AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ook ff een potje besteld. Ga 'm gewoon op lege maag met m'n pwo (the curse) nemen en dan knallen, ben benieuwd.

Ephedrine 30mg
Caffeine 130mg
Asprin 30mg
Narnegin 90mg
Zijn die dosissen veranderd? Mijne (die al jaren oud zijn) hebben
30 Mg ephedrine
250 Mg cafeïne
150mg aspirine

Deze knallen er ook hard in. Zou er niet aan moeten denken om er nog een pwo bij te moeten nemen

• Topic Starter Topic Starter
30 Mg ephedrine
250 Mg cafeïne
150mg aspirine

Deze knallen er ook hard in. Zou er niet aan moeten denken om er nog een pwo bij te moeten nemen
Die ik heb besteld heeft de zelfde dosissen als die jij heb.

Als die net zo goed werken als de mijne kan je lekker knallen!!
Sochtends nemen is lekker of pre workout en je vliegt door de gym

30 Mg ephedrine
250 Mg cafeïne
150mg aspirine

Er zijn meerdere versies beschikbaar, die jij en ratko gebruiken zag ik ook staan (qua doseringen), maar was benieuwd naar wat die 90 mg Narnegin zou brengen. Volgens wat artikelen die ik heb gelezen houd narnegin de cafeïne receptoren open, wat ervoor zorgt dat er een synergetische werking tussen de stoffen plaatsvind. Ook verlengt het de tijd waarbij de stoffen actief zijn. Ik laat wel weten hoe het is, zal het uiteraard eerst zonder PWO proberen, is het niks, dan maar PWO + dmaa tabletten erin.

edit: f**k it, ik heb die order geannuleerd en ben toch voor dezelfde als jullie gegaan. Moet kunnen slapen. :o

Laatst bewerkt:
Kleine update in openings-post gegooid betreft Moment van inname.

Nam het ook vaak voor dat ik op de fiets naar werk ging, had niet echt veel invloed.

Persoonlijk neem ik ze het liefst op een vrij lege maag .. slaat even beter in :-) verder kun je het gewoon voor je fietsen al nemen.. helpt je meteen tijdens het fietsen aan wat energie :-)

Persoonlijk neem ik ze het liefst op een vrij lege maag .. slaat even beter in :-) verder kun je het gewoon voor je fietsen al nemen.. helpt je meteen tijdens het fietsen aan wat energie :-)
Effect zal niet iets minder worden als ik het voor me ontbijt neem, neem ik aan.

Mdma .. pepbommetjes .. paddo's etc slaan ook wat beter in op lege maag he

Is met eca ook zo ..
Nooit iets gebruik van drugs op heeeeeeel af en toe een blowjte :o. Maar mooi om te weten :D

Pwo's ben ik denk ik immuun voor. Heb 4 verschillende pwo's geprobeerd, lege maag, volle maag, 1-2-3 scoops, mixes... Bij alle 4 pwo's werkte het de eerste 2 weken daarna niks meer. :p

Nooit iets gebruik van drugs op heeeeeeel af en toe een blowjte :o. Maar mooi om te weten :D

Pwo's ben ik denk ik immuun voor. Heb 4 verschillende pwo's geprobeerd, lege maag, volle maag, 1-2-3 scoops, mixes... Bij alle 4 pwo's werkte het de eerste 2 weken daarna niks meer. :p
Dat heb je op den duur ook met eca hoor .. je bouwt tolerantie op tegen stims en dat gaat best snel.

Overigens blijft de eca wel gewoon werken hoor.

En wat vind je er nu van?

Dit is mijn ervaring:
Heb het een maand gebruikt, merkte het wel aardig.
Vooral de caffeine erin beviel mij wel omdat dit mijn honger gevoel onderdrukt.
En het zorgt samen met de efedrine voor net wat meer energie over de dag.

Ik vind het zijn geld wel waard omdat het net een ondersteuning bij je dieet is.

Vond wel dat het ook 2 nadelen had:
Aan het begin was ik best wel onrustig.
En ik had na die maand 2 weken last van een caffeine verslaving: heb 2 weken hoofdpijn gehad. (Drink normaal nooit caffeine)

Update in openings post gegooid. Morgen beginnen boys.

En wat vind je er nu van?

Dit is mijn ervaring:
Heb het een maand gebruikt, merkte het wel aardig.
Vooral de caffeine erin beviel mij wel omdat dit mijn honger gevoel onderdrukt.
En het zorgt samen met de efedrine voor net wat meer energie over de dag.

Ik vind het zijn geld wel waard omdat het net een ondersteuning bij je dieet is.

Vond wel dat het ook 2 nadelen had:
Aan het begin was ik best wel onrustig.
En ik had na die maand 2 weken last van een caffeine verslaving: heb 2 weken hoofdpijn gehad. (Drink normaal nooit caffeine)
Ik heb ze pas vandaag binnen. Zoals aangegeven in me openingspost werk ik altijd op zaterdag en kan ik dus niet trainen. Ik zal de T5 alleen op trainingsdagen innemen. Eerste is morgen. Zie openingspost ;)

• Like
Waarderingen: 88ja
Update:
Yoo mede dbbers! Gister uit geweest in rotterdam en was pas om precies te zijn 06:01 in me nest belland. Nu al wakker en kan niet meer in slaap vallen.... Ivm de paasdagen is mijn fitness vandaag al om 2uur gesloten waardoor ik dus eerder moet trainen.

Aangezien ik normaal savonds train en de t5 dus niet als pwo kan nemen ivm mogelijk in slaap vallen, vind ik vandaag eigenlijk wel een goede gelegenheid om hem al pwo te proberen. Ik ga rond half 1 richting de gym en zal de pwo dus rond 12-12:15 nemen. Zal proberen geen volle maag van te voren te hebben.
Na me training zal ik een update gooien hoe me ervaring met t5 als pwo is.

Morgen is het ook pasen en moet ik werken om 1300. Training zal morgenochtend rond 11uur zijn. Misschien dat ik hem morgen ook als pwo neem of als 'burner' en dus in de ochtend gelijk na het opstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven