MuscleMeat

Race naar de 150kg bench press

met 4x per week trainen moet het wel lukken.
volgend jaar wat creatine erbij ;)
en misschien bulke :rolleyes:

Schijf me maar gewoon in ;)
ik wil kijken hoe snel ik vorderingen maak :)
creatine veranderd de zaak natuurlijk :roflol:

Opzich wil ik wel meedoen, nu is men 1rm 110. Hoop de 150 bench en de 600 totaal op mijn 21 jarige leeftijd te hebben behaald.

edit: BW= 87 kg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
met 4x per week trainen moet het wel lukken.
volgend jaar wat creatine erbij ;)
en misschien bulke :rolleyes:

Schijf me maar gewoon in ;)
ik wil kijken hoe snel ik vorderingen maak :)

Ik heb eerlijk gezegd heel veel moeite om dit serieus te nemen
als andere het ook prima vinden dan mag je meedoen maar vind het beetje onbegonnen zaak

Gewoon mee laten doen of dit niet serieus nemen ? ( beetje democratie )

creatine veranderd de zaak natuurlijk :roflol:

Opzich wil ik wel meedoen, nu is men 1rm 110. Hoop de 150 bench en de 600 totaal op mijn 21 jarige leeftijd te hebben behaald.

je doet mee ik add je bij 1ste post :p ( was je bw ? )
good luck :D

ik doe ook wel mee, mn ouwe pr was 122,5 @ 78kg,weeg nu 70 en heb al een hele tijd niet meer plat gedrukt, maar ga ik deze week weer mee beginnen.

iemand met een bench van 65 meelaten toen? komop joh

count me in

BW= 98kg
Bench= 140kg

bw 80
bench 130

Count me in, kan me misschien wel wat meer motiveren op die *%@"#k*tbench

Bw: 92

Bench: 110

Zal nog wel even duren voor ik het haal, maar goed :D

BW: 74kg
Bench: 100kg

Oke ... BW = 92-94 .
Bench zal rond de 120 zijn . Lang niet meer gemaxt .

ik doe ook mee gewicht is tussen de 115 en 125kg, ik zit momenteel op 55kg 10x heb vroeger wel meer gedrukt maar dat telt in mijn ogen niet.

ik wil ook wel mee doen!heb het al een aantal keren gebencht,maar door blessures terug gevallen
BW=108kg bench=2x130kg paused.
doe rustig aan maar hoop voor eind januari over die 150kg heen te gaan!

hmmm is ook wel een goede motivatie voor mij om mee te doen.

BW:102kg
Bench: 132kgx1

Let wel, mijn max was 160kg geruime tijd terug maar is terug gezakt ivm blessures en sindsdien heb ik een beetje moeite om toch weer zwaar te gaan banken, vooral psychisch.
meestal ga ik momenteel voor setjes ook niet over de 100 en weet niet of ik nu ook nog de 132 red aangezien dat ook al 2/3 maanden terug is.

Lijkt me goede motivatie voor mezelf om toch weer de sprong te gaan wagen me er een beetje over heen te zetten en gestaag terug te bouwen want het moet er toch een keer van komen!

hoop dat ik evengoed mee kan doen zo.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe ook wel mee, mn ouwe pr was 122,5 @ 78kg,weeg nu 70 en heb al een hele tijd niet meer plat gedrukt, maar ga ik deze week weer mee beginnen.

laat het eten weten als je weet wat je nu kan tillen gaat erom wat je kunt en niet kon.

ik doe ook mee gewicht is tussen de 115 en 125kg, ik zit momenteel op 55kg 10x heb vroeger wel meer gedrukt maar dat telt in mijn ogen niet.

ik heb je er ook bij gezet maar hoop dat je het niet gaat lopen forceren ofzo nu ???

ik doe ok mee als het kan
bw 78 kg bp 1x130

forceren is mijn middlename

ik wil ook wel mee doen!heb het al een aantal keren gebencht,maar door blessures terug gevallen
BW=108kg bench=2x130kg paused.
doe rustig aan maar hoop voor eind januari over die 150kg heen te gaan!

ik hoop deze week nog 145 te pakken en de week erop toch wel de 150, dus maak je niet druk. :D

Terug
Naar boven