Fitness Seller

Race naar 200 kg deadlift

ik doe ook wel mee. BW 86kg 1rm deadlift 170kg. Hoop voor dat ik begin met cutten in april op 200kg te zitten.

vandaag men pr van 150 verbeterd met 5kg
1rm is nu dus 155kg

ik had btw ook nog even een vraagje ik zag namelijk laatst een filmpje van iemand die de deadlift deed en die had zeg maar zen ene hand gedraaid en de ander gewoon normaal om de stang, wat is hier het nut van vroeg ik me af ?

mixed grip, zo fail je niet zo snel op je grip als je lift, vaak is het dat je rug meer aan kan dan je handen.

mixed grip, zo fail je niet zo snel op je grip als je lift, vaak is het dat je rug meer aan kan dan je handen.
wat bij mij ook het geval is :P
welke hand moet je die draaien ? de hand die het niet meer aan kan (bij mij links) of juist andersom ?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm maakt volgens mij niet heel veel uit. Ik ben rechts, vind het t lekkerste om rechts dan gewoon normaal te houden en links te draaien.

Hij is gelukt 160kg 2keer en 165kg eenmaal. :D

Pr verbetert met 12kg dus.

Bij de 160kg kwam me eten klein beetje omhoog, en bij de 165, was ik zo rood als weet niet wat. Maar het is gelukt en daar gaat het om. Jammer genoeg mislukte de 170 had die wel geprobeerd kreeg hem van de grond maar daar bleef het bij. Over maandje weer toppen

zo vandaag een nieuwe pr. 1 rm met 175kg......180 ging helaas net niet. volgende week maar weer proberen

Bw: 103 dl:175, moet nog een belt en magnesium regelen, zal vast gauw naar de 180 gaan. :)

waarom staat die @ gare trouwens ?

Ultra RAW
JWT!

Zo doe ik em ook. :D

vandaag men pr van 155kg verbeterd met 5kg
en ben ook een kilootje zwaarder geworden.
dus nu is het BW: 90kg 1RM:160kg

voor nu de laatste PR want ben 4 weken off ;).

iedereen goodluck en tot januari :).

nieuw pr,van 160 naar 175kg met een bw van 93kg
(en dit met een slechte minuscus en zwaar weekendje:D)
p.s.waarom staat dat niet in de pl&strongman sectie eigenlijk,er zal daar wel meer interesse voor zijn dan hier

Gister nieuwe pr gezet: 170kg
Dacht eerst dat ik 160 had gelift, wat mijn doel was. Had niet goed geteld.
Dus das 20kg erbij :-o, Was met straps.

Gister nieuwe pr gezet: 170kg
Dacht eerst dat ik 160 had gelift, wat mijn doel was. Had niet goed geteld.
Dus das 20kg erbij :-o, Was met straps.

Netjes!

Waren die straps nodig dan? Ik merk dat ik nooit grip problemen heb als ik mixed grip vastpak.

Terug
Naar boven