AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

nu 10kg winst en op 70kg begonnen? dus dan weeg je nu 80kg?:O

• Topic Starter Topic Starter
Heb het ook altijd na tattoeëren, beetje misselijk gevoel, wat hoofdpijn, vermoeid...
Geen idee of het bloeden met de injecties te maken heeft. Ik stop meestal ff bij de McDo in het naar huis rijden :D
En voel me direct stukken beter!

Ja inderdaad misselijk gevoel heb ik ook ervaren en vermoeid ook :)
zal eens proberen te eten na het zetten van de tattoo onderweg naar huis :p

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 21:33 ----------

nu 10kg winst en op 70kg begonnen? dus dan weeg je nu 80kg?:O

nee bro je hebt het verkeerd begrepen ;) haha... op 70kg begonnen en nu juist 8weken later 78.3kilo dus een winst van 8.3kilo :) Maar je bent er niet ver naast met schatten bro, want ik haal de 10kilo sowiezo wel als het product doet wat het beloofd:D Oftewel droger worden en lager in gewicht gaan of op gewicht blijven... of misschien meer wegen en meer massa maar 1 van de 2 moet sowiezo :)

Ja inderdaad misselijk gevoel heb ik ook ervaren en vermoeid ook :)
zal eens proberen te eten na het zetten van de tattoo onderweg naar huis :p

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 21:33 ----------

nee bro je hebt het verkeerd begrepen ;) haha... op 70kg begonnen en nu juist 8weken later 78.3kilo dus een winst van 8.3kilo :) Maar je bent er niet ver naast met schatten bro, want ik haal de 10kilo sowiezo wel als het product doet wat het beloofd:D Oftewel droger worden en lager in gewicht gaan of op gewicht blijven... of misschien meer wegen en meer massa maar 1 van de 2 moet sowiezo :)

Als je je niet zo top voelt na ettelijke uurtjes je arm te laten volzetten is niet meer als normaal;)
Ben zelf bezig met een sleeve te laten zetten en dit is zeker niet mijn eerste(rug staat vol,andere arm3/4 sleeve)en kan u verzekeren het betert er ni op!!:D
Het is normaal dat je lichaam door zijn reserves gaat zitten waardoor je je niet 100% gaat voelen zeggen we maar, ik neem altijd goede maaltijd en dagje uitzitten met dafalgan en volgende dag reserves trug aangesterkt!!!

Wat ook misschien kan helpen tijdens wat ik ook doe, is blikje cola meedoen om te drinken en druivensuiker!

Als je je niet zo top voelt na ettelijke uurtjes je arm te laten volzetten is niet meer als normaal;)
Ben zelf bezig met een sleeve te laten zetten en dit is zeker niet mijn eerste(rug staat vol,andere arm3/4 sleeve)en kan u verzekeren het betert er ni op!!:D
Het is normaal dat je lichaam door zijn reserves gaat zitten waardoor je je niet 100% gaat voelen zeggen we maar, ik neem altijd goede maaltijd en dagje uitzitten met dafalgan en volgende dag reserves trug aangesterkt!!!

Wat ook misschien kan helpen tijdens wat ik ook doe, is blikje cola meedoen om te drinken en druivensuiker!

Oke ik zal het proberen maat ;) bedankt voor't advies :)
Binnen 2weken als ik terugga zal ik het eens proberen

Even vermelden dat ik griep te pakken heb ;) Heel deze nacht gezweet en door de dag ook en misselijk in de maag en veel brandende maagzuur en ook flauw in de kop en neus blijft druppen en overal spierpijn en zeer aan mijn gewrichten... Als ik de trap deze morgend afloopte dan bibberden mijn benen dat ik dacht dat ik om ging vallen... tja... shit happens hé... Nu mijn injectie snel nog zetten en hopen dat ik mij morgen beter voel want het is chest arm day en dat doe ik het liefst:D

Heb dit ook gehad deze winter tijdens cycle en ook na het zetten van tattoo!
Denk dat dit er toch onrechtstreeks mee te maken heeft omdat dit je weerstand naar beneden haalt en je snel vatbaar bent,zeker tijdens cycle!

Is natuurlijk maar een veronderstelling...

Kan wel hoor. Een tattoo is gewoon een schaafplek. Een wond die je lichaam niet kent, en wil dat herstellen. Met alles er om heen vraagt dat een hoop van je lichaam.

Heb dit ook gehad deze winter tijdens cycle en ook na het zetten van tattoo!
Denk dat dit er toch onrechtstreeks mee te maken heeft omdat dit je weerstand naar beneden haalt en je snel vatbaar bent,zeker tijdens cycle!

Is natuurlijk maar een veronderstelling...

Ja tijdens cycle word ik ook sneller ziek dat klopt zeker wel... Maar van de tattoo of dat er iets bij te maken heeft ben ik niet zeker van

Met pijn in mijn hart moet ik jullie vermelden dat ik mijn training van vandaag zal moeten skippen want de griepsymptomen zijn erger als ik verwacht had:( Heel de dag op't werk spierpijn en gewrichtspijn en heel veel koorts. Ik denk dat dit de juiste en beste beslissing was want ik wil echt geen blessure oplopen en ik ga toch niet veel kunnen heffen van gewichten want ik ben een wrak:o
Ik ga wel om toch iets te doen en in beweging te blijven gewoon thuis pushups doen in verschillende variaties en diamond pushups en dips tussen stoelen enzo... want ik vind het jammer als ik helemaal niks zou doen...

Met pijn in mijn hart moet ik jullie vermelden dat ik mijn training van vandaag zal moeten skippen want de griepsymptomen zijn erger als ik verwacht had:( Heel de dag op't werk spierpijn en gewrichtspijn en heel veel koorts. Ik denk dat dit de juiste en beste beslissing was want ik wil echt geen blessure oplopen en ik ga toch niet veel kunnen heffen van gewichten want ik ben een wrak:o
Ik ga wel om toch iets te doen en in beweging te blijven gewoon thuis pushups doen in verschillende variaties en diamond pushups en dips tussen stoelen enzo... want ik vind het jammer als ik helemaal niks zou doen...

Een dagje rust is ook niet erg he Bro, je lichaam geeft een signaal dat het rust nodig heeft. Lekker je bedje induiken en alles eruit zweten!

gewoon lekker rust pakken idd, je lichaam heeft het nodig voor je herstel;)

Een dagje rust is ook niet erg he Bro, je lichaam geeft een signaal dat het rust nodig heeft. Lekker je bedje induiken en alles eruit zweten!

Ja maar het probleem is dat ik in't weekend altijd rust en nooit train dus nu met deze maandag erbij heb ik eigenlijk 3dagen niet in de gym getraind:( Maar ik heb wel daarjuist voor borst en triceps verschillende oefeningen thuis gedaan dus ik heb toch iets gedaan ookal ging het niet lekker

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:04 ----------

gewoon lekker rust pakken idd, je lichaam heeft het nodig voor je herstel;)

thanx bro... eens zien als ik mij morgen beter voel dan ga ik sowiezo mijn training inhalen

meer tijd om uit te rusten kan ook geen kwaad.

Gek, ziek = rust. Zeker vandaag, als je je het slechtst voelt. In je bed, medicatie en uitzweten.
Trainen kan je nog je leven lang.

lekker uitzieken, trainen gaat je niet helpen bij herstellen.. beterschap man!

Werd de eerste paar keer dat ik ziek werd ook gek.Zelfs al was het niet tijdens een kuur.Niet trainen maakte mij gek.

Was deze week ook ziek.
En toch blij ik vooruitgaan merk ik nu vooral.
Dus gewoon doen wat je moet doen,rusten zodat je lichaam kan doen wat jij wilt dat het doet.Herstellen en groeien.

Ik geef wel toe dat ik sinds een tijd ben overgegaan op om de dag trainen..helpt ook wel met het niet meer gek worden als je een paar dagen mist. haha.

Ik ben vandaag gaan trainen en ondanks ziek te zijn en niet 100% op kracht te zijn heb ik een nieuwe PR van 145kilo op de bench press:D Ik zit vanaf vandaag ook op 1ML MT-DMN zoals afgesproken heb ik 10dagen op 0.5ml gezeten, ik was op een zaterdag begonnen dus tel maar uit op je vingers ;) Ik merk dat ik sterker word met het nieuwe goedje en op de fitness zeiden 2jongens dat je het nu echt goed ziet dat ik ben bijgekomen en ik was nog maar aan mijn 2de oefening chest bezig:eek:
Al bij al voel ik mij beter dan gisteren toen was ik een wrak... Maar vandaag integendeel ondanks alles heb ik een lekkere knaltraining achter de rug

Mooi, dat geeft de burger weer moed. Hopen dat het zo blijf.

Terug
Naar boven