Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb over het alegemeen geen crashes na pwo's dus ben benieuwdZat de laatste 2 weken aan de t5 inferno, maar word 6 uur na inname zo depri als de t*fus.. Heb ook t6 liggen, heb ik t iets minder maar voel me er absoluut niet lekker meer op. Eerste week overigens wel
Ik dus ook niet haha.. Maar met deze shit welHeb over het alegemeen geen crashes na pwo's dus ben benieuwd

Die T5 is echt troep kan je net zo goed aan de speed gaan daar ben je ook net zo depressief van achteraf dus gewoon goede voeding en meer cardio.
Dus geen goede voeding en cardio voor jou maar liever die troep.

Geen crash, geen depressie niks. (Misschien straks?) Vind dat je je oordeel moet veranderen in "ik vind" ipv in "is". Kan dat jou ervaring er slecht mee was, maar van de andere goed. Voeding en cardio is op orde. Het feit dat je het met speed vergelijkt vind ik trouwens ook totaal niet vergelijkbaar. Is al eerder een discussie over geweest.Die T5 is echt troep kan je net zo goed aan de speed gaan daar ben je ook net zo depressief van achteraf dus gewoon goede voeding en meer cardio.
Ben idd ook benieuwdDat is mijn mening en heb er zelf ervaring mee. Ben benieuwd hoe droog je gaat worden en of je nog bijwerkingen krijgt.

Jaa die hongerstilling was zojuist even een klein probleem haha. Me moeder een heel paasdiner helemaal uitgesloofd.. En ik totaal geen honger... Yeh the struggle was real thowat vind je van de hongerstilling? Dat is mijn enige reden om dit te nemen, stims halen verder geen ene reet bij me uit haha

verder is alles wel oke!