Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chest shoulder tricep vandaag
Ben van plan zelf binnenkort die t6 van monster te halen. Tot die tijd volg ik je![]()
T5 met 1,3dmaa. Ik word een klein depressief humeurig meisje als ik diep cut. Vandaar dat die extra toevoeging van dmaa me wel handig lijkt
.Heb er een van m'n vriendin meegenomen, net eentje op om te proberen. Zo ff trainen

Ja, bikini seizoen komt eraan he. Heb nog geprobeerd om der tegen te houden mja. Stront eigenwijs
Ja, bikini seizoen komt eraan he. Heb nog geprobeerd om der tegen te houden mja. Stront eigenwijs
Ze neemt eigenlijk alleen halve. Zal binnenkort eens vragen wat ze er echt van merkt. Help me herinneren als ik niet binnen een week reageerben wel benieuwd hoe vrouwen er op reageren, weet je daar iets over?

Ahh dat klinkt als een stukje zwaarder. Ik zou t je best vertellen hoor maar zij had t via een vriendin die ze nauwelijks spreekt nu, ik heb hier 3 bronnen waar k het kan halen dus zal eens kijken wat ze hebben en of t real isMijn vrouwtje neemt ook soms t3 en Ostarine en cardarine. Die Ostarine deed goed zijn werk op 10mg bij haar.
Veel vrouwen die in competitie prep tegenwoordig t3 en AAS nemen.
Vraag: waar haal je die t6? Mag ook pm.
.
In! Maar dat wist je al.
Die T6, is dat geen enorme overkill inclusief de DMAA?

Ik heb ook T6 gebruikt. Voor 2 weken, daarna wilde ik wel weer eens normaal slapen, ik bleef stuiteren, was wel 2 kilo kwijt na 2 weken.