- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijgewerkt mannen. En jeffrey werk je sig dan eens bij.
Bijgewerkt mannen. En jeffrey werk je sig dan eens bij.
dus ben -100 
Ik had dat filmpje gezien in het filmen van je lifts topic waarbij wat opmerkingen over de diepte gemaakt werden. Je gaf hierin al zelf aan dat je niet tevreden was over je diepte. Vandaar dat ik deze niet heb aangepast.Even update. Heb de 200kg gedaan met veel pijn en moeite...een week terug ofzo. Afgelopen maandag de 210 geprobeerd, kwam kwart rom omhoog en toen hield het op.
Me gewicht is ook 125+ schat ik, want zat 5 weken geleden al op de 121.8kg. Dus kan ook in een hogere gewichtsklasse.
Mijn poging op de 200kg. Diepte ben ik niet helemaal tevreden mee ondanks dat ik gewoon niet dieper kon.
Ben je nu in de winter aan het cutten?

3x180kg fullsquat.(kan je niet bijwerken ik weet het,maar wel weer dichterbij de 200)

Leugenaar

Is goed, werk ik bij.Afgelopen maandag bezig geweest op voor volume PR's. De 190kg ging t*ring traag, maar super diepte. Dus zet die dan maar alvast neer
Voorlopig volume aandacht. 5x5 150kg en dan opbouwen. Ik wil die 200kg breken![]()