MuscleMeat

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer ga je terug on trunks? :p

Wahahaaaaaaaaa.... waarom terug ONN gaan als ik naturel nu 75kilo weeg met een BF van 9% ;)
Nog even tot 7% zakken en dan ga ik er een cleanbulk in gooien:D
Geen zorgen maat het zal niet lang meer duren en ik knal alle roids erin die de eerste drie letters "TREN" bevatten!!! hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

yo trunks, lang niet gezien hier ik ga je weer volgen

Tren zijn 4 letters

yo trunks, lang niet gezien hier ik ga je weer volgen

Sheikhhhhhhhh bro :p Volg maar binnenkort ik zweer je dat je geen spijt zult hebben want ik ga een gestoorde kuur inelkaar gooien:D

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 17:00 ----------

Applausje voor de spelling:eek: Weet je ook hoe het voeld om op tren te zitten??? Kan je ons meer uitleggen over trenbolone???? want ik weet niet wat ik ervan moet verwachten:D

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 17:03 ----------

Strong hé vindt je niet:rolleyes: Ken je toevallig de Ultrasuperspullen van AAS?
Ultra dit en Ultrasuper dat... Wordt je ULTRASTRONG GROOT van man:D LOL :p

Laatst bewerkt:
trunks wat word je volgende kuur? 800mg tren? :)

borat-very-nice.jpg

er is weer leven in dit topic:D verwacht wel een pm als je weer start....

trunks wat word je volgende kuur? 800mg tren? :)

Ik hoop dat ik ga toekomen met 800mg tren want deze keer wil ik echt gestoord knallen!!!
Ik denk meer aan Tri-tren met sust, Mast-P,EOD prikken en misschien Boldenone+proviron toevoegen en een shitload Testo erbij!! Kickstart met anavar ofzo... alhoewel ik dat niet nodig heb omdat Tri-tren Tren-A erin heeft. misschien wel op't einde toevoegen op 100mg per dag:D lijkt dat iets Sheikh?

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 17:37 ----------

Nee Nee vraag maar aan mijn fitnessmaatjes LOL :p

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 17:38 ----------

Vermeulen ben je al ondertussen ONN geweest ofzo bro?

Ik weet heel goed hoe het is om op tren te zitten , tren-e tren-a en parabolan gebruikt.. Voor mij geen tren meer ik word er psycho van. Succes met je kuur

Ben benieuwd naar je kuur aangezien je je eigen echt 'wilt gestoord knallen'

Succes, ik volg

[/COLOR]Vermeulen ben je al ondertussen ONN geweest ofzo bro?

nope, en ga ik ook niet zomaar, hij gaat nu eindelijk weer lekker zonder blessures dus:D ben lekker aan t cleanbulken en ga dit zo ff een flinke tijd volhouden:eating:
hou ook teveel van een paar biertjes in het weekend enz. en dat zou ik dan echt niet doen dus:P

Ik ben 100% natty???

Is er trouwens nog een recente foto te vinden van je shape?

Leuk dat je weer terug bent Trunks! Ik lees weer met veel plezier mee

tumblr_mok4u8Xd4k1sppmago1_500.gif

Terug
Naar boven