MuscleMeat

Race naar 200 kg deadlift

• Topic Starter Topic Starter
De PR s vliegen hier om je oren, heb zelf aan het begin van de wedstrijd gemaxt en ben nu al een aantal weken bezig met German volume, deadlift dus helemaal niet. Eind december weer ander schema en dan eens proberen iedereen die mij de afgelopen weken voorbijgeschoten is terug in te halen :D

Heb sinds 4/5 dagen last van me bovenrug alleen rechts en dit is een brandende/stekende pijn.

Dit was pas 2 dagen nadat ik had getopt met deadliften, hierna alleen spierpijn gehad maar heb nu al 5 dagen last ervan. Meer mensen die dit hebben gehad ?

Ecto 4 life, 4 dagen niet goed gegeten of getraind vanwege motor examen en blessure val ik 3 kilo af. Ideaal

Merken jullie dat magnesium veel helpt, ik heb nu alleen handschoentjes denk niet dat het dan nodig is om dan nog magnesium aan te schaffen of wel ?

Zullen ze niet zo blij mee zijn denk ik.
Zodra ik weer thuis ga deadlift, ga ik zo veel mogelijk zonder straps liften.
Denk dat ik ook maar is een belt moet kopen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Heb sinds 4/5 dagen last van me bovenrug alleen rechts en dit is een brandende/stekende pijn.

Dit was pas 2 dagen nadat ik had getopt met deadliften, hierna alleen spierpijn gehad maar heb nu al 5 dagen last ervan. Meer mensen die dit hebben gehad ?

Ecto 4 life, 4 dagen niet goed gegeten of getraind vanwege motor examen en blessure val ik 3 kilo af. Ideaal

Lijkt me niet dat dit 3 kilo pure spiermassa is. Zou ook wel veel vocht zijn?

Merken jullie dat magnesium veel helpt, ik heb nu alleen handschoentjes denk niet dat het dan nodig is om dan nog magnesium aan te schaffen of wel ?

Ik merk dat magnesium super goed helpt.
Wat ik zonder bijna niet kan vasthouden kan ik met magnesium makkelijk vasthouden.

Nee is gelukkig vrij veel vocht, maar eet nu ook vrij weinig. Vrijdag ga ik naar de doktor voor diabetes en rug. Als het dan weg is of geen last van heb gaan we de laatste 3 weken van dit jaar nog even knallen om de 175 te kunnen tillen

Waar halen jullie je magnesium vandaan, apotheek of wat. Misschien een idee om het aan te schaffen, zal volgens mij geen drol kosten. of wel ?

wc papier kan ook helpen.

Bij ons loopt een kerel altijd met twee sponsen bij zich. Die vouwt ie gewoon om de stang heen zegmaar. Geloof alleen niet dat dat zal helpen voor grip, hij gebruikt het ook met bankdrukken enzo, misschien omdat ie anders zere handjes/eelt krijgt ???
Iemand die dit ook weleens gedaan heeft of het nut ervan ziet?

Bij ons loopt een kerel altijd met twee sponsen bij zich. Die vouwt ie gewoon om de stang heen zegmaar. Geloof alleen niet dat dat zal helpen voor grip, hij gebruikt het ook met bankdrukken enzo, misschien omdat ie anders zere handjes/eelt krijgt ???

Bij ons loopt er ook zo iemand rond, hij zegt dat hij dan beter grip heeft op de stang???

Traint toevallig iemand in Delft, :P

Ken iemand die pakt ook 2 sponzen met stangen en dumbbells zie niet echt het nut ervan in, je hebt mss betere grip op de stang maar wss niet op de sponzen zelf.

Nope train in Waddinxveen. Blijkbaar heeft de ziekte zich al verspreid :D

Ik heb ze ook en het heeft zeker een nut, niets met zere handjes te maken.

Je neemt een zachte spons en deze snij of knip je tot een dikte van 1 a 2 cm.
De spons neemt al het vocht op dus last van zweet handjes heb je niet meer.

Gelukkig train ik nu in een gym die magnesium beschikbaar stelt en dus heb ik ze niet meer nodig.

Ik heb ze ook en het heeft zeker een nut, niets met zere handjes te maken.

Je neemt een zachte spons en deze snij of knip je tot een dikte van 1 a 2 cm.
De spons neemt al het vocht op dus last van zweet handjes heb je niet meer.

Gelukkig train ik nu in een gym die magnesium beschikbaar stelt en dus heb ik ze niet meer nodig.

Ok thanks

met sponsen???mietjes:rolleyes::p
ik dl enkel met riem(bij 1rm)
en bij laatste ook polsteunen gebruikt

Nieuw PR: 160 kg
Nieuw bodyweight: 89kg

Ik doe alles RAW btw :hedbang:

Marvin17 heeft 180 DL behaald alleen is te lui het zelf mee te delen. :rolleyes:

Lol spons voor mietjes.. :roflol:
Grootste bullshit die ik heb gehoord, als je geen magnesium tot je beschikking hebt of mag gebruiken in je gym dan moet je het maar accepteren dat je zweethanden krijgt en daardoor lifts verdoet en eventueel geblesseerd word?

Terug
Naar boven