XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Voel je t5 nog steeds als pwo?
Op een of andere manier wel. Voelde me zwaar actiever.
Yoo Ratko,

Aangezien ik ook twijfel over t5 vroeg mij af hoeveel jij er aan hebt in de cut. Merk je echt dat je extra baat hebt aan t5 qua cutten? Of is voor jou het pwo effect de reden?
Verwacht niet dat het ver als sneeuw voor de zon weggaat. Voedding is nog steeds 100%. Voordeel is dat je ke actiever voelt, en totaal geen honger heb. Het zal vast wel ook beetje fat burnen. Maar tis geen wondermiddel.
Vandaar deze log ook. Veel mensen hebben vragen die onbeantwoord zijn. Hoop hiermee veel mensen te helpen :)

Verder merk ik wel dat het pwo effect goed is. Heb 4-5 verschillende pwo's geprobeert, maar deze is toch wel de enige die ik voel.

je moet eens eca met een pre work out doen 2 caps uurtje voor training half uurtje later pwo nemen zoals oude jack 3d gaje hard op wel aan te radden voorde vrijdag avond training

je moet eens eca met een pre work out doen 2 caps uurtje voor training half uurtje later pwo nemen zoals oude jack 3d gaje hard op wel aan te radden voorde vrijdag avond training
Vrijdag avond? Wil je dat ik niet meer inslaap val :p

Thx voor de tip anyway. Misschien xtje als ik overdag ga trainen.

Weekly weight update:
Vorige week 84,2
Vandaag 83,6
Cut bevalt me goed. Keacht is het zelfde. Heb ik gister tijdens me chestworkout wel gezienz. Begin nu ook steeds minder vocht vast te houden.

Vandaag zoals algemeen bekend denk ik nu wel, werken, junken, weet ik velen. Dus geen T5 :)

Morgen moet ik weerk werken van 13-17 dus ochtend training! T5 morgen als pwo dus.

Zal voor de verandering morgen het etiket volgen :p 2 caps voor training. Na me training misschien nog eentje nemen voor het 'burn' effect.

Inb4 no sleep till Brooklyn.

Hoogtepunten van chest training?

Omdat flex het vraagt :p als er meer interesse is wil ik wel vaker me trainingen posten.

Gister dus push dag gehad. Concentratie lag op kracht dus low reps higher weights.

Warming up shizzle
Side raise 20x1x2kg
Front raise 20x1x 2kg
Chest press 20x1x20kg

Chest:
Flat dumbell press
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg (laatste was beetje spot nodig)

Incline smith bench.
5x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
Heb een schijt hekel aan inlcine bench doe hem nooit maar wou ff kijken hoe het ging. Matig dus.

Dips
4 sets bodyweight failure.

Shoulder
Cable front raise
5x 18kg
5x 23kg
5x 28kg
5x 28kg

Reverse deltoids machine
8x 66kg
6x 73kg
5x 78kg
5x 82kg

Tricep pushdown met rechte stang, en dan straps er op aan vast binden, en daar mee naar beneden trekken. Kapot lekker
(Wel op andere cable machine)
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
Dropset.

Wel tevreden met workout. Vond shoulder mee vallen maar chest ging wel goed. Morgen pull :D

Cardio sessie update:
Zo juist cardio gedaan. 297kcal verbrand. 40min op crosstrainer en bpm tussen 135-145 gehouden.

Merkte wel dat het een lekkere cardio sessie was. Voelde me energiek. Wel dorst as f**k maar dat zijn we onderhand wel gewend. T5 met cardio goeie combie dus!

2e cap zal rond 12u ingenomen worden. Nu eten!!
Ik blijf me afvragen wat nou daadwerkelijk beter is. In bepaalde hartslagzone blijven of gewoon flink tempo houden (met dus een verhoogde hartslag) en een 'langere naverbranding'.

Ik doe altijd 30 min crosstrainer na m'n KT en volgens dat apparaat (inaccurate as f**k, I know) zit ik dan meestal op ongeveer 410-435kcal.

Waarom doe je 40 minuten low intensity ipv 20 minuten high?
Verbrand in 15 minuten 200kcal met high intensity crosstrainer.

BPM kan toch gerust een stukje hoger?

Smakelijk :D
Dit dus.

Ik blijf me afvragen wat nou daadwerkelijk beter is. In bepaalde hartslagzone blijven of gewoon flink tempo houden (met dus een verhoogde hartslag) en een 'langere naverbranding'.

Ik doe altijd 30 min crosstrainer na m'n KT en volgens dat apparaat (inaccurate as f**k, I know) zit ik dan meestal op ongeveer 410-435kcal.
Doen wat jij lekker vind. Die hartslag zones enzo vind ik allemaal bullshit. Gewoon niet te lang te hard gaan dat je spieren gaan verzuren.

Wat wesselvR vraagt heb ik al antwoord op gegeven :p Te lui. Geen zin om voor 20min naar gym te gaan en weer naar huis te gaan. Daarbij vind ik 40min low intensity wel lekker eigenlijk ;)

Ja naja wat zie jij als heftig :p ik heb ervaringen van mensen gelezen die dagelijks opgejaagd gevoel hadden, zware hartklopping (heb ik niet gehad). Dus wat ik heb vind ik wel mee vallen :)

Ik let wel op mn sides zodat het niet uit de hand loop. Maar over het algemeen kan ik het wel hendelen. Geen problemen mee :D

Het feit dat ik weinig tot geen honger heb maakt het idd lastig om aan me macros te komen. Maar wanneer ik aan het eten ben probeer ik gewoon zo veel mogelijk aan macros te komen. Grote maaltijden.

Hoelang ik doorga? Denk dat ik dit potje gewoon op ga maken. Misschien dat ik ergens aankomende periode volgende week ff een weekje off ga. Not sure want waarom? Doel is rond de 80kg te wegen tegen juni. Zo langzaam mogelijk afvallen. Zo veel mogelijk kracht behouden.

Tot nu toe gaat het wel heerlijk. T5 als pwo is de eerste pwo die ik echt voel.

Omdat lui :P kost vee energie vind ik haha. Maar vind het opzich niet erg 40min koptelefoon op en gaan. Jaa bpm kan hoger maar ben bang dat ik dan spierverzuring aan ga. Wil ik dus voorkomen.

Zoals ik al eerder zei, doe soms wel hiit op boxzak. Is ook een toffe cardio.

Jaa t5 is de eerste pwo die ik echt voel. Heb er aardig wat geprobeert :p Ik neem niet meer dan 2 caps per dag. Laatste rond 12u
Doen wat jij lekker vind. Die hartslag zones enzo vind ik allemaal bullshit. Gewoon niet te lang te hard gaan dat je spieren gaan verzuren.

Wat wesselvR vraagt heb ik al antwoord op gegeven :p Te lui. Geen zin om voor 20min naar gym te gaan en weer naar huis te gaan. Daarbij vind ik 40min low intensity wel lekker eigenlijk ;)
M.b.t. de vraag van Wessel was meer gericht op het nut van low vs high intensity en de mate waarin je dan kcal er doorheen jast. Iedereen heeft idd een persoonlijke voorkeur. Ik ram niet ofzo maar ga wel 30 min op flink tempo (even afzien en dan ben ik er weer klaar mee, eerste 15min zijn het ergst) en kijk ondertussen Netflix op m'n telefoon :grinny:

Probeer goed kracht op te bouwen op je bench en veel 5x5's doen deed ik ook en nu bench ik max rep 120

goed bezig bro keep it up! ;)

Probeer goed kracht op te bouwen op je bench en veel 5x5's doen deed ik ook en nu bench ik max rep 120

goed bezig bro keep it up! ;)
Ik varieer ene x met dumbells andere keer bench. Aangezien ik 2x per week alle spiergroepen pak is het wel chill. Ik doe ook idd veel 5x5 op benches. Ben in me bulk van rond de 65kg naar 95kg gegaan. :D

Thx for the tip anyway!

Probeer eens low incline, bankje op 30graden. 5x40 DB press is wel netjes:)

Probeer eens low incline, bankje op 30graden. 5x40 DB press is wel netjes:)
Incline maar lower dan normaal? Hmm zal ik volgende workout proberen! Thx for the tip. En thnks, had eerlijk gezegd denk ik wel verder kunnen zijn maar in me bulk gingen dumbells maar tot 37,5 :p

Uurtje eerder wakker dan me wekker. Wel chill. Ik ga om half 11 gymmen. Zal 20min daarvoor 2 t5 caps innemen als pwo. Nu eerst BREAKFAST!!

Vandaag staat pull op het schema. concentratie op thickness.

2caps ingenomen. Nu rug bicep destroyen.

Pici druk en haast. Zal me training na werk posten.

Cliff: ging f*cking lekker!

Stuiterend door de gym op 2 caps?:P

Klinkt goed man! Ben benieuwd naar je training :p

Zometeen lekker chest pompen, maar ff geen PWO op het moment. Krijg er hartkloppingen van.. Zwaar gevoelig voor die shit.

Baal meteen dat T5 dan waarschijnlijk ook niks is voor mij.. Blijf toch volgen :rolleyes:

Ait terug van werk. Update.

Vandaag dus 2 caps voor me training genomen. Nou kan je vertellen dat ik me fuarking keizer voelde. Kreeg een zelfvertrouwen boost niet normaal. Nou heb ik al een grote zelfvertrouwen van me zelf en volgens sommige een ego? Lol.. Maar nu was wel alpha feel over 99999999 Not sure of het door t5 komt tho. Stond voor mijn gevoel ook wel een soort van strak. Was zwaar geconentreerd aan het trainen en me ogen stonden wagen wijd open.

Dus me training: (sets-reps-weight)
Warming up deadlift
2x10x70

Deadlift
6x100kg
6x120kg
6x120kg
6x130kg
Deads gingen wel echt fucking goed. Zat er van te kijken. Me max is 2x150, maar de 120-130 ginen zo easy omhoog zat gewoon te smijten met die barbell. :D

Seated rows
6x59kg
6x73kg
5x86kg
6x86kg dafuq ineens wel 6 reps

Bent over cable row
6x45kg
6x54kg
6x64kg
6x73kg kon easy hoger.

Standing traps machine ofzo idk de naam
4x70kgxFailure

Dumbell bicep curls
16x14kg 8reps per arm
16x16kg
16x18kg
16x18kg

Standing cable bicep pose curl
8x18kg
8x23kg
8x27kg
6x29,5kg

Training ging wel echt tof. Zoals eerder gezegd ik keek strak uit me ogen en was zwaar geconentreerd bezig. 2caps als pwo zeker aanrader dus!!!1!11 Pomp in bicep zat er goed in en de aderen stoken er goed uit. Wat me opviel vandaag is dat ik toevallig geen idee wrm naar me kuiten keek. Zag er een ader lopen :D WOOOT GAAAINZZZ Was wel heel slecht te zien tho maar als nog :p

Na training nog steeds foking erge alpha feel. Op werk ook alpha feel :D loel.

Klein probleemje(naja probleem..)
Ik kwam in gym schoonouders van me stief broer tegen. De schoonpa is 110% anti AAS. Als er iets is wat hij haat is dat het. Kreeg van hem een serieuze vraag of ik er aan zat. Zag het als een compliment maar ook als een dreiging. Probleem is dat ik 3-4jr train zonder enige vorm van vooruitgang, nu ik bijna 3kwart jaar serieus bezig ben heb ik blijkbaar zo veel vooruitgang geboekt dat het dus veel mensen opvalt. Nou denken jullie zeker wat huil je t*fus baby is toch goed? Jaa klopt het is toff dat zeker! Probleem is dat ik kuur plannen heb. Not sure wat ik dus van me eerste kuur kan verwachten hoeveel ik zou groeien. Nou is dat een probleem voor later maar dacht miss willen jullie dat weten :p

Atm ben ik thuis en voel ik me normaal. Alpha feel is weer gedaalt :p

Me eten is we pici struggle nu, 4u achter elkaar gewerkt zonder enige vorm van pauze, dus ik moet nog 2k kcal eten. Ff kijken waarmee ik dat ga invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven