AndroidHealthClinic

Race naar 200 kg deadlift

Spons is miettig en jij hebt polssteunen nodig? Wat is dat dan?
ik heb deze altijd aan als ik bench of dl,verbeterd niets aan je lift,ondersteund gewoon wat je polsen.
is een riem dan ook mieterig????
en dat van die sponzen:niet te letterlijk opnemen he;)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Lol spons voor mietjes.. :roflol:
Grootste bullshit die ik heb gehoord, als je geen magnesium tot je beschikking hebt of mag gebruiken in je gym dan moet je het maar accepteren dat je zweethanden krijgt en daardoor lifts verdoet en eventueel geblesseerd word?
gewoon met blote handen dl-en verdomme:mad::D

Laatst bewerkt:
bw 90
dl 165

doe graag mee ik probeer deze week nog 5kilo bij te pakken =)
ik gebruik straps is het een groot probleem heb namelijk last van rsi...

ik heb deze altijd aan als ik bench of dl,verbeterd niets aan je lift,ondersteund gewoon wat je polsen.
is een riem dan ook mieterig????
en dat van die sponzen:niet te letterlijk opnemen he;)
zie er nut niet van in ook om dat te grbruiken,zoals iemand al eerder zei.
Een spons is niet prestatie bevorderend een riem en banden wel. Zelf ben ik er niet op tegen maar vond je reactie wat vreemd om een spons miettig te noemen. Het is gewoon om zweet handen tegen te gaan. Daar kun je toch niet tegen zijn? Ben je anders ook tegen magnesium?

Ben vandaag eigenlijk bijna geblesseerd geweest door zweterige handen tijdens het benchen.. Gleed met 1 hand weg en me schouder ving de klap op.

Een spons is niet prestatie bevorderend een riem en banden wel. Zelf ben ik er niet op tegen maar vond je reactie wat vreemd om een spons miettig te noemen. Het is gewoon om zweet handen tegen te gaan. Daar kun je toch niet tegen zijn? Ben je anders ook tegen magnesium?
zoals ik al zei,het was maar een grapje he;)
ik heb altijd ge-dl met blote handen,zou idd geen slecht idee zijn om magnesium te gebruiken,omdat ik de laatste keer ook last had van mn eelt.
(wel troep achteaf aan de stang)
die banden kunnen toch niet veel aan je lifts doen?
het zijn gewoon wat goedkope wrist-supports die ik heb gekocht in een sportwinkel(zal wel eens foto van trekken)
het zijn geen straps ofzo he.
ik had die 175 ook wel gepakt zonder hoor

bij mij zit er dan nog een duim in de weg die voorkomt dat de barbell naar beneden komt..

Geen suicide, ben niet gek. Bar was glad en had zweethanden dus ik schoot met 1 hand een beetje weg terwijl ik de bar liet zakken, vast met me elleboog te veel naar voren ofzo.

Moved.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Deadlift er niemand meer? :P
Wat mezelf betreft is het ondertussen wel bijna 2 maandjes geleden, heb zin om wendler te gaan doen binnenkort, lekker sterker worden :D

Ik wel, heb nog 4x189kg getrokken. :D

Yes, na 2 weken eruit vanwege blessure gister weer 140x7 gedaan. Nu even goed door trainen om boven me oude record te komen.

Ik ook nieuw pr. 24x200 vandaag.

Ik doe mee. Heb nu 185 kg bij een lichaamsgewicht van 121 kg.

Vandaag 11x200 succes heren! Ik had hem op men 17e bij 72 kilo voor het eerst...

Terug
Naar boven