Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

Klaar hier nu! Heb de zooi geschoond. Wie zich niet kan gedragen direct topicban. Topicstarter ook graag normaal reageren, als je je eigen log mede helpt ontsporen gaat er een slotje op.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding imo, de compound zorgt er niet voor dat je vet aanzet he ;)

Helemaal mee eens bro :) Maar er bestaan beter compounds om die doel te bereiken toch? Waarom deca nemen als je superclean gaat eten onder onderhoud? beter dan bold,primo,var,winnie,npp,mast-p,:D
Als je bedoeling is om te bulken dan vind ik dat je het ZEKER moet doen, maar voor te cleanbulken of te cutten zou het zonde zijn dat je niet iets anders neemt.
Maar al bij al Nice cycle met lekkere bridge zoals ik het graag heb :) haha

weet je al wat je cycle word trunks bro?

Dareal zat ook op gram tren volgens mij

Laatst bewerkt:
"zit nu halverwege week 6 van een kuur welke begon als tren only op 400mg EW. Heb in het verleden veel hoger gedoseerd (2gtrenEW 200mg winnyED enz) wist dus niet wat ik nu kon verwachten!
Het gaat gek genoeg zeer goed, zie er beter en vooral gezonder uit dan de voorgaande kuurtjes. ben vandaag begonnen met 50mg winny ED erbij. ben benieuwt wat dit brengen gaat
"

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/400mg-trene-50mg-winny-257462/#post5255444

Misschien was het een troll??? Nooit foto van gezien

"zit nu halverwege week 6 van een kuur welke begon als tren only op 400mg EW. Heb in het verleden veel hoger gedoseerd (2gtrenEW 200mg winnyED enz) wist dus niet wat ik nu kon verwachten!
Het gaat gek genoeg zeer goed, zie er beter en vooral gezonder uit dan de voorgaande kuurtjes. ben vandaag begonnen met 50mg winny ED erbij. ben benieuwt wat dit brengen gaat
"

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/400mg-trene-50mg-winny-257462/#post5255444

Jezus wat een topic was dat ja :roflol:

je kan de eerste zijn op het forum die een gram tren per week zet? :D

Oke dat gaat het worden!!! 1gram tren maar dan wel tren-A, tren-E heb ik al eens op 800mg gezet na 3weken was ik gestopt want ik abnormaal gestoord agressief aan't worden

Oke dat gaat het worden!!! 1gram tren maar dan wel tren-A, tren-E heb ik al eens op 800mg gezet na 3weken was ik gestopt want ik abnormaal gestoord agressief aan't worden

Dis-Gon-Be-Good-Chair-Reaction-Gif.gif

Maar serieus, als je er toen facked up van werd, waarom zou dat nu niet zo zijn?

1gram tren ace :roflol:

• Like
Waarderingen: YOGI
1-14 test 4 gram
1-10 tren 2 gram
1-6 winny 150 gram

:D

winnie tabs op 100mg ookal gedaan en Dianabol ook ;) Had zeker geen meerwaarde dan als ik het op 50mg neem.
Wat denk je van deze?

1-12 Test-P 1gram
1-10 Tren-A 1gram
1-10 Mast-P 1gram
1-6 Oxy 200mg

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 14:45 ----------

Primo toch?

EDIT
alhoewel:

En strong WTF gehalte :p

Methyl tren injects toen al eens op 2ML per dag genomen was 4mg/ML toen zag ik heel wazig met mijn ogen

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 14:46 ----------

Waarom lachen maat? is het verstandigste wat je kan doen als je op 1gram tren zit ;) Als de sides te hevig worden kan ik direct mijn dosis verlagen zonder te lang met de bijwerkingen rond te lopen... En bij Tren-A heb ik de indruk dat je minder vocht vasthoud dan bij tren-E

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 14:50 ----------

Dis-Gon-Be-Good-Chair-Reaction-Gif.gif

Maar serieus, als je er toen facked up van werd, waarom zou dat nu niet zo zijn?

Kan wel zijn, maar ik heb nu al veel meer trennekes achter de rug, misschien nog een laatste keer proberen gewoon. Tren-A is toch snel eruiit moest er iets mis beginnen gaan :p Jij weet dat ik het echt meen en ook zal doen Toch Yogi? Ik zet gewoon EOD 250mg Tren Ace!!!

Terug
Naar boven