Als 4000e post zat ik te zoeken naar een wat meer bijzondere
en
wat.....vanmorgen de bevestiging van Achterhoek FM dat ik Zaterdag 24 november welkom ben om een interview op te nemen en wordt Zondag 25 november of Zondag 2 december a.s. uitgezonden (afhankelijk van het knip en plak werk maar dat ga ik hier natuurlijk nog posten)
.
Ze gaan het e.a. vragen over het wereldrecord, naturel bb, Robbert's Tripple,
het feit dat het filmpje bijna 7 weken als best bekeken op no 1 stond in het genre bb op Revver en het nieuwe filmpje waar we mee bezig zijn.
Overigens zit Jay Cutler me nu op de hielen op Revver met de preview van zijn nieuwe film
.
Beelden van het interview zitten straks ook in het nieuwe filmpje, vandaar de keuze om het interview voor op te laten nemen, er gaat natuurlijk van alles verkeert
. Het nieuwe fimpje wat ik (Robbert-Jan van Heeckeren)in samenwerking met VMMP, XXL Nutrition, Strada Sports Vorden, InShape Supplements, Pascale Drent Fotografie, DXL Magazine, Sportfood.nl, Eggnation, Robbert's Sportfood en Restaurant 't Olde Lettinck ga maken wordt een toevoeging op Robbert's Tripple....weer erg leuk om te doen
.
Op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek is het interview 25-11 of 02-12 (maar dat post ik nog precies) tussen 16.00 en 17.00 uur te beluisteren. Ff kijken of we DBB natuurlijk nog ergens kunnen roepen, zou wel leuk zijn natuurlijk
.
enwat.....vanmorgen de bevestiging van Achterhoek FM dat ik Zaterdag 24 november welkom ben om een interview op te nemen en wordt Zondag 25 november of Zondag 2 december a.s. uitgezonden (afhankelijk van het knip en plak werk maar dat ga ik hier natuurlijk nog posten)
.Ze gaan het e.a. vragen over het wereldrecord, naturel bb, Robbert's Tripple,
het feit dat het filmpje bijna 7 weken als best bekeken op no 1 stond in het genre bb op Revver en het nieuwe filmpje waar we mee bezig zijn.
Overigens zit Jay Cutler me nu op de hielen op Revver met de preview van zijn nieuwe film
.Beelden van het interview zitten straks ook in het nieuwe filmpje, vandaar de keuze om het interview voor op te laten nemen, er gaat natuurlijk van alles verkeert

. Het nieuwe fimpje wat ik (Robbert-Jan van Heeckeren)in samenwerking met VMMP, XXL Nutrition, Strada Sports Vorden, InShape Supplements, Pascale Drent Fotografie, DXL Magazine, Sportfood.nl, Eggnation, Robbert's Sportfood en Restaurant 't Olde Lettinck ga maken wordt een toevoeging op Robbert's Tripple....weer erg leuk om te doen
.Op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek is het interview 25-11 of 02-12 (maar dat post ik nog precies) tussen 16.00 en 17.00 uur te beluisteren. Ff kijken of we DBB natuurlijk nog ergens kunnen roepen, zou wel leuk zijn natuurlijk
.
Laatst bewerkt:

, erg leuk om te doen allemaal weer en als het een beetje leuke promotie oplevert voor onze sport is dat nooit weg
.