proberen voortaan wat aardiger te zijn :rolleyes:
Als je nu gewoon hard aan je vorm werkt en dat ter zijner tijd hier laat zien zul je vast wel een paar veren in je reet gestoken krijgen.

"f**k dude, drie keer gefaald maar op karakter toch de vierde keer geslaagd"
Dit gaat niemand hier zo zeggen, omdat hoe je dit hebt aangepakt gewoon totaal niet slim is.
je failt 3 keer, dat is toch wel een teken dat het genoeg is geweest? + daarbij je techniek gewoon niet goed is.
En dan heb ik het nog niet over je gebrekkige warmup en de volgorde waarin je maxed, verlaagd en weer probeert te maxen, om maar uit alle macht een pr te halen.

Hartverwarmend. Krijg ik ook een kaartje tijdens de kerst?

Ok en nu ff geen chats meer zo mis ik straks nog de serieuze updates.

Wil ook wel meedoen btw, 1.5 week geleden 142.5 gedrukt, woog om en nabij de 117 kg. Geen filmpje van gemaakt en nu aan 't cutten dus weet niet of ie er nog een keer in zit :P

Ik merk trouwens dat ik bij de barbell bench soms de grip te narrow neem en daardoor mijn ellebogen flaren.
Vanavond oefen ik op de form met 50 kilo; Ik heb een paar zeer goede video's gezien die me zeker gaan helpen.

En wie weet lukt die 120 door die betere form toch op het eind van de maand :) (here I go again).

jij wat maat?

wijdere grip= meer elbow flare
smallere grip= meer tucken

Wat heeft je grip met je flare te maken? Kijk dat filmpje van Mark Bell anders eens? Tuck down, flare up.

Hij bedoelt denk ik dat het makkelijker is om te tucken bij een smalle grip, en je kan dat tot een grotere hoek doen tov als je bv extreem breed gaat pakken, meer elbow flare omdat je minder kan tucken (bij het zakken wel te verstaan).

1x150 kg weggedrukt op een lichaamsgewicht van ongeveer 95 kg. Komt in het lijstje neem ik aan? :rolleyes:

1x150 kg weggedrukt op een lichaamsgewicht van ongeveer 95 kg. Komt in het lijstje neem ik aan? :rolleyes:

uh

Ik neem het topic over van override aangezien deze lang niet meer up2date is en hij enige tijd niet meer actief is op dbb.

Race naar 150kg RAW bench press.
- Riem, wristwraps, elbow sleeves zijn toegestaan.
- Free weights, geen smith.
- Borst aanraken, touch and go toegestaan.
- 1RM lift geen calculator.
- Bij 150kg altijd een filmpje plaatsen.
Aanvang start gewicht minimaal 100kg.

Voor deelname vermeld je lichaamsgewicht en je huidige 1RM op de bench press.
_

Gister 5 x 110 gedrukt. En daarna nog eens 2 x 3 x 110.

Dus wil je hem met 110 erin zetten? BW is nu 103.

Ga begin april voor de 1 x 125.

Gisteren 3x140kg gedrukt. Denk dat de 150 nu wel bijna binnen handbereik is. Soon....

gisteren 3x140kg gedrukt. Denk dat de 150 nu wel bijna binnen handbereik is. Soon....

niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Gister 5 x 110 gedrukt. En daarna nog eens 2 x 3 x 110.

Dus wil je hem met 110 erin zetten? BW is nu 103.

Ga begin april voor de 1 x 125.

Succes!!

Dit motiveert me!!

Komt eraan mannen, geduld! Moet wel goed in de vibe zitten want ik wil hem zo hard mogelijk drukken. Geen zin in een vuile grind. Plus ik moet even wennen aan het gevoel van 10kg extra op de bar.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Komt eraan mannen, geduld! Moet wel goed in de vibe zitten want ik wil hem zo hard mogelijk drukken. Geen zin in een vuile grind. Plus ik moet even wennen aan het gevoel van 10kg extra op de bar.

Succes logisch!

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

---------- toegevoegd om 19:10 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

succes!!

Dit motiveert me!!
Yasmine ik wou je PR 110 eens bekijken op techniek heb je de link voor me hij werkt niet meer?

Laatst bewerkt:
leuke trainingen gehad de laatste week vandaag 1*120 bench en vorige week 1*200 deathlift beide PR's @81 kg

Laatst bewerkt:
Update gisteren 1x 130kg @ 122 (eindelijk boven mijn eigen gewicht :P )

Terug
Naar boven