Fitness Seller

Race naar 200 kg deadlift

Nieuw pr 8x 150.

Volgende week even 170/180 toppen :D

Edit. Bw is nu 73.

170kg vandaag

Omdat mijn broertje het blijkbaar nog niet gepost heeft.

Boeije heeft 200kg conventional gedaan deze week met 82 kg bodyweight.

• Topic Starter Topic Starter
als hij 8 keer 150 kan,moet hij toch zeker 1x170/180 kunnen????

we zijn nu 11 dagen verder vriend, is het gelukt met je 1RM? :D

Nee :(

Thanks dat je het vraagt. Maar vorige week wou ik toppen vrijdag ochtend afgesproken om te toppen, verheugde me heel de week al op om even een nieuw record neer te zetten. Met koppijn en spierpijn richting de gym en daar lukte maar 3x150 dus daar had ik zwaar de pest in

Gister 5x150 gedaan, dus mag denk weer opbouwen.

Had ergens gelezen dat je om de 3/4 weken kan toppen en daarna moet herstellen, ik heb dit ook al eerder gehad met bankdrukken. Dit kan dus aardig kloppen meer mensen die dit meemaken.

Nee :(

Thanks dat je het vraagt. Maar vorige week wou ik toppen vrijdag ochtend afgesproken om te toppen, verheugde me heel de week al op om even een nieuw record neer te zetten. Met koppijn en spierpijn richting de gym en daar lukte maar 3x150 dus daar had ik zwaar de pest in

Gister 5x150 gedaan, dus mag denk weer opbouwen.

Had ergens gelezen dat je om de 3/4 weken kan toppen en daarna moet herstellen, ik heb dit ook al eerder gehad met bankdrukken. Dit kan dus aardig kloppen meer mensen die dit meemaken.
raar,want ik heb eens 5x155 getrokken en mn max is 1x180
mss een slechte dag gehad.
maar het gaat hier wel om de 1rm max he;),dacht dat je 1rm max ging proberen

raar,want ik heb eens 5x155 getrokken en mn max is 1x180
mss een slechte dag gehad.
maar het gaat hier wel om de 1rm max he;),dacht dat je 1rm max ging proberen

Dat was wel de bedoeling ja :P, had eerst 8x150 gedaan en week erna wou ik 175 deadliften maar toen lukte maar 3x150.

Vandaar dat ik me afvroeg of meer mensen dat hebben 3 weken toppen en dan weer stukje terug en op nieuw opbouwen.

Dat was wel de bedoeling ja :P, had eerst 8x150 gedaan en week erna wou ik 175 deadliften maar toen lukte maar 3x150.

Vandaar dat ik me afvroeg of meer mensen dat hebben 3 weken toppen en dan weer stukje terug en op nieuw opbouwen.
ik top 1 maal per maand,en doe gewoon 5x5,en elke week 5kg erbij,lukt het,doe ik er 5 bij de week nadien,lukt het niet doe ik week erna hetzelfde.
doe wel 1 week gewoon dl,en andere week partial(net onder knie)
moet zeggen dat ik er goede vorderingen meemaak,20kg op 3maand ongeveer.
bench doe ik zelfde systeem.ook ongeveer 20kg erbij op 3maand

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

maar vind wel raar,je kon toch na die 3x150 toch 175 geprobeerd hebben???
is is het de bedoeling dat je maar max na dat je 8x150 heb gedaan ofzo?
begrijp uw standpunt niet goed.
als ik max doe ik 10x/5x/3x en dan 1rm

ik top 1 maal per maand,en doe gewoon 5x5,en elke week 5kg erbij,lukt het,doe ik er 5 bij de week nadien,lukt het niet doe ik week erna hetzelfde.
doe wel 1 week gewoon dl,en andere week partial(net onder knie)
moet zeggen dat ik er goede vorderingen meemaak,20kg op 3maand ongeveer.
bench doe ik zelfde systeem.ook ongeveer 20kg erbij op 3maand

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

maar vind wel raar,je kon toch na die 3x150 toch 175 geprobeerd hebben???
is is het de bedoeling dat je maar max na dat je 8x150 heb gedaan ofzo?
begrijp uw standpunt niet goed.
als ik max doe ik 10x/5x/3x en dan 1rm

Nee tuurlijk niet, maar ik wist dat die er gewoon niet inzat. Vandaar dat ik het niet geprobeerd had toen ik 81x150 deed ging die vrij makkelijk en toen had ik eigenlijk gewoon moeiten toppen. Toen ik 3x150 deed was dit met enorm veel moeite + had nog spierpijn in me benen. Dus sq en dl even omgegooid en volgende week gaan we het weer proberen om even 8x150 te doen en dan 170 te knallen.

Post anders je opbouw naar de 3x150, kunnen wij beoordelen wat er goed en niet goed is.

Wil je maxen zul je echt veel lager in reps moeten gaan.

Zoiets bijvoorbeeld.

Nog minder.

Me vorige pr had ik gezet op

140x8
150x5
160x2
165x1

Volgende week weer even aankijken dus. Als ik me dan helemaal op en top voel even toppen.

Kleine note was deze week wel wat ziekjes vandaar dat de trainingen wat minder gingen

Ik zou zeggen probeer eens mijn opbouw of iets in die richting (low reps) en kijk wat het voor je doet. Werkt het dan is dat mooi, werkt het niet dan ben ik een lul. :p

Ik zou zeggen probeer eens mijn opbouw of iets in die richting (low reps) en kijk wat het voor je doet. Werkt het dan is dat mooi, werkt het niet dan ben ik een lul. :p

Prima!

Denk woensdag even deadliften, zal even kijken of het werkt. Zo niet is dat jammer :D

Prima!

Denk woensdag even deadliften, zal even kijken of het werkt. Zo niet is dat jammer :D

Wat ik heb geleerd is dat veel reps draaien (meer dan 5) is gewoon een verspilling van je energie. Ook rond je max zitten en daarna PR poging is eigenlijk een verspilling van kracht. Dus gewoon grote stappen nemen met weinig reps.

Wat ik heb geleerd is dat veel reps draaien (meer dan 5) is gewoon een verspilling van je energie. Ook rond je max zitten en daarna PR poging is eigenlijk een verspilling van kracht. Dus gewoon grote stappen nemen met weinig reps.

Ben benieuwd, wie weet zal er dan weer een pr in zitten. Is weer hoog nodig :mad:

Doel voor zomer is 200+ Dus dat wordt hard werken.

Terug
Naar boven