- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Tussen Bilzen en Tongeren. Zeg nooit tegen een Hoesselaar dat het bij Bilzen hoort

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tussen Bilzen en Tongeren. Zeg nooit tegen een Hoesselaar dat het bij Bilzen hoort![]()

Klaar hier nu! Heb de zooi geschoond. Wie zich niet kan gedragen direct topicban. Topicstarter ook graag normaal reageren, als je je eigen log mede helpt ontsporen gaat er een slotje op.
zou geen test deca nemen bro, je gaat je schone massa verliezenGa voor test/bold ofzo... veel beter bro...
zweer je ik doe nooit geen deca niet meer!

Voeding imo, de compound zorgt er niet voor dat je vet aanzet he![]()
Maar er bestaan beter compounds om die doel te bereiken toch? Waarom deca nemen als je superclean gaat eten onder onderhoud? beter dan bold,primo,var,winnie,npp,mast-p,
haha
Nog niet eigenlijk... iets heel hevigs zoek ik in ieder geval, enige voorstel?![]()

Nog niet eigenlijk... iets heel hevigs zoek ik in ieder geval, enige voorstel?![]()

Besloten de tren te verlagen naar 1400mg per week en de mast op 800mg te nemen. Enige meerwaarde van de tren op 2000mg lijkt het vetverlies te zijn.
Start binnenkort met Methyltrienolone op 2mg ED.

"zit nu halverwege week 6 van een kuur welke begon als tren only op 400mg EW. Heb in het verleden veel hoger gedoseerd (2gtrenEW 200mg winnyED enz) wist dus niet wat ik nu kon verwachten!
Het gaat gek genoeg zeer goed, zie er beter en vooral gezonder uit dan de voorgaande kuurtjes. ben vandaag begonnen met 50mg winny ED erbij. ben benieuwt wat dit brengen gaat
"
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/400mg-trene-50mg-winny-257462/#post5255444

je kan de eerste zijn op het forum die een gram tren per week zet?![]()
Oke dat gaat het worden!!! 1gram tren maar dan wel tren-A, tren-E heb ik al eens op 800mg gezet na 3weken was ik gestopt want ik abnormaal gestoord agressief aan't worden
1-14 test 4 gram
1-10 tren 2 gram
1-6 winny 150 gram
![]()
Had zeker geen meerwaarde dan als ik het op 50mg neem.
Als de sides te hevig worden kan ik direct mijn dosis verlagen zonder te lang met de bijwerkingen rond te lopen... En bij Tren-A heb ik de indruk dat je minder vocht vasthoud dan bij tren-E![]()
Maar serieus, als je er toen facked up van werd, waarom zou dat nu niet zo zijn?
Jij weet dat ik het echt meen en ook zal doen Toch Yogi? Ik zet gewoon EOD 250mg Tren Ace!!!