MuscleMeat

Race naar de 150kg bench press

• Topic Starter Topic Starter
you never know whats going to happen.
soms heb je een goeie dag en dan scheelt het zo maar 10 kg.

wel grappig dat je niet echt ja of nee zegt :p

rage dagen heb jij man 10 kilo schelen
dat heb ik echt nooit :P ( behalve bad days 1 keer in de zoveel tijd )

maargoed van jouw kunnen binnenkort dus al een pr verwachten ?
hoe zit het met de andere ?
al geplande pr's data's ?

morgen maby 5kg erbij ;)

als er spotter is :P

wel grappig dat je niet echt ja of nee zegt :p

rage dagen heb jij man 10 kilo schelen
dat heb ik echt nooit :P ( behalve bad days 1 keer in de zoveel tijd )

maargoed van jouw kunnen binnenkort dus al een pr verwachten ?
hoe zit het met de andere ?
al geplande pr's data's ?

heb de 150 al een paar keer gepakt een tijd terug dus het is niet echt een Pr voor mij. maar wie weet wat de tijd brengt en telt de bar dadelijk 155.

heb ik ook wellis scheel bij mij ook aardig wat meestal zijn het bij mij de dagen waarvan ik denk dat het een gruwelijke k*t trainen ga krijgen hehe

Heb een jaar of 3 geleden 150 kg gedrukt met een BW van ongeveer 93 kg. Al die tijd heb ik het niet meer gedaan. Vandaag 3 * 140 gedrukt (BW 97). Ging verassend goed. Neem aan dat ik de 150 wel weer haal. Wil eingelijk voor de 155/160 gaan.

Heb een jaar of 3 geleden 150 kg gedrukt met een BW van ongeveer 93 kg. Al die tijd heb ik het niet meer gedaan. Vandaag 3 * 140 gedrukt (BW 97). Ging verassend goed. Neem aan dat ik de 150 wel weer haal. Wil eingelijk voor de 155/160 gaan.

merk zelf dat als ik een tijdje niks heb gedaan dat ik toch wel weer snel aan mijn top zit dus dat is op zich wel lekker. dat benchen zit ook iets psychologisch in; als je van te voren denkt dat je het gewicht niet pakt, fail je meestal ook.

vandaag 110kg 5 maal gedrukt en 120kg 2 maal, ging goed. Incline bp ook al 90kg dus gaat vlot

ik hoef je dus niet in de lijst te zetten ?
hierna komt er overigens ook wel een 175 topic denk als hier animo voor is ?
het gaat steeds langzamer en ook steeds minder mensen die het kunnen
dus overstappen naar 200 lijkt me beetje overkill ( alhoewel we dan wel gelijk meer mensen aanspreken )

merk zelf dat als ik een tijdje niks heb gedaan dat ik toch wel weer snel aan mijn top zit dus dat is op zich wel lekker. dat benchen zit ook iets psychologisch in; als je van te voren denkt dat je het gewicht niet pakt, fail je meestal ook.

ik denk altijd dat ik het ga halen maar soms komtie echt niet omhoog hoor :P

eens ik 150kg bench hoeft het even niet zwaarder voor mij voorlopig, meer focussen op andere spiergroepen dan. En wat beast zegt is idd zo, had het vroeger vaak dat ik dacht het gewicht niet meer omhoog te krijgen en mijn trainingsmaat om hulp vroeg, die dan achteraf moest zeggen dat hij eigenlijk niets geholpen had

Ik doe mee! :)

BW: 99kg
BP: 140 kg

Ik moet er hard aan trekken om dit hoger te krijgen, ben laatste tijd beetje soft bezig. Maar ga mijn best doen :thumb:

Ik doe mee! :)

BW: 99kg
BP: 140 kg

Ik moet er hard aan trekken om dit hoger te krijgen, ben laatste tijd beetje soft bezig. Maar ga mijn best doen :thumb:

ik vroeg me al af of jij nog kwam ;)
1ste post is aangepast
als er iets niet klopt graag even laten weten

progress hier van 110 naar 120 vandaag hé :)

ik hoef je dus niet in de lijst te zetten ?
hierna komt er overigens ook wel een 175 topic denk als hier animo voor is ?
het gaat steeds langzamer en ook steeds minder mensen die het kunnen
dus overstappen naar 200 lijkt me beetje overkill ( alhoewel we dan wel gelijk meer mensen aanspreken )

ik denk altijd dat ik het ga halen maar soms komtie echt niet omhoog hoor :P

Laat me maar uit de lijst dan omdat ik het al een keer gebenched heb. Als er een lijst komt naar de 175 kg schrijf ik me wel in :D

Al betwijfel ik of ik dat ooit zal halen???

Terug
Naar boven