Fitness Seller

Race naar 200 kg deadlift

Eerste training met belt en magnesium -> 195 DL.
:)

pff nice mino.

hehe. ik moet ma snel richting die 180 gaan anders loop je wel erg veel op mu uit :P mjaa 210 is al 3x mijn BW he dusjah ik zit wel redelijk :P heb jij een log eigenlijk ?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, ik MOET die 200 pakken volgend week, eindig ik als 2e en heb ik me doelstelling voor juli eigenlijk al gehaald. :roflol:

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan vanaf hoe hoog je de rackpulls doet, juist dat onderste gedeelte kan erg zwaar zijn.

1ste pin dus net een stuk onder de knieen. Meestal heb ik juist moeite met het gedeelte onderin bovenin zelfs niet met de 180 maarja daarom doen we ook boxsquats en ss bar boxsquats dat helpt wel gigantisch veel ;)

1ste pin dus net een stuk onder de knieen. Meestal heb ik juist moeite met het gedeelte onderin bovenin zelfs niet met de 180 maarja daarom doen we ook boxsquats en ss bar boxsquats dat helpt wel gigantisch veel ;)

Platform Deadlift meer. ;)
Gewoon op 2 schijven van 25 staan ofzoiets dergelijks waardoor de barbell net boven je voet is en ga daarop oefenen. :)

Platform Deadlift meer. ;)
Gewoon op 2 schijven van 25 staan ofzoiets dergelijks waardoor de barbell net boven je voet is en ga daarop oefenen. :)

Ik bepaal de oefeningen in raalte niet mino. En dat lijkt me ook niet nodig aangezien ze er daar wel heel veel verstand van hebben;). Maar miss voor doordeweek een keer

Ik bepaal de oefeningen in raalte niet mino. En dat lijkt me ook niet nodig aangezien ze er daar 10x meer verstand van hebben wat goed voor wat is ;)

Als je moeite met de onderste gedeelte heb dan ga je niet Rackpullen lijkt me. Maar oke is. :p
Boxsquat is wel prima want Boxsquat legt veel focus op je hamstrings en glutes wat belangrijk kan zijn voor je onderste gedeelte maar ik zou ook eventueel Front Squats of Quarter Squats suggesteren ter versterking van je quads. Misschien dit eens voorleggen en kijken wat zij er van vinden?

Ohja en jij zou zelf je oefeningen moeten bepalen. Je doet gewoon waar jij je goed bij voelt of waar JIJ je voordelen uit haalt. Als iemand een suggestie voor je maakt dan moet diegene je ook goed kennen en weten waar jij goed op reageert. Dat duurt jaren voor een coach. Dus beoordeel zelf wat je wilt doen en vraag om tips maar laat niet andere mensen bepalen wat jij moet doen. ;)

Laatst bewerkt:
Als je moeite met de onderste gedeelte heb dan ga je niet Rackpullen lijkt me. Maar oke is. :p
Boxsquat is wel prima want Boxsquat legt veel focus op je hamstrings en glutes wat belangrijk kan zijn voor je onderste gedeelte maar ik zou ook eventueel Front Squats of Quarter Squats suggesteren ter versterking van je quads. Misschien dit eens voorleggen en kijken wat zij er van vinden?

Ohja en jij zou zelf je oefeningen moeten bepalen. Je doet gewoon waar jij je goed bij voelt of waar JIJ je voordelen uit haalt. Als iemand een suggestie voor je maakt dan moet diegene je ook goed kennen en weten waar jij goed op reageert. Dat duurt jaren voor een coach. Dus beoordeel zelf wat je wilt doen en vraag om tips maar laat niet andere mensen bepalen wat jij moet doen. ;)

Ik train lekker met hun mee en tot nu toe helpt dat zeer goed ik mag absoluut niet klagen over de gains die ik er maak. En over het algemeen slaat alles wat we doen goed aan dus zie geen reden om het te veranderen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ben het opzich wel met mino eens, als de onderste fase je zwakke punt is met de deadlift, moet je dat gaan verbeteren om je deadlift omhoog te krijgen, ipv juist dat stuk te vermijden.

Deficit deadlifts en zo zijn verspilling van tijd tot je een deadlift van boven de 300kg hebt. Tot dat moment moet je gewoon trainen met de gewone deadlift varianten en niet lopen zeuren. Heb je zwakkere lift off? Zorg dan dat je sterkere hamstrings hebt.

En jaren met iemand om gaan eer je weet hoe hem te moeten trainen en waar hij goed op reageert? Kom op zeg. Na 5-10mins weet een propere coach al meteen waar de zwakke plek ligt en wat te doen om dat op te lossen.

Bw 85 1rm 150

200 DL behaald. :)

Je weegt ook wel erg veel hé :D

BW 119 en heb vandaag 180 gehaalt voor de eerste x

Terug
Naar boven