MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben van plan zelf binnenkort die t6 van monster te halen. Tot die tijd volg ik je :p

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Normaal zou ik volgens me schema een rustdag moeten hebben, maar omdat ik afgelopen vrijdag niet ben geweest ivm stage en het vroeg sluiten van de gym, vandaag trainen en rustdag naar morgen verschoven

Neem de eca over 15-20min in, dan ontbijten en dan 11uur gymmen.

Wat ga je trainen?

• Topic Starter Topic Starter
beetje druk en haast met alles atm. Zal een update gooien na werk.

Monster is goood, vanmorgen nog gehad als pwo:)

f**k, dit gaat de verkeerde kant op. *een vriendin :o

een vriendin gebruikt monster?

Ja, bikini seizoen komt eraan he. Heb nog geprobeerd om der tegen te houden mja. Stront eigenwijs

Mijn vrouwtje neemt ook soms t3 en Ostarine en cardarine. Die Ostarine deed goed zijn werk op 10mg bij haar voor spiermassa op d'r benen.

Veel vrouwen die (in competitie prep) tegenwoordig t3 en AAS nemen.

Vraag: waar haal je die t6? Mag ook pm.

Mijn vrouwtje neemt ook soms t3 en Ostarine en cardarine. Die Ostarine deed goed zijn werk op 10mg bij haar.

Veel vrouwen die in competitie prep tegenwoordig t3 en AAS nemen.

Vraag: waar haal je die t6? Mag ook pm.
Ahh dat klinkt als een stukje zwaarder. Ik zou t je best vertellen hoor maar zij had t via een vriendin die ze nauwelijks spreekt nu, ik heb hier 3 bronnen waar k het kan halen dus zal eens kijken wat ze hebben en of t real is :p.

Edit: Volgens mij krijg ik wel een PR op bloeddruk met dat spul. Dacht dat epi erg was voor me. Oh btw sorry voor de topic vervulling. Was vergeten dat dit jouw log was :p

Laatst bewerkt:
In! Maar dat wist je al.

Die T6, is dat geen enorme overkill inclusief de DMAA?

Ik heb ook T6 gebruikt. Voor 2 weken, daarna wilde ik wel weer eens normaal slapen, ik bleef stuiteren, was wel 2 kilo kwijt na 2 weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven