AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

lol herkenbaar, ik droomde dat er een politie helikopter boven mn raam aan t vliegen was. en een keertje was ik ontsnapt uit een gevangenis (soort alcatraz).. je droomt de gekste dingen met tren. maar de enige side die ik vervelend vond was maagzuur wat naar boven kwam, vooral met voedsel als kwark merkte ik dat.

Hahahah lekker like a boss voelen :p
ken er nog die last hebben van Tren hoest , heb er nooit iets van gemerkt :D

• Topic Starter Topic Starter

Nee zijn vrouw en dochter wonen daar en hij gaat daar heel vaak langs:D
Maar mijn maat Serge woond in Nederland.
Beste maat die je kan hebben;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 07:06 ----------

lol herkenbaar, ik droomde dat er een politie helikopter boven mn raam aan t vliegen was. en een keertje was ik ontsnapt uit een gevangenis (soort alcatraz).. je droomt de gekste dingen met tren. maar de enige side die ik vervelend vond was maagzuur wat naar boven kwam, vooral met voedsel als kwark merkte ik dat.

Over rare dromen gesproken ik heb daarjuist gedroomd van de einde van de wereld en dat was wel even freaky tot als ik wakker was geworden toen besefte ik dat het de Tren is Wahahaaaaaaaa:p
Wat'n lekkere spul man! ik moet nog niet eens een horrorfilm huren, want ik speel zelf in de film en ik ben de hoofdacteur;)

Hier gaat ie weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahah lekker like a boss voelen :p
ken er nog die last hebben van Tren hoest , heb er nooit iets van gemerkt :D

Na alle tren dat ik al heb geprobeerd buiten parabolan en Tren-A heb ik nooit iets van een Trenhoest
ondervonden! Maar ik hoor meer verhalen dat het gebeurd bij Tren-A en daar kan ik niet over meespreken:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 07:09 ----------

Hier gaat ie weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welcome in the club:D

Na alle tren dat ik al heb geprobeerd buiten parabolan en Tren-A heb ik nooit iets van een Trenhoest
ondervonden! Maar ik hoor meer verhalen dat het gebeurd bij Tren-A en daar kan ik niet over meespreken:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 07:09 ----------

Welcome in the club:D

Thx ;) je oude log heb ik ook een tijd gevolgd benieuwd nu.

Wat verwacht jezelf ?

Behalve de meest ripped MF te worden van de sportschool ... ;)

Kix mijn broeder, ik heb hier bij mijn thuis "Pantomed" liggen! Is voor de maag en maagontstekingen en irritatie!
Krijg je alleen maar op voorschrift! 1 pilletje en die brandende maagzuur is weg voor een aantal dagen, werkt als de t*ring!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 07:13 ----------

Thx ;) je oude log heb ik ook een tijd gevolgd benieuwd nu.

Wat verwacht jezelf ?

Behalve de meest ripped MF te worden van de sportschool ... ;)

5kilo droge VVM erbij doel ik op:D Ik weet dat ik meer zal gainen maar helaas zal er dan niet veel van cleane gains tussen zitten.... Maar dat maakt niet uit ik hoop naar't einde toe op 5kilo maar 4kilo is ookal aanvaardbaar:)

Kix mijn broeder, ik heb hier bij mijn thuis "Pantomed" liggen! Is voor de maag en maagontstekingen en irritatie!
Krijg je alleen maar op voorschrift! 1 pilletje en die brandende maagzuur is weg voor een aantal dagen, werkt als de t*ring!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 07:13 ----------

5kilo droge VVM erbij doel ik op:D Ik weet dat ik meer zal gainen maar helaas zal er dan niet veel van cleane gains tussen zitten.... Maar dat maakt niet uit ik hoop naar't einde toe op 5kilo maar 4kilo is ookal aanvaardbaar:)

4 is zeker een aanvaardbare winst. Dont setlle for less !

4 is zeker een aanvaardbare winst. Dont setlle for less !

moet mij ook wel lukken! Ik eet superclean dus het gaat een moeilijke strijd worden maar komt goed ik denk dat ik vanaf week 8 of 9 al de Tren-E ga droppen en over ga op Test/NPP/Anavar!!!
Mijn kickstart is om mijn massa op te krikken wat ik naar de einde toe helemaal ga opschonen.
Ik heb al eerder dianabol genomen en ik was veel te vochtig omdat ik niet volledig clean heb gegeten maar naar de einde toe had ik toen NPP genomen en toen was ik er rotshard en uitgelijnder uitgekomen:D
By the way... zo vroeg wakker al hoe komt het:p

Wanneer ga je beginnen Trunks?

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:15 ----------

Ow wacht, je bent al begonnen :P

Hoe zit het nu met dbol en je vocht?

Waar ik op doelde was dat ik op die foto je fysiek niet sterk vind voor iemand die 4 kuurtjes heeft gehad. Toch zou je niet zeggen dat je voor dit fysiek 4 kuurtjes nodig hebt, maar dat is verder je eigen keuze om dit pad te bewandelen.
Dit.

De koeienletters van dit topic trokken mijn aandacht. Even gelezen en ik snap niet zo goed wat mensen zoals jou bezielen. No offence, meen ik serieus. Maar ik ben gewoon benieuwd hoe je er zelf tegen aankijkt en wat je motivatie is om deze manier te trainen en te juicen.

INB4 Natty warrior. Ik ben inderdaad natty maar tevens het broertje van Lean dus ik heb wel de nodige kennis en inzicht gekregen op het gebied van AAS.

• Like
Waarderingen: YOGI
iedereen maakt zijn eigen keuze over zijn eigen lichaam, en dit is trunks zijn keuze...;)

on-topic: ben benieuwd wat het je gaat brengen, je doelen zijn in ieder geval netjes!

Wanneer ga je beginnen Trunks?

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:15 ----------

Ow wacht, je bent al begonnen :P

Hoe zit het nu met dbol en je vocht?

Vocht valt goed mee aangzien ik zout uit de weg ga en vettige eten!
Mijn armen zijn wel veel voller geworden en mijn borst precies ookal.
Ik vind tot nu toe dat het meevalt met de vocht... Maar echt erg vind ik het niet
aangezien vocht toch niet blijvend is

Dit.

De koeienletters van dit topic trokken mijn aandacht. Even gelezen en ik snap niet zo goed wat mensen zoals jou bezielen. No offence, meen ik serieus. Maar ik ben gewoon benieuwd hoe je er zelf tegen aankijkt en wat je motivatie is om deze manier te trainen en te juicen.

INB4 Natty warrior. Ik ben inderdaad natty maar tevens het broertje van Lean dus ik heb wel de nodige kennis en inzicht gekregen op het gebied van AAS.

Dude for real??? Waar kom jij nog mee af:eek:
Ik ben al begonnen dus het is te laat voor te mekkeren!
Dit is geen "kuurvoorstel" maar een "kuurlog" en aangezien het niet verboden is op DBB heb jij er niks over te zeggen. Het is mijn lichaam en het zijn mijn zaken;)
Wees blij dat er mensen zoals mij zijn ofanders bestonden er op DBB geen kuurlogs:D
En ookal heb je de nodige zogezegde kennis over AAS... wat kan het mij een fluit schelen, ik ken mijn lichaam beter dan wie dan ook en ik heb al veel geprobeerd dus mij kan je niks wijsmaken:cool:
Ik ben hier met een KUURLOG bezig dus kom het niet verpesten met uw onnuttige mening want niemand vraagt erom! Ik ben je geen uitleg verschuldigd waarom dat ik aan't kuren ben dus Just BEAT IT ;)
Broer van Lean of whatever boeit mij niet! Ik ken de producten maar al te goed die ik gebruik dus ik weet wat ik kan verwachten en wat ik eraan kan doen! Ik ben inmiddels ook geen newbie op het vlak van AAS! Ik was 13weken OFF en ik heb bloed laten trekken en alles is ready to go:trollface:
Ik was een tijdje geleden 85kilo en ik heb gecutt tot 75kilo of minder, ik was al aan't kuren toen ik meer weegte dus waarom zou ik nu dat ik lichter weeg opeens niet mogen kuren dan hé???
Weet je wat? a ergens anders maar bemoeien want bij mij heb je geen zaken vriend;)
by the way... NO offence:p

Dit.

jouw statussen zijn ook niet schokkend indrukwekkend voor uw lengte;)
Ik heb je foto's gezien van 2012 als je aan't cutten was en je borst en armen zijn ook niet zo goed als ik op de foto's moet afgaan:p
Invervolg voor je een andere komt uitlachen zie dan dat je zelf heel ****ing goed staat of hou je mening voor jezelf;)
Als ik je foto's zie dan zie ik geen verband met inzicht op het gebied van AAS want bij jou lijkt het alsof je nooit AAS hebt gebruikt! En moest het wel zijn, kan je mij dan uitleggen waarom je er nog maar zo uitziet? En kan je mij ook erbij zeggen hoeveel je toen weegte als je nu maar 95kilo ofzo weegt bij een lengte van 191cm:D
Leg uit big boy? wat was jouw motivatie om op deze manier te trainen en te juicen ;)

Hij zegt toch natty te zijn...

hij is natty? enige wat hij aangeeft is dat hij de nodige kennis heeft op het gebied van aas, en zoek lean maar eens op dan snap je wel waarom ;)

iedereen maakt zijn eigen keuze over zijn eigen lichaam, en dit is trunks zijn keuze...;)

on-topic: ben benieuwd wat het je gaat brengen, je doelen zijn in ieder geval netjes!

Thanx bro! Mijn doelen zijn gebasseerd op gebruikerservaring en niet op bro science zoals die ene gast:D
Vroeger doelde ik op meer en dacht ik ook werkelijk dat ik meer gainde maar in werkelijkheid was het maar Brutto en geen Netto winst dat ik had, maar dat weet ik nu na ervaring op te doen pas!
Ik weet dat 4 tot 5kilo VVM echt wel moeilijk is te halen ookal word er gekuurd

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 14:25 ----------

hij is natty? enige wat hij aangeeft is dat hij de nodige kennis heeft op het gebied van aas, en zoek lean maar eens op dan snap je wel waarom ;)

Vergil ookal zou hij de broer van Arnold the man himself zijn wat kan mij dat schelen dan?
Moet ik mij daarom verantwoorden en het aan zijn neus hangen waarom ik aan't kuren ben terwijl ik al ONN ben en de log al 8dagen is afgetrapt? snap je mij nu ook?
Kennis op gebied van AAS in theorie is heel verschillend in de praktijk GELOOF MIJ bro ;)
Als iemand tegen jou zegt ik ken veel van auto's luister je dan ook meer naar die persoon terwijl hij nog nooit een auto in of uitelkaar heeft gehaald? ;)

Je bent niet zo intelligent, dat springt van je posts af. Daarom zal ik maar zo wijs zijn geen inhoudelijke reactie te plaatsen, ik krijg er immers toch geen terug. Geniet van je kuurtje knul.

check zijn laatste posts voor de grap, hij zit iedereen adviezen te geven overal, denk dat hij een professor is. dan heb ik dus over de poster hierboven (parabellum).

Terug
Naar boven