Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

in be4 ik ben alles weer kwijt omdat mijn relatie weer k*t ging :D

J/K he maat

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben aan't cutten op een natuurlijke manier nu zonder roids dus ;)
Ik ben 2weken bezig en weeg 77kilo voor't moment maar veel droger dus het loont de moeite als je het mij vraagt... ik sta veel beter nu en ik blijf doorcutten tot minstens 10% ik schat mijn eigen nu op 12% Als ik de 10haal of lager mag ook:D dan ga ik terug een cleanbulk doen met cuttingsAAS maar als het zover is laat ik het sowiezo weten... In ieder geval ik heb het meerendeels kunnen behouden mijn gains... heb even een dipje gehad van maar slechts 2weken dus was het wel waard:p

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 18:30 ----------

in be4 ik ben alles weer kwijt omdat mijn relatie weer k*t ging :D

J/K he maat

das echt k*t bro!!!! ik voel met je mee:(

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with diana

Ik ben 2weken bezig en weeg 77kilo voor't moment maar veel droger dus het loont de moeite als je het mij vraagt... ik sta veel beter nu en ik blijf doorcutten tot minstens 10% ik schat mijn eigen nu op 12% Als ik de 10haal of lager mag ook:D dan ga ik terug een cleanbulk doen met cuttingsAAS maar als het zover is laat ik het sowiezo weten... In ieder geval ik heb het meerendeels kunnen behouden mijn gains... heb even een dipje gehad van maar slechts 2weken dus was het wel waard:p

Ik had t over jou haha :P

gaat lekker dus! lekker roids free! goed bezig ;)

He's becoming a "natty" (wat een t*ring woord is het ook)

Roidfree duurt nooit lang bij Trunks :D

Zijn die t-shirts al op de markt... (of in de winkel voor de bijdehandjes)

"Roid-Free" t-shirts.... Mennnnn ik zou geld verdienen met al die malefitnessmodels...

Hoe zit je nu met kracht, 145 kg banken zal er wel niet meer inzitten denk ik :P

Netjes...

Niet erg veel bro, maar het gaat om massa niet kracht ;)

Juist omgekeerd voor mij ;) haha... Wat heb je aan breed zijn als je nog niet eens 1 klap waard bent:D
Kracht is heel belangerijk bro... Je moet groot en sterk worden... Bench jij maar eens 130kilo na 3weken geen bench gedaan te hebben al maanden off te zijn dat wil ik wel eens zien:cool:
Allemaal flauwe praatjes altijd maar nooit geen werkelijke bewijzen!

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 12:29 ----------

Thanx maat

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 12:34 ----------

Hoe zit je nu met kracht, 145 kg banken zal er wel niet meer inzitten denk ik :P

Hier probeer je mij al voor aap te zetten terwijl je het waarschijnlijk nooit zelf voorelkaar gekregen hebt.
Onprofessioneel van u Supersized.... waarom doe je eigenlijk zo? omdat je het misschien zelf niet kunt wil je een andere uitlachen is het dat? echt jammer maat. je had me ook kunnen aanmoedigen als dbb-kameraad

Als er Nederlanders de Belgen voor "aap" willen zetten, voorschut willen zetten.. Dan zit hier jaloezië achter..

Waarschijnlijk met betrekking tot het voetbal, aangezien de Belgen betere spelers hebben en een beter nationaal elftal..

:D

Ik hoop morgenochtend om 07.00u te kunnen sporten, dan zal ik 130kg ook even proberen..
Heb het idee dat het gewicht in Nederland zwaarder weegt ;)

Als er Nederlanders de Belgen voor "aap" willen zetten, voorschut willen zetten.. Dan zit hier jaloezië achter..

Waarschijnlijk met betrekking tot het voetbal, aangezien de Belgen betere spelers hebben en een beter nationaal elftal..

:D

Ik hoop morgenochtend om 07.00u te kunnen sporten, dan zal ik 130kg ook even proberen..
Heb het idee dat het gewicht in Nederland zwaarder weegt ;)

En is het gelukt? :)
Bij ons weegt de baar 18kilo maar ik tel het maar als 10kilo dus 60kilo iedere kant bedoel ik dan met 130kilo.
Oke wel maar 1x maar hij is omhoog gegaan zonder spotter die de baar aanraakte ofzo:D

Nee niet gelukt :(
Kon niet sporten, zo naar het ziekenhuis met mijn zoontje en als alles goed gaat probeer ik vanavond te sporten.
Ok 6x 20kg

Wanneer ga je terug on trunks? :p

Terug
Naar boven