Fitness Seller

Radio Interviewtje op Achterhoek FM

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Als 4000e post zat ik te zoeken naar een wat meer bijzondere:scratch: en
wat.....vanmorgen de bevestiging van Achterhoek FM dat ik Zaterdag 24 november welkom ben om een interview op te nemen en wordt Zondag 25 november of Zondag 2 december a.s. uitgezonden (afhankelijk van het knip en plak werk maar dat ga ik hier natuurlijk nog posten):cool:.
Ze gaan het e.a. vragen over het wereldrecord, naturel bb, Robbert's Tripple,
het feit dat het filmpje bijna 7 weken als best bekeken op no 1 stond in het genre bb op Revver en het nieuwe filmpje waar we mee bezig zijn.
Overigens zit Jay Cutler me nu op de hielen op Revver met de preview van zijn nieuwe film:D.

Beelden van het interview zitten straks ook in het nieuwe filmpje, vandaar de keuze om het interview voor op te laten nemen, er gaat natuurlijk van alles verkeert:haar::laugh:. Het nieuwe fimpje wat ik (Robbert-Jan van Heeckeren)in samenwerking met VMMP, XXL Nutrition, Strada Sports Vorden, InShape Supplements, Pascale Drent Fotografie, DXL Magazine, Sportfood.nl, Eggnation, Robbert's Sportfood en Restaurant 't Olde Lettinck ga maken wordt een toevoeging op Robbert's Tripple....weer erg leuk om te doen:dance:;).

Op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek is het interview 25-11 of 02-12 (maar dat post ik nog precies) tussen 16.00 en 17.00 uur te beluisteren. Ff kijken of we DBB natuurlijk nog ergens kunnen roepen, zou wel leuk zijn natuurlijk:evil:.

Laatst bewerkt:
Tof! je gaat nog beroemd worden :D

Kijk dat is dan een echte leuke manier om de 4000ste post te vieren. Gefeliciteerd en veel plezier de 24ste

Laatst bewerkt:
Super 4000ste post kerel, karma laat nog even op zich wachten maar komt er zeker aan ;) :D

Supergaaf natuurlijk dat radio interview, en ben natuurlijk weer erg benieuwd naar het vervolg op Robbert's Tripple :thumbup: :wl: :D

Ja Robbert-Jan dat heb je weer puik voor elkaar zeg!! Ben er ook erg blij mee dat Achterhoek FM ons altijd weer steunt om onze projecten beetje promotie te geven!

Hopelijk pakt het deze keer net zo goed (misschien nog wel beter) uit als de vorige keren!!

We gaan er in ieder geval weer helemaal voor:lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Yep:yes:, erg leuk om te doen allemaal weer en als het een beetje leuke promotie oplevert voor onze sport is dat nooit weg:cool:.

Zal komende periode wel zo links en rechts wat updaten hier m.b.t. alle ontwikkelingen:coffeepc:.

dat is weer eens leuk nieuws.....

we hebben het weer lkkr voor mekaar Robbie :D

en heb echt zin in die opnames:D!

Hennep in beeld !

we hebben het weer lkkr voor mekaar Robbie :D

en heb echt zin in die opnames:D!

Ja;), altijd leuk om te doen...en Achterhoek FM heeft ook de interesse om er een goed en positief interview van te maken, daarom ook tof om het e.a. mee te nemen in nieuwe filmpje.

Heb het storyboard vanmiddag nog ff doorgelopen Henri en je zit in een paar leuke shots:D, hou wel ff rekening met school he want de opnamen in de gym
zijn s'avonds en s'nachts he:eek::D.

Ja;), altijd leuk om te doen...en Achterhoek FM heeft ook de interesse om er een goed en positief interview van te maken, daarom ook tof om het e.a. mee te nemen in nieuwe filmpje.

Heb het storyboard vanmiddag nog ff doorgelopen Henri en je zit in een paar leuke shots:D, hou wel ff rekening met school he want de opnamen in de gym
zijn s'avonds en s'nachts he:eek::D.

maak je daar maar geen zorgen over:D

He Robbert-Jan,

Super :-) !
Je bent lekker in de media bezig, kijken of je artikel in SupplementGuide dit nog verder kan verrijken!

He Robbert-Jan,

Super :-) !
Je bent lekker in de media bezig, kijken of je artikel in SupplementGuide dit nog verder kan verrijken!

Erg leuk Koen:thumbs:....top dat de verschillende media wat met me willen doen en als het een positief is voor onze sport, dan werken we daar altijd aan mee natuurlijk....merk ook dat de media wat positiever worden en wat milder zijn in hun benadering, het imago wordt wat beter:cool:.

We maken er een leuk artikel van in SupplementGuide en top om samen te werken met NutriMinds in deze. Door dit soort artikelen kon b.v. het wereldrecord en Robbert's Tripple groeien en zijn inmiddels alom bekent. Nu met o.a. het nieuwe filmpje op komst hopen we natuurlijk positief bezig te blijven en een kleine bijdrage te leveren aan het bekender en groter worden van onze sport in Nederland/Belgie:cool:.

Klinkt weer allemaal super hoor. Goed bezig mannen :thumbs: Hou ons op de hoogte!!

Goed bezig :thumbs:

Super dave! :thumb:

Bedankt mannen:thumbs:, we gaan proberen er iets leuks van te maken...het filmpje wordt een tweede deel als toevoeging op Robbert's Tripple, de opnamen zijn 21, 22 en 24 november en we hopen dat het rond de kerst op het web staat;). We blijven even afhankelijk of alles goed verloopt want we werken met allemaal liefhebbers en natuurlijk minimale middelen maar dat is juist ook de charme:cool:.

Gaaf is in iedergeval dat DJGeezer en DJ Chris Bootsman binnenkort een speciale remix gaan maken voor het filmpje...eind november hoor ik een preview van de remix, tof.

Hopen dat Achterhoek FM niet teveel knipwerk hoeft te doen straks in het interviewtje:D, dan zijn we misschien nog weleens een keer welkom:D:hahaha::laugh:.

Gaaf is in iedergeval dat DJGeezer en DJ Chris Bootsman binnenkort een speciale remix gaan maken voor het filmpje...eind november hoor ik een preview van de remix, tof.

Klopt, ik ga 26 november bezig met een nummer samen met Chris Bootsman. Chris is geen DJ maar producer;) wereld van verschil!
Hij produceerd onder de namen: ACL (Team), Phase Shifter.

We proberen deze keer een nummer te maken met een lekkere beat. Eventueel kan er dus een RMX komen van een al bestaand nummer. Het zal niet persée een hardstyle track worden, eerder een early hardstyle. Maar we zaten meer aan een club achtige track te denken.

We proberen er in ieder geval een pakkende deun van te maken. Maar dat is met meerdere nummers van ons/hem al gelukt.

We houden jullie op de hoogte:cool:

Klopt, ik ga 26 november bezig met een nummer samen met Chris Bootsman. Chris is geen DJ maar producer;) wereld van verschil!
Hij produceerd onder de namen: ACL (Team), Phase Shifter.

We proberen deze keer een nummer te maken met een lekkere beat. Eventueel kan er dus een RMX komen van een al bestaand nummer. Het zal niet persée een hardstyle track worden, eerder een early hardstyle. Maar we zaten meer aan een club achtige track te denken.

We proberen er in ieder geval een pakkende deun van te maken. Maar dat is met meerdere nummers van ons/hem al gelukt.

We houden jullie op de hoogte:cool:

:DGelukkig heb je er meer verstand van dan ik:D, weet zeker dat jullie met iets tofs gaan komen want jullie materiaal is altijd erg goed volgens de kenners;).

Klasse kerel:thumbs:.

Terug
Naar boven