AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Heb er vertrouwen in dat het sooooooonnn gaat zijn ja :D

:cool:

Gefeliciteerd met je PR, lekker.

Tip: volgens mij verlies je een kort moment spanning onderin, positie elleboog gaat naar achteren waardoor de bb naar voren gaat. Ik denk dat je sterker bent als je de bb op dat punt niet naar voren brengt. Kan je de bb langzamer laten zaken, alsof je de bb in je lats trekt als het ware?

Thanks, voor ik hier verkeerd op reageer, bedoel je met positie elleboog gaat naar achteren, dat ellebogen richting hoofd gaan?

Overigens mag er nog meer spanning op inderdaad, armen zwabberen wat, lijkt wel mijn slingshot techniek haha.

Ja op het moment dat je elleboog richting hoofd gaat, het zgn. flaren. Bij de eerdere en lichtere sets (kan ermee te maken hebben), doe je het niet. Wel het flaren en daar is niks mis mee maar de bb gaat niet een kort moment naar voren (richting buik) en verlies van spanning evenmin.

haha tof !

Easy 3x3x125 vandaag. Eens benieuwd wat dit in het echt zal geven...

Ja op het moment dat je elleboog richting hoofd gaat, het zgn. flaren. Bij de eerdere en lichtere sets (kan ermee te maken hebben), doe je het niet. Wel het flaren en daar is niks mis mee maar de bb gaat niet een kort moment naar voren (richting buik) en verlies van spanning evenmin.

Moet inderdaad meer spanning blijven houden onderin.
Ik neig nu ook al naar een wat tragere neerwaartse beweging dan op de vorige wedstrijd.

135 bankske in pocket

Gehaald! 150 kg @ 118 kg op wedstrijd gisteren.

Filmpje wedstrijd:

In
Zit nu op 140, filmpje ervan staat in mijn sig

130 bench op 81.5 kg bw sbd-cup

140 at 92.5

[Link niet meer beschikbaar]

Wat een muziek erbij zeg haha.

127,5 @75
Zet mij er maar in. Ben benieuwd of ik dit ooit haal haha

Terug
Naar boven