Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat mijn broertje het blijkbaar nog niet gepost heeft.
Boeije heeft 200kg conventional gedaan deze week met 82 kg bodyweight.
Omdat mijn broertje het blijkbaar nog niet gepost heeft.
Boeije heeft 200kg conventional gedaan deze week met 82 kg bodyweight.
.Nieuw pr 8x 150.
Volgende week even 170/180 toppen
Edit. Bw is nu 73.

we zijn nu 11 dagen verder vriend, is het gelukt met je 1RM?![]()

raar,want ik heb eens 5x155 getrokken en mn max is 1x180Nee
Thanks dat je het vraagt. Maar vorige week wou ik toppen vrijdag ochtend afgesproken om te toppen, verheugde me heel de week al op om even een nieuw record neer te zetten. Met koppijn en spierpijn richting de gym en daar lukte maar 3x150 dus daar had ik zwaar de pest in
Gister 5x150 gedaan, dus mag denk weer opbouwen.
Had ergens gelezen dat je om de 3/4 weken kan toppen en daarna moet herstellen, ik heb dit ook al eerder gehad met bankdrukken. Dit kan dus aardig kloppen meer mensen die dit meemaken.
,dacht dat je 1rm max ging proberenraar,want ik heb eens 5x155 getrokken en mn max is 1x180
mss een slechte dag gehad.
maar het gaat hier wel om de 1rm max he,dacht dat je 1rm max ging proberen
, had eerst 8x150 gedaan en week erna wou ik 175 deadliften maar toen lukte maar 3x150. ik top 1 maal per maand,en doe gewoon 5x5,en elke week 5kg erbij,lukt het,doe ik er 5 bij de week nadien,lukt het niet doe ik week erna hetzelfde.Dat was wel de bedoeling ja, had eerst 8x150 gedaan en week erna wou ik 175 deadliften maar toen lukte maar 3x150.
Vandaar dat ik me afvroeg of meer mensen dat hebben 3 weken toppen en dan weer stukje terug en op nieuw opbouwen.
maar vind wel raar,je kon toch na die 3x150 toch 175 geprobeerd hebbenDat was wel de bedoeling ja, had eerst 8x150 gedaan en week erna wou ik 175 deadliften maar toen lukte maar 3x150.
Vandaar dat ik me afvroeg of meer mensen dat hebben 3 weken toppen en dan weer stukje terug en op nieuw opbouwen.

ik top 1 maal per maand,en doe gewoon 5x5,en elke week 5kg erbij,lukt het,doe ik er 5 bij de week nadien,lukt het niet doe ik week erna hetzelfde.
doe wel 1 week gewoon dl,en andere week partial(net onder knie)
moet zeggen dat ik er goede vorderingen meemaak,20kg op 3maand ongeveer.
bench doe ik zelfde systeem.ook ongeveer 20kg erbij op 3maand
---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
maar vind wel raar,je kon toch na die 3x150 toch 175 geprobeerd hebben
is is het de bedoeling dat je maar max na dat je 8x150 heb gedaan ofzo?
begrijp uw standpunt niet goed.
als ik max doe ik 10x/5x/3x en dan 1rm
Post anders je opbouw naar de 3x150, kunnen wij beoordelen wat er goed en niet goed is.
Wil je maxen zul je echt veel lager in reps moeten gaan.
Zoiets bijvoorbeeld.
Ik zou zeggen probeer eens mijn opbouw of iets in die richting (low reps) en kijk wat het voor je doet. Werkt het dan is dat mooi, werkt het niet dan ben ik een lul.![]()

Prima!
Denk woensdag even deadliften, zal even kijken of het werkt. Zo niet is dat jammer![]()
Wat ik heb geleerd is dat veel reps draaien (meer dan 5) is gewoon een verspilling van je energie. Ook rond je max zitten en daarna PR poging is eigenlijk een verspilling van kracht. Dus gewoon grote stappen nemen met weinig reps.