Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

whahahahahahahahahahahaaaaaa dat is standaard zo bij mij.... Maar zij doet ook "niets verkeerd" in haar ogen (haar wereldje).

Wel goed dat jij alles zelf ook echt door hebt, wel erg vreemd dat jij er zelf bewust van bent maar dat het toch gebeurd...

Misschien rare vraag maar is het normaal dat je zosnel de effecten ziet, merkt, ervaart?

Volgens mij zit er geen esther aan de DMN-MT dus dat zou je wel vrij instant moeten merken idd.

Dat heb ik standaard als ik on ben :p
Helemaal k*t, krijg dan egt een hekel aan andere mense, behalve me vrienden haha.

Zolang je het in je achterhoofd houd maakt het niet uit.
Maar intressant goedje, suc6 verder!

Precies, zo lang je het je maar beseft, ook in the heat of the moment en reageert met het besef dat het de roids zijn waardoor je een wat kort lontje hebt en niet de inhoud van de reacties van de mensen om je heen, die irritant zijn, zit je wel safe. De enige plek waar ik het heb is in het verkeer en het helpt als ik heel bewust relax achter het stuur en niet meega in the ratrace.

Precies, zo lang je het je maar beseft, ook in the heat of the moment en reageert met het besef dat het de roids zijn waardoor je een wat kort lontje hebt en niet de inhoud van de reacties van de mensen om je heen, die irritant zijn, zit je wel safe. De enige plek waar ik het heb is in het verkeer en het helpt als ik heel bewust relax achter het stuur en niet meega in the ratrace.

Ja dat is wel aan te raden idd. Ik ben al vrij opgefokt soms in het verkeer en in een cycle moet ik me heel erg bewust zijn hiervan en een lounge cd aanzetten en ver weg blijven van de linkerbaan :p

• Topic Starter Topic Starter
whahahahahahahahahahahaaaaaa dat is standaard zo bij mij.... Maar zij doet ook "niets verkeerd" in haar ogen (haar wereldje).

Wel goed dat jij alles zelf ook echt door hebt, wel erg vreemd dat jij er zelf bewust van bent maar dat het toch gebeurd...

Misschien rare vraag maar is het normaal dat je zosnel de effecten ziet, merkt, ervaart?

Nee voor mij is dit mijn eerste ervaring dat iets mij zo hard pakt op zo'n korte tijd.
Ik heb al MT injecties dagelijks genomen maar het was mentaal bijlange niet zo zwaar als deze product:D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:34 ----------

wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:p in't verkeer das pas erg haha ;)
Ik besef dat het door de roids komt en ik zal mij proberen aan te passen aan de situaties... Mijn product ga ik volledig hoe dan ook uitnemen want ik wil echt weten of het de moeite is of als het iets is zoals veel "SUPER" producten beloven ;) Maar volgens mij als ik binnenkort op 1ML ga dan zal ik wel echt hard vooruitgaan voel ik:D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:36 ----------

Dat heb ik standaard als ik on ben :p
Helemaal k*t, krijg dan egt een hekel aan andere mense, behalve me vrienden haha.

Maar intressant goedje, suc6 verder!

ja haha... zelfde hier :p
Bedankt voor mij succes te wensen maat :) Ik heb vandaag al 6 warme maaltijden gegeten buiten de tussendoortjes:p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:37 ----------

als je nu gelijk ga verhogen naar 1ml heb je dlaijk de kans dat je je helemaal niet meer kan inhouden haha:P
gewoon zo houden en afwachten wat het doet togh?

ja bro we wachten het af en kijken het stap per stap aan ;) Maar na 10dagen zoals afgesproken ga ik de laatste 15dagen op 1ML doen en zien wat het product geeft

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:38 ----------

Kalm aan he bro.. Als t te heavy is beter afkappen, ipv je relatie verkloten.

Wijze woorden bro! RESPECT daarvoor!!! En dat is juist wat ik ga doen als het te heavy gaat worden

Nee voor mij is dit mijn eerste ervaring dat iets mij zo hard pakt op zo'n korte tijd.
Ik heb al MT injecties dagelijks genomen maar het was mentaal bijlange niet zo zwaar als deze product:D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:34 ----------

wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:p in't verkeer das pas erg haha ;)
Ik besef dat het door de roids komt en ik zal mij proberen aan te passen aan de situaties... Mijn product ga ik volledig hoe dan ook uitnemen want ik wil echt weten of het de moeite is of als het iets is zoals veel "SUPER" producten beloven ;) Maar volgens mij als ik binnenkort op 1ML ga dan zal ik wel echt hard vooruitgaan voel ik:D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:36 ----------

ja haha... zelfde hier :p
Bedankt voor mij succes te wensen maat :) Ik heb vandaag al 6 warme maaltijden gegeten buiten de tussendoortjes:p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:37 ----------

ja bro we wachten het af en kijken het stap per stap aan ;) Maar na 10dagen zoals afgesproken ga ik de laatste 15dagen op 1ML doen en zien wat het product geeft

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:38 ----------

Wijze woorden bro! RESPECT daarvoor!!! En dat is juist wat ik ga doen als het te heavy gaat worden

Zou je niet gewoon op 0.5ml blijven, eerlijk je gaat nu al goed maar humeur loopt al beetje over, ik denk eerlijk gezegd lekker blijven gainen op 0.5ml, waar gaat het anders eindigen??

Dit is geen haat reactie or whatever gewoon beetje inzitten met de medemens is dit!!!;););)

• Like
Waarderingen: Ymir
Zou je niet gewoon op 0.5ml blijven.....Dit is geen haat reactie or whatever gewoon beetje inzitten met de medemens is dit!!!;););)

+1 (zal er niet verder over zeuren maar wil het 1x gezegd hebben) En of je nu 0.5 of 1ml pakt ik volg toch wel.

word spannend hier! volg je nog steeds natuurlijk maar nu maak je het wel erg bont haha
als ik jou was zou ik lekker op die 0,5 blijven zitten, als je het nu al mentaal zwaar hebt dan wil je denk ik niet weten wat er gebeurd als je gaat verdubbelen. Gvd word bang van jou haha!

Zou je niet gewoon op 0.5ml blijven, eerlijk je gaat nu al goed maar humeur loopt al beetje over, ik denk eerlijk gezegd lekker blijven gainen op 0.5ml, waar gaat het anders eindigen??

Dit is geen haat reactie or whatever gewoon beetje inzitten met de medemens is dit!!!;););)

thanx maat ;) Is heel lief van je
Ik wil dat zeker blijven doen op 0.5ml maar denk ook even aan hoelang ik dan moet pinnen en hoelang het dan zal duren tot ik OFF ben ;) Zie je nu mijn probleem bro?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:02 ----------

+1 (zal er niet verder over zeuren maar wil het 1x gezegd hebben) En of je nu 0.5 of 1ml pakt ik volg toch wel.

Bedankt maat, je bent altijd welkom en ik zal alles vertellen zonder iets achter te houden :)
Wat ik merk is dat ik sneller last aan mijn gewrichten heb (Kniëen,ellebogen) en ik ken mijn lichaam goed genoeg om te weten dat het niet normaal is maar door het product komt

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:03 ----------

word spannend hier! volg je nog steeds natuurlijk maar nu maak je het wel erg bont haha
als ik jou was zou ik lekker op die 0,5 blijven zitten, als je het nu al mentaal zwaar hebt dan wil je denk ik niet weten wat er gebeurd als je gaat verdubbelen. Gvd word bang van jou haha!

Wahahaaaaaaaaaa.... :laugh:

thanx maat ;) Is heel lief van je
Ik wil dat zeker blijven doen op 0.5ml maar denk ook even aan hoelang ik dan moet pinnen en hoelang het dan zal duren tot ik OFF ben ;) Zie je nu mijn probleem bro?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:02 ----------

Bedankt maat, je bent altijd welkom en ik zal alles vertellen zonder iets achter te houden :)
Wat ik merk is dat ik sneller last aan mijn gewrichten heb (Kniëen,ellebogen) en ik ken mijn lichaam goed genoeg om te weten dat het niet normaal is maar door het product komt

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:03 ----------

Wahahaaaaaaaaaa.... :laugh:

Eerlijk gezegd zie ik u probleem niet, niemand zegt toch dat je alles moet opgebruiken?
Werk gewoon de periode van uw kuur af die je gepland had zonder dosis te verhogen en hou de rest voor later!!
Zie het als een goede kennismaking met dit product en plan dit in voor volgende...

Better safe than sorry.

Begrijp wel dat je in huis hebt de verleiding groot is om het te gebruiken!:p:p

Gewoon mijn mening hé, wil hier niet de moraalridder spelen, maar je hebt nog jaren te kuren:D:D:D

Eerlijk gezegd zie ik u probleem niet, niemand zegt toch dat je alles moet opgebruiken?
Werk gewoon de periode van uw kuur af die je gepland had zonder dosis te verhogen en hou de rest voor later!!
Zie het als een goede kennismaking met dit product en plan dit in voor volgende...

Better safe than sorry.

Begrijp wel dat je in huis hebt de verleiding groot is om het te gebruiken!:p:p

Gewoon mijn mening hé, wil hier niet de moraalridder spelen, maar je hebt nog jaren te kuren:D:D:D

Ja bro begrijp je wel :) Maar als ik iets begin dan maak ik het ook graag af:D Ik ben niet voor mijn plezier aan't spuiten maar voor resultaten en het gewoon in mijn kast laten staan om ernaar te kijken heb ik niks aan en jullie ook niet:p
Ik ben pas een paar dagen bezig dus ik kan er niet zomaar even mee kappen bro :) Maar ik kan je zeggen dat ik mij vandaag niet opgejaagd of paranoia heb gevoeld dus laat ons hopen dat ik misschien aan't product aan't wennen ben

• Like
Waarderingen: Vonk
En hoe gaat ie in de Gym? Hoeveel dagen per week ga je nu eigenlijk?

Ja bro begrijp je wel :) Maar als ik iets begin dan maak ik het ook graag af:D Ik ben niet voor mijn plezier aan't spuiten maar voor resultaten en het gewoon in mijn kast laten staan om ernaar te kijken heb ik niks aan en jullie ook niet:p
Ik ben pas een paar dagen bezig dus ik kan er niet zomaar even mee kappen bro :) Maar ik kan je zeggen dat ik mij vandaag niet opgejaagd of paranoia heb gevoeld dus laat ons hopen dat ik misschien aan't product aan't wennen ben

Blijf volgen en ben curieus hoe het verder gaat met je kuurtje!;)

Update week 8: 8.3kilo bijgekomen dus terug 0.3 erbij:) Ik kom al kort aan de 10kilo winst, ik ben op 70kilo begonnen met mijn kuur. Sorry dat ik zo laat update maar ik ben met een sleeve tattoo bezig en ik was vandaag bij mijn tattooartiest ;) Ik weet niet hoe het komt maar de bloed blijft eruit komen en het wil niet stoppen:eek: Ik heb een snelle bad genomen op aanraden van hem dat het geen kwaad kon de 1ste dag als je nog geen pellen hebt... En ik heb erna nog Bepanthol zalf erop gesmeerd en het bloed gewoon door mijn zalf heen! Ik heb geen alcohol of whatever gedronken de dag ervoor of de dag zelf, maar ik denk gewoon dat het door die MT-DMN komt want 2weken geleden met Test-E/Tren-E had ik dat niet:rolleyes:
In ieder geval mijn tattoo ben ik al heel blij mee nog 2 beurten en mijn sleeve is af :p
Het is wel ambetant om kleren aan en uit te doen met die tattoo en het slapen gaat ook een ramp zijn en ik moet zien dat er geen vuil bij mijn bloed kruipt of het kan nog eens onsteken ook... Nu weet ik niet goed wat ik moet doen aangezien ik nog een injectie MT-DMN moet zetten voor vandaag... Ik voel mij ook een beetje misselijk en raar in mijn maag terwijl ik juist heb gegeten... Wat zeggen jullie bro's? ;) Zetten die handel of niet aangezien ik mij raar in mijn maag voel en ik bang ben dat het mijn bloed gaat verdunnen en dat ik zo meer ga bloeien... Help me out mannen :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 19:09 ----------

o,ja: even vergeten te vermelden dat ik gisteren na mijn injecie geen hittegolf meer ervaarde :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 19:10 ----------

Tuurlijk bro... mijn maag kan mijn mond niet volgen met eten binnen te kappen:p

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 19:11 ----------

Blijf volgen en ben curieus hoe het verder gaat met je kuurtje!;)

Thanx m8 :)

haha die trunks... druk mannetje ben jij ook he haha... veranderingen in je kuur dan weer tattoo tussesoor hahaha
wel lekker bezig hoor!! ben benieuwd naar het eind resultaat!! succes nog!

Laatst bewerkt:
wat krijgen we nou toch hier, is dat Belgisch of zo?

haha die trunks... druk mannetje ben jij ook he haha... veranderingen in je kuur dan weer tattoo tussesoor hahaha
wel lekker bezig hoor!! ben benieuwd naar het eind resultaat!! succes nog!

ja thanx bro ;) Ik geniet gewoon van't leven :) haha

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 19:50 ----------

wat krijgen we nou toch hier, is dat Belgisch of zo?

een combinatie van Belgisch en Nederlands haha :p

Heb het ook altijd na tattoeëren, beetje misselijk gevoel, wat hoofdpijn, vermoeid...
Geen idee of het bloeden met de injecties te maken heeft. Ik stop meestal ff bij de McDo in het naar huis rijden :D
En voel me direct stukken beter!

Terug
Naar boven