- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag de 190kg en de 200kg getrokken.
Ik mag dus door naar de volgende ronde.

Gefeliciteerd mc. chickVandaag de 190kg en de 200kg getrokken.

(dat ben je nu ook al denk ik).Nou je wil niet weten waar ik begon. Jammer dat het oude topic stopte want daar ben ik 22dec mee begonnen met een hele lage deadlift.
Deze had ik 1 februariGa toch weg allemaal... hier komt het DL monster
bw=94 kg (en groeiende)
dl=80 kg * 8 reps (haha... ben net begonnen)
ga het toch proberen![]()
22 april
Vandaag 150kg getrokken 1RM.
Ben wel weer wat zwaarder 104kg.
Thnx, maar heer en meester dat zeker niet.Gefeliciteerd mc. chick
Nu ff de 250 trekken en dan ben je heer en meester hier(dat ben je nu ook al denk ik).

Op het moment ben je van dit Topic wel heer en meester denk ikNou je wil niet weten waar ik begon. Jammer dat het oude topic stopte want daar ben ik 22dec mee begonnen met een hele lage deadlift.
Deze had ik 1 februari
22 april
Thnx, maar heer en meester dat zeker niet.

En jij beweerde een tijdje geleden nog dat jou stats hoger waren dan die van mij![]()
Nou je wil niet weten waar ik begon. Jammer dat het oude topic stopte want daar ben ik 22dec mee begonnen met een hele lage deadlift.
Deze had ik 1 februari
22 april
Thnx, maar heer en meester dat zeker niet.
ik begon rond die tijd ook, en zit nu nog op 1x170
Maar vandaag rustig aan gedaan met squatten zodat ik donderdag kan knallen op de DL en hopelijk richting de 180..Pr's komen hier alsof het niks is netjes
Gister 130x10 en 140x8 gered, Volgende week gaan we toppen en hoop rond de 160 te kunnen tillen
Dat moet makkelijk lukken. Ik denk zelfs de 170 wel.
dinsdag 7x155 gelift. 1RM zal rond de 180-185 kg liggen wss, binnenkort maar ff testen. Zit langzaamaan weer wat vooruitgang in. hehe.