vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het ook altijd na tattoeëren, beetje misselijk gevoel, wat hoofdpijn, vermoeid...
Geen idee of het bloeden met de injecties te maken heeft. Ik stop meestal ff bij de McDo in het naar huis rijden
En voel me direct stukken beter!

nu 10kg winst en op 70kg begonnen? dus dan weeg je nu 80kg?:O
haha... op 70kg begonnen en nu juist 8weken later 78.3kilo dus een winst van 8.3kilo
Maar je bent er niet ver naast met schatten bro, want ik haal de 10kilo sowiezo wel als het product doet wat het beloofd
Oftewel droger worden en lager in gewicht gaan of op gewicht blijven... of misschien meer wegen en meer massa maar 1 van de 2 moet sowiezo 
Ja inderdaad misselijk gevoel heb ik ook ervaren en vermoeid ook
zal eens proberen te eten na het zetten van de tattoo onderweg naar huis
---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 21:33 ----------
nee bro je hebt het verkeerd begrepenhaha... op 70kg begonnen en nu juist 8weken later 78.3kilo dus een winst van 8.3kilo
Maar je bent er niet ver naast met schatten bro, want ik haal de 10kilo sowiezo wel als het product doet wat het beloofd
Oftewel droger worden en lager in gewicht gaan of op gewicht blijven... of misschien meer wegen en meer massa maar 1 van de 2 moet sowiezo
![]()

Als je je niet zo top voelt na ettelijke uurtjes je arm te laten volzetten is niet meer als normaal
Ben zelf bezig met een sleeve te laten zetten en dit is zeker niet mijn eerste(rug staat vol,andere arm3/4 sleeve)en kan u verzekeren het betert er ni op!!
Het is normaal dat je lichaam door zijn reserves gaat zitten waardoor je je niet 100% gaat voelen zeggen we maar, ik neem altijd goede maaltijd en dagje uitzitten met dafalgan en volgende dag reserves trug aangesterkt!!!
Wat ook misschien kan helpen tijdens wat ik ook doe, is blikje cola meedoen om te drinken en druivensuiker!
bedankt voor't advies 
Heel deze nacht gezweet en door de dag ook en misselijk in de maag en veel brandende maagzuur en ook flauw in de kop en neus blijft druppen en overal spierpijn en zeer aan mijn gewrichten... Als ik de trap deze morgend afloopte dan bibberden mijn benen dat ik dacht dat ik om ging vallen... tja... shit happens hé... Nu mijn injectie snel nog zetten en hopen dat ik mij morgen beter voel want het is chest arm day en dat doe ik het liefst
Heb dit ook gehad deze winter tijdens cycle en ook na het zetten van tattoo!
Denk dat dit er toch onrechtstreeks mee te maken heeft omdat dit je weerstand naar beneden haalt en je snel vatbaar bent,zeker tijdens cycle!
Is natuurlijk maar een veronderstelling...
Heel de dag op't werk spierpijn en gewrichtspijn en heel veel koorts. Ik denk dat dit de juiste en beste beslissing was want ik wil echt geen blessure oplopen en ik ga toch niet veel kunnen heffen van gewichten want ik ben een wrak
Met pijn in mijn hart moet ik jullie vermelden dat ik mijn training van vandaag zal moeten skippen want de griepsymptomen zijn erger als ik verwacht hadHeel de dag op't werk spierpijn en gewrichtspijn en heel veel koorts. Ik denk dat dit de juiste en beste beslissing was want ik wil echt geen blessure oplopen en ik ga toch niet veel kunnen heffen van gewichten want ik ben een wrak
Ik ga wel om toch iets te doen en in beweging te blijven gewoon thuis pushups doen in verschillende variaties en diamond pushups en dips tussen stoelen enzo... want ik vind het jammer als ik helemaal niks zou doen...
Een dagje rust is ook niet erg he Bro, je lichaam geeft een signaal dat het rust nodig heeft. Lekker je bedje induiken en alles eruit zweten!
Maar ik heb wel daarjuist voor borst en triceps verschillende oefeningen thuis gedaan dus ik heb toch iets gedaan ookal ging het niet lekkergewoon lekker rust pakken idd, je lichaam heeft het nodig voor je herstel![]()
das waar maar wel zonde van die MT-DMN die ik elke dag dan voor niks zet
Ik zit vanaf vandaag ook op 1ML MT-DMN zoals afgesproken heb ik 10dagen op 0.5ml gezeten, ik was op een zaterdag begonnen dus tel maar uit op je vingers
Ik merk dat ik sterker word met het nieuwe goedje en op de fitness zeiden 2jongens dat je het nu echt goed ziet dat ik ben bijgekomen en ik was nog maar aan mijn 2de oefening chest bezig