AndroidHealthClinic

Race naar 200 kg deadlift

Count me in!
BW: 81
deadlift: 160

Gisteren (donderdag) heb ik 1x190kg gedeadlift bij 88kg BW. Zonder riem, zonder straps.

• Topic Starter Topic Starter
97kg 140kg voor nu, maar daar zal zeer zeker gauw verandering in worde gebracht

bw94-1x190kg , volgens mij drie weken terug

ik vandaag nog een x de 150 getrokken maar deze keer deed ik deadlift op verhoging.
ik stond op 5 cm verhoging. iets zwaarder het onderste stuk dus dan normaal. maandag voor de 160, moet wel lukken denk ik.

2e kerstdag toch maar ff gaan trainen. Op tijd opgestaan ondanks t uitgaan, een goeie bierlucht om me heen maar t was rug-dag dus daar kwam ik niet omheen. Voorzichtig begonnen met deadliften want ik wankelde nog een beetje, maar t ging best lekker en heb mn pr met 5 kg verhoogd:rolleyes:. Zit nu op 185kg met bw 77kg.

k heb m wel scheef getrokken denk ik want ik heb duidelijk meer spierpijn in de rechterkant van mn erector spinae.:o

vandaag de 160 getrokken. nog 170 geprobeerd ma fail..
duss nu DL 160 BW 70

Had de afgelopen twee maanden niet gedeadlift, gister ff gecheckt wat mn max was, zelfs nog een PR'etje gezet: van 160 naar 165.
Volgende week beginnen met wendler 5/3/1, hoop daarmee ook wel wat kracht te winnen

eey molenaar D,

goed dat je mijn deadlift ge update hebt ma je moet mijn BW wel veranderen in 70 ;) maakt mij niet uit zo lijk ik nog beter :p maar ben wat aangekomen ;p alvast thanx en fijne jaarwisseling morge, :wave:

Had de afgelopen twee maanden niet gedeadlift, gister ff gecheckt wat mn max was, zelfs nog een PR'etje gezet: van 160 naar 165.
Volgende week beginnen met wendler 5/3/1, hoop daarmee ook wel wat kracht te winnen

Gebeurt wel vaker als je maanden niet deadlift, dan ineens een PR.

Vorige week 180 getrokken @ 82 BW
Dat was wel sumo, maar telt ook hé :lol:

Weekje Geleden, Weer gedeadlift 150x5. Zit weer op me oude niveau.

Over paar weekjes de 175kg Proberen.

Wat zijn jullie voornemens omtrent deadliften ?

180 gedeadlift, 185 zit er denk ik ook nog in voor volgende keer. No hitch dit keer terwijl ik vorige keer zelfs bij 170 had gehitched. Het is trouwens met straps en no belt omdat mijn bestelling nog niet binnen was. :mad:

180 gedeadlift, 185 zit er denk ik ook nog in voor volgende keer. No hitch dit keer terwijl ik vorige keer zelfs bij 170 had gehitched. Het is trouwens met straps en no belt omdat mijn bestelling nog niet binnen was. :mad:

waarom straps man, op grip falen lijkt me onwaarschijnlijk bij 1RM, je hoeft het gewicht niet lang vast te houden

waarom straps man, op grip falen lijkt me onwaarschijnlijk bij 1RM, je hoeft het gewicht niet lang vast te houden

Erm jawel, want hoe verder ik in gewicht ga hoe meer moeite het kost om me grip te bewaren, true story. Ik ben zelf geen liefhebber van straps maar ik kan er ook niks aan doen als me bestelling na 3 weken nog niet binnen is. :p

met veel moeite 180kg gehaald vd week
bw 95kg
(voel mn rug nog:eek:)

maak er maar 160 van zeer binnenkort de 170, 160kg ging vrij makkelijk

Nope :) alleen DL-rackpulls en die zit al op 180kg dus de 170 komt er gauw aan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven