AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vannochtend om 10u eentje genomen. Nu 2caps tegelijk ingenomen voor pwo. 3caps :eek:. Maar optikd terug zijn om me cluppie te supporten! Kampioenschap staat op het spel. Voor wie ik ben? Kgeef jullie een tip:

Niet arrogant, gewoon de beste ;)

Legs en shoulders pompen trouwens!!1!1

Haha 3caps..Tering! Hoe ging je workout?

Ik ga morgen op lege maag nemen, half uurtje later ontbijten?

Shoulders en legs deze week waren beetje probz dus daarom vandaag shoulders legs.

Beginnen met legs.
Squats geen aas to grass, gewoon 90graden.
8x50kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
Ging allemaal easy. Kon hoger geen idee wrm niet gedaan.

Prone leg curl
8x55kg
8x86kg
8x86kg
6x86kg begon hem hier goed te voelen.
6x86kg

Hier begon me leg training foktop te worden.. Ik klaar ben prone leg curl, kijk om me heen... Opeens faking druk en ieeeeedereen pakt legs. Wad da fauck...?? Alle apparaten bezet... Toen maar naar de negatieve apparsten gegaan en daar negatief leg extension gedaan.

Negatief leg extension(eerstr x dus gewichten zoeken)
15x60kg to easy hoger dus
10x80kg nog steeds to easy
10x100kg nog steeds easy? Werd hier beetje saggo
10x110kg kut apparaat maar weggegaan.

Terug in zaal nog steeds iedereen legs. Was al saggo door kut apparaat. Einde leg training maar gaan beginnen aan shoulders.

Smithmachine overhead press.
12x20kg
10x30kg
10x35kg
8x40kg
8x45kg pomp begon ik hier wel opkomen.

One arm side raise.
10x8kg
10x8kg
8x10kg
8x10kg pomp was huge.

Reverse deltoids cable crossover.
Laag gewicht 4 setjes van 12.

Toen was tijd om naar huis te gaan want ajax begint.

Ff nog lopen flexen in badkamer. Kan wel zeggen dat ik echt droog begin te worden. Zag voor het eerst meerdere vains over me shoulder lopen. Ksie voor het eerdt in me leven me bovenste abs naar buiten komen. Shredz incomming :D benieuwd naar over 2maanden.

Ohja, nog een reden wrm ik saggo was, was omdat er een guy de hele tijd aan me hoofd zat te zeuren en onzin te praten. Liet me maar niet met rust godver. Ook gewoon TIJDENS me set zatie te praten. Liet hem duidelijk weten dat ik hem negeerde, praatie gewoon verder... Sommige mensen he gun shot.

Vandaag sinds lange tijd toch weer ff sides gehad. Not sure waar het vandaan komt. Misselijkheid, zeer droge mond en zweet handen. Dacht dat ik er onderhand wel aan gewend was. Nog niet helemaal dus.

Straks back biceps knallen. Powerliftday vandaag.

Kom er steeds niet aan toe om op droge maag te nemen ivm werk. Dus nu 2 dagen eentje gehad rond t ontbijt, beide dagen weinig tot helemaal geen sides.

Vandaag misschien lichtelijk opgejaagd maar geen droge bek, zweten etc.

Toch apart, merk wel dat ik minder honger heb tot een uur of 16:00. Dat is met 1 cap om 09:00.

Ga er wel vannuit dat ik the real deal heb, morgen kan ik op een droge maag proberen.

Hoeveel caps had je vandaag? Gewoon weer twee? En desondanks toch lekker kunnen trainen?

Kom er steeds niet aan toe om op droge maag te nemen ivm werk. Dus nu 2 dagen eentje gehad rond t ontbijt, beide dagen weinig tot helemaal geen sides.

Vandaag misschien lichtelijk opgejaagd maar geen droge bek, zweten etc.

Toch apart, merk wel dat ik minder honger heb tot een uur of 16:00. Dat is met 1 cap om 09:00.

Ga er wel vannuit dat ik the real deal heb, morgen kan ik op een droge maag proberen.

Hoeveel caps had je vandaag? Gewoon weer twee? En desondanks toch lekker kunnen trainen?
Hoebedoel je niet op een droge maag? Je kan toch direct na het opstaan eentje slikken? Dan omkleden badkamer dingen etc en dan ontbijten? :p

Dat niet hongerig gevoel heb ik idd ook. Heb het paasdiner daardoor beetje verkloot door niks te eten haha.

Vandaag 2 caps gewoon. 1 sochtends en een rond 12uur.

Training ga ik zo posten.

Zojuist getraind. Ging wel lekker. Rug biceps. Vandaag powerday.

Rackpull
8x60kg
6x100kg
5x140kg
5x180kg
3x200kg new pr :D

Weighted pullups. Hekel aan pullsups maarjah..
Eerst zo der weight.
8x
6x10kg
6x20kg
5x20kg
4x20kg
Eerste x dat ik dit doe dus was wel satisfied.

Iso laterlall low rows.
8x80kg
6x100kg volgens mij new pr. Not sure lol.
6x100kg
5x100kg
4x100kg

Close grip lat pulldown
8x50kg
6x93kg
5x100kg
4x107kg

Preacher curls
8x40kg
6x50kg
5x60kg
5x60kg

Hammers both hands tegelijk. Ook deze voor het eerst.
8x14kg
6x16kg
6x20kg zwaar
6x20kg pomp.

Wel lekkere training gehad. Vind het powerliften wel lekker. Toch jammer dat ik er mee bezig ben in me cut. Ben benieuwd wat ik er uit kan halen als ik ga bulken. Sowieso massa natuurlijk maar qua kracht ook benieuwd.

T5 bijna op. Tot nu toe zwaar tevreden en ik denk dat het 'burn' effect er wel degelijk is als je voeding in orde is. Het is niet dat ik x aantal kg vet door de t5 kwijt ben geraakt en daardoor droger oog. Het is natuurlijk voeding, maar de t5 heeft ook zeker zijn deel gedaan!
Not sure of ik deze cut nog een t5 ga kopen. Even afwachten hoe ik me voel als ik 'off cycle' ga.

Tijd nood sochtends haha, vanochtend gelukt en 45min voor ontbijt genomen. Wederom geen sides te vernemen, die jij en vele anderen wel merken. Drink standaard al wel veel water en t veranderd niet. M'n honger daarin tegen wel, en hoeveelheid ik op kan.

Mooie cijfers in ieder geval man! Idd benieuwd hoe bulken qua kracht zal gaan, zal wel goed bevallen.

Heb ook wel voorbij zien komen dat mensen cafeïne verslaving symptomen kregen bij stoppen..

Geen voor en na pics??;)

Ben wel benieuwd of het verschil goed zichtbaar is. Ben sinds afgelopen woensdag gestart met T5.

Stel je koopt T5 niet meer voor het burn effect, misschien wel voor de alpha feels en de goede trains? Of is het dat niet waard?

Stel je koopt T5 niet meer voor het burn effect, misschien wel voor de alpha feels en de goede trains? Of is het dat niet waard?

Ik ben nog te kort bezig om er goed over te kunnen oordelen. Ik kan ze wel redelijk vergelijken met de Stacker 3 waar nog ephedra in zat (gele tabs).. alhoewel ik die toch wel wat heftiger vondt.

Ik ervaar geen alpha-feel. Neem mijn T5 een klein uurtje voor mijn training.. als een soort PWO. Trainingen gaan lekker maar voor het alpha-feel moet je toch iets anders zoeken denk ik..

ik heb wel beduidend meer energie tijdens mijn cardio sessie's en ben "vroeger" van stackers best wat sterker geworden.. verwacht dat dit met T5 ook wel gebeurt, alhoewel mijn doel voornamelijk bf droppen is.

Laatst bewerkt:
Ik ben nog te kort bezig om er goed over te kunnen oordelen. Ik kan ze wel redelijk vergelijken met de Stacker 3 waar nog ephedra in zat (gele tabs).. alhoewel ik die toch wel wat heftiger vondt.

Ik ervaar geen alpha-feel. Neem mijn T5 een klein uurtje voor mijn training.. als een soort PWO. Trainingen gaan lekker maar voor het alpha-feel moet je toch iets anders zoeken denk ik..

ik heb wel beduidend meer energie tijdens mijn cardio sessie's en ben "vroeger" van stackers best wat sterker geworden.. verwacht dat dit met T5 ook wel gebeurt, alhoewel mijn doel voornamelijk bf droppen is.

Sorry had duidelijker moeten zijn, deze vraag was gericht aan beeldkijker op dit moment haha, die had dat namelijk wel.

Snap ik, maar ik denk dat dit per persoon ook heel erg verschilt.
Als Ratko een alpha gevoel krijgt wil niet per definitie zeggen dat jij er ook lekker op gaat.

Ik ervaar ephedra als een opgejaagd gevoel in plaats van een alpha gevoel..

Snap ik, maar ik denk dat dit per persoon ook heel erg verschilt.
Als Ratko een alpha gevoel krijgt wil niet per definitie zeggen dat jij er ook lekker op gaat.

Ik ervaar ephedra als een opgejaagd gevoel in plaats van een alpha gevoel..

Ik vroeg het ook niet omdat ik het wil gebruiken, maar omdat ik wil weten wat hij gaat doen haha. Ik ga sowieso niet aan de T5.

Gewoon stukje interesse :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven