AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
gaat dus goed zo te horen, heb je ook pics?

Wahahaaaaaaaaaaa... nee man als ik niet kuur dan maak ik niet zomaar pictures van mezelf:p
Ik zie mijn eigen elke dag genoeg in de spiegel... Ik ben niks veranderd van toen op de pictures, alleen dat mijn schouders misschien een beetje breeder staan voor't moment

Zo te zien gaat alles nog goed, mooie gains gehaald zo te zien!:) Fijn om te horen. Wat staat nu op de agenda?

Zo te zien gaat alles nog goed, mooie gains gehaald zo te zien!:) Fijn om te horen. Wat staat nu op de agenda?

Op de agenda staat dat ik 90kilo wil wegen en dan misschien cutten tot 80kilo op BF van 8% :D
Ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen maar waarschijnlijk een dikke massakuur doen tot ik 86kilo weeg gevolgd door een cutkuur (Tren-A, Mast-P, Test-P, Winstrol Injects) waar ik dan op ga cleanbulken tot 90kilo en dan low carbs high protein dieet icm (Anavar-primo ofzo...) :D

Op de agenda staat dat ik 90kilo wil wegen en dan misschien cutten tot 80kilo op BF van 8% :D
Ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen maar waarschijnlijk een dikke massakuur doen tot ik 86kilo weeg gevolgd door een cutkuur (Tren-A, Mast-P, Test-P, Winstrol Injects) waar ik dan op ga cleanbulken tot 90kilo en dan low carbs high protein dieet icm (Anavar-primo ofzo...) :D

Haha gewoon lekker doorknallen dus. Ik wens je er succes mee! Bij mij staat er een winny kuur op de agenda om mee te beginnen. Ben benieuwd wat dat gaat brengen! Hoelang train je nu?

Haha gewoon lekker doorknallen dus. Ik wens je er succes mee! Bij mij staat er een winny kuur op de agenda om mee te beginnen. Ben benieuwd wat dat gaat brengen! Hoelang train je nu?

Ja bro lekker knallen :p maar nog even wachten voor mij ;)
Winny gaat bijna niks doen bro, ga voor test-E op 500mg per week in combo met een kickstart dianabol 40mg per dag. Daar ga je veel meer tevreden van zijn bro vertrouw mij ;)

test-e 500mg hoeveel vials heb je dan nodig voor een hele kuur?

Ja bro lekker knallen :p maar nog even wachten voor mij ;)
Winny gaat bijna niks doen bro, ga voor test-E op 500mg per week in combo met een kickstart dianabol 40mg per dag. Daar ga je veel meer tevreden van zijn bro vertrouw mij ;)

Helaas te laat ben ik bang bro. Heb de gear al besteld en alles haha. Maar ik wil klein beginnen en ook niet echt zin om meteen te gaan prikken. Maar voor de volgende waarschijnlijk idd test-e om echt te gaan rammen!

test-e 500mg hoeveel vials heb je dan nodig voor een hele kuur?

2 vials als je maar 10weken doet maar beter 3 vials en 12weken doen ;) Je verliest trouwens ook altijd iets dus juist 10weken op 500mg heb je bijna nooit met 2 vials.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:33 ----------

Helaas te laat ben ik bang bro. Heb de gear al besteld en alles haha. Maar ik wil klein beginnen en ook niet echt zin om meteen te gaan prikken. Maar voor de volgende waarschijnlijk idd test-e om echt te gaan rammen!

Prikken is the way to go bro ;) Trouwens met orals doe je maximum 6weken en als je injecteren onder de knie hebt dan kan je langere cycles doen waar je meer voordeel uit haald on the long run ;-)
Als je echt wil rammen volgende kuur dan best zoals ik zei bro, Test met Dianabol... :D

2 vials als je maar 10weken doet maar beter 3 vials en 12weken doen ;) Je verliest trouwens ook altijd iets dus juist 10weken op 500mg heb je bijna nooit met 2 vials.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:33 ----------

Prikken is the way to go bro ;) Trouwens met orals doe je maximum 6weken en als je injecteren onder de knie hebt dan kan je langere cycles doen waar je meer voordeel uit haald on the long run ;-)
Als je echt wil rammen volgende kuur dan best zoals ik zei bro, Test met Dianabol... :D

Ja ik weet het haha heb me heel lang ingelezen over aas voordat ik tot mijn besluit kwam haha wordt 6 weken 50mg pd. Daarna wordt het inderdaad prikken. Ik laat je wel weten hoe mn progress loopt!

ga je de oxy proberen?

hoe het met je gewicht blijft?
qua kracht een terugval?
wanneer de volgende kuur start en wat het word haha!

had dezelfde kuur in men gedachten nu ik erachter ben gekomen dat korte esters ( zoals ik dat zou willen doen) me 7/800euro gaat kosten. Kun je een hele korte samenvatting geven? van paar regels

had em zo in gedachten

1-10 200mg test ( 0.8ml+-)
1-8 400mg tren
dag 1-14/20 70mg diana

en dan miss nog mast.

hoe het met je gewicht blijft?
qua kracht een terugval?
wanneer de volgende kuur start en wat het word haha!

Ik weeg nog 79kilo bro! Kracht tot nu toe geen terugval nog niet! Ik blijf ook wel vechten om mijn kracht te behouden:D
Wat de volgende kuur gaat worden onthul ik in de zomer als ik ermee van start ga ;)

had dezelfde kuur in men gedachten nu ik erachter ben gekomen dat korte esters ( zoals ik dat zou willen doen) me 7/800euro gaat kosten. Kun je een hele korte samenvatting geven? van paar regels

had em zo in gedachten

1-10 200mg test ( 0.8ml+-)
1-8 400mg tren
dag 1-14/20 70mg diana

en dan miss nog mast.

Bro het is een echte knalkuur en het beste kuur dat ik ooit in mijn leven heb genomen!
Test/Tren/Dianabol is echt waar een "Championskuurtje"
De tren heb jij hoger gedosseerd dan de test en ik heb het ookal eens gedaan in mijn leven maar na week 3 verloor ik mijn libido toen maar ik werd wel veel droger! Ik zou gewoon eerder de Test op 500mg zetten en eventueel de tren op 200mg bro!
En de dianabol 14weken lang is echt dikke bullshit!!! het is een kickstart en dan zou je maximum best tot 6weken gaan en niet erover! En... dianabol op 70mg of op 100mg heeft geen meerwaarde, zet de dianabol maximum op 50mg per dag.
En Mast kan je best vergeten en eruit laten, wil je echt nog droger worden dan neem je Proviron op 25mg/50mg per dag erbij. Maar neem enkel de proviron na uw dianabol ofanders ga je niet goed meer gainen als je proviron tegelijk neemt met dianabol. En waar is uw nakuur bro??? niet vergeten AUB!!! heel belangerijk ;) Zonder nakuur nooit beginnen aan een kuur bro!
Zo zou ik hem doen bro:

1-10 500mg Test-E per week
1-8 200mg Tren-E per week
1-6 50mg dianabol per dag
12-16 20mg Nolvadex of 1 capsule Arofixen

Nakuur doe ik natuurlijk, afhankelijk van doseringen : arofixen of powerpct.

En bedoelde 14 of 20 dagen Diana hea. Vandaar de verhoogde dosering.

Resultaten??
Verslag??

Terug
Naar boven