XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gister was welie die junkdag weer. Klein beetje overdreven niet meer doen dus.

Vandaag werken om 1300 dus straks naar gym. 2caps als pwo zullen worden ingenomen. Push staat op het schema.

Succes, nog geen last van duizeligheid?

Weer een beetje allemaal haast enzo post me traing na werk.

Ik heb schijt en neem zo me 3e cap voor het 'burn' effect #yolo

Begin jaloers te worden op jouw 'sides'. Je merkt iig dat je het ingenomen hebt. Ik merk er eigenlijk helemaal niets van, zelfs niet van de 2 caps die ik vandaag heb genomen binnen een uur van elkaar. Heb soms het gevoel dat ik inderdaad minder honger heb maar afgezien daarvan, niets, noppes, nada.

Begin jaloers te worden op jouw 'sides'. Je merkt iig dat je het ingenomen hebt. Ik merk er eigenlijk helemaal niets van, zelfs niet van de 2 caps die ik vandaag heb genomen binnen een uur van elkaar. Heb soms het gevoel dat ik inderdaad minder honger heb maar afgezien daarvan, niets, noppes, nada.

ook al voel je niets, als het goed is werkt het wel gewoon.

Denk dat ik er gevoeliger voor ben. De andere weer totaal minder :p zolang je maar geen honger heb en je valt af is goed toch.

Denk dat ik er gevoeliger voor ben. De andere weer totaal minder :p zolang je maar geen honger heb en je valt af is goed toch.
Dat is idd waar het uiteindelijk om gaat.

Hoe was je training, worden jouw sides al minder nu je het wat langer gebruikt?

Rip me training die ik opgeschreven uit. Zal dus alles uit me moeten opschrijven.. Ff denken:
Om te beginnen, ik heb sinds vrikdag avond last van me rechter pols.. Vrijdag benen getraind... No idea hoe ik last van me pols heb.. Voelde hem wel tijdens me training kut zooi.
Bij deze me training:

Seated chest press machine warming up
2x20x20kg

Flat dumbell press
8x25kg
8x32kg
6x35kg voelde me pols hier al godver
5x35kg

Incline dumbell press 30graden.
8x22kg
8x25kg rip me pols again..
6x27,5kg
6x27,5kg

Seated flys machine
8x73kg
8x86kg
8x100kg
7x113kg
Flys ging dan weer heerlijk, pomp in chest was huge :D

Iso laterall shoulder press
Geen idee wat de gewichten waren
1e set: 8reps
2e 8reps
3e 7rrps
4e 7reps

Bent over rear delt rais
4 setjes 7,5kg 10x aardig verzuurt en stevige pomp. Aderen kwamen er wel goed uit!!1!1!

Tricep push down
Geen idee meeer dit allemaal... Was wel lekker en pomp in tricep zat er ook in.

Trainin ging wel lekker. Jammer dat ik niet voluit kon gaan door me pols. Toch had ik overal een goede pomp en was ik tevreden.

Ik stond tijdens de training wel te stuiteren. De 2 caps t5 hebben me zwaar geholpen tijdens de training. niet misselijk, normaal gezweet dus niet heel erg. Wel foking erge zweethanden en droge mond.

Na me training rond lunch 3e cap voor eerst ingenomen. Ksal jullie vertellen is me laatste x dat ik 3 caps neem. Voelde me op werk totaal niet fijn, faking erge droge mond en had de eerste 2u een aangekeken gevoel van iedereen. Nou was het ook druk en veel klanten, dus dat aangekeken gevoel was echt niet fijn. Kut gewerkt dus. Merkte we dat ik een soort van strak stond. Mattie van me zei het ook heb je t5 gebomen? Ksie het aan je face. Rip me face dus.

Nu paar uur verder voel ik me gelukkig beter. Heb alleen een droge mond.

Dat is idd waar het uiteindelijk om gaat.

Hoe was je training, worden jouw sides al minder nu je het wat langer gebruikt?
Vandaag 3 caps genomen. Was wel rip vandaag.
Me sides op 1-2 caps over de dag zijn wel minimaal geworden. Ben er aan gewend dus :p

Training zojuist gepost, ging wel 50-50 door me pols

1 cap vannochtend genomen. Als ontbijt melk +shake + weight care koek van de ouders.

Atm ben ik met mattie ff preps voor hem kopen en koffie drinken(lekker t5 met extra caffeine dus :p) Hij gaat het 12 weken killerbody van faya lourens volgen. Ben benieuwd.. Volgens mij is het een aardig crash dieet wat hij gaat volgen. Maar gun het die guy wel! (De gains dan he, niet dst hij gaat crashen :))

Straks ff cardio en vanavond rug biceps knallen. Twijfels tussen deads of rackpulls. Denk rackpulls omdat vorige x deads gedaan.

Hey gast, Thanks voor het bijhouden van je log. Dankbaar! Erg informatief!

Ik wil het zelf ook proberen, om van 15% richting die 8-10 te komen. Ben al maanden aan het cutten (25 weken/ -27kg) en t ligt nu stil. Maandje refeed heeft niet geholpen, VP zakt nauwelijks nu.. Misschien gaat dit me helpen om honger te stillen en onder onderhoud te blijven.

Thanks nogmaals.

Laatst bewerkt:
Hey gast, Thanks voor het bijhouden van je log. Dankbaar! Erg informatief!

Ik wil het zelf ook proberen, om van 15% richting die 8-10 te komen. Ben al maanden aan het cutten (25 weken/ -27kg) en t ligt nu stil. Maandje refeed heeft niet geholpen, VP zakt nauwelijks nu.. Misschien gaat dit me helpen om honger te stillen en onder onderhoud te blijven.

Nu komt de hamvraag, waar kan ik het aanschaffen? Als dit gemeld mag worden? Ik zie meerdere web shops bij m'n Google hit, merk Zion labs, en wil geen neppe troep oid.

Thanks nogmaals.
Geen probleem, hoop dat ik je genoeg geholpen heb :p

Wat de hamvraag betreft, als je de regels gelezen hebt weetje dat je niet openbaar naar bronnen mag vragen. Heb het ook paar x in me handtekening staan lol. Check je pm even kheb je bericht gestuurd

Vandaag met een powelifter getraind.. Wauw... Ben een partij kapot niet normaal.. Wel paar nieuwe pr's gezet!!1!1!

Vandaag pull op het schema.
Rack pulls
8x100kg
6x120kg
6x160kg <-huidig pr
5x180kg <-new pr :D
5x180kg

Lat pulldown
8x79kg
6x100kg <-huidig pr
5x113kg <-new pr :D
5x113kg

Iso laterall low row (nieuw apparaat)
8x40kg
6x50kg (zwaar dit)
6x55kg
5x55kg kapot

V bar pulldown
8x59kg
6x77kg
6x98kg
5x98kg not sure of dit me nieuwe pr was.

Preacher curls
8x40kg
6x50kg
6x55kg <-huidig pr
6x60kg <-new pr :D
5x60kg

En nog 1 oefening bicep maar hebbdie niet opgeschreven omdat pomp te hard :p

Heerlijke training dus. Nieuwe prs hele tijd. Na training wel echt zoo erg kapot.. Vooral die racks. Ga zo slapen als een roos kan jullie dat wel garanderen!!

Deze week met me powerlifter brah mee trainen. Vandaag push op het schema. Benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren. Me rug van gister is wel destroyed gek poe.

Uur geleden t5 ingenomen en ga nu ri gym om te cardioen. Vnaaf de training. Atm voel ik me een beetje duizelig en heb ik weer zweehanden. Can confirm again stimdick. Is toch wel irrie als je wilt pissen loel.

Deze week met me powerlifter brah mee trainen. Vandaag push op het schema. Benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren. Me rug van gister is wel destroyed gek poe.

Uur geleden t5 ingenomen en ga nu ri gym om te cardioen. Vnaaf de training. Atm voel ik me een beetje duizelig en heb ik weer zweehanden. Can confirm again stimdick. Is toch wel irrie als je wilt pissen loel.

Jaja schuif het maar weer af op de T5 :p

Goeie train gisteren man, lekker die PR's!

Nooit last van stimdick, Lucky me:) op hoeveel kcal zit je nu?

Ugh zonuist borst tricep geknald met met power brah. Geen tijd voor shoulder gehad. Maar voelde Hem best wel met incline bench.

Training
Incline bench
8x50kg
6x70kg
5x80kg
2x90kg NEW PR!!1!1!11

Flat dumbell press
8x20kg
6x32,5kg
6x37,5kg
4x42,5kg new pr
owxzndc.jpg

Decline smith bench
8x50kg
6x70kg
6x70kg
5x90kg not sure if new pr

Flys machine
10x86kg
6x93kg
6x100kg
6x113kg

En nog 2 oefeningen tricep maar telefoon viel uit -.-"

Power liften staat me wel aan. Toch sterker in veel gevallen dan ik zelf dacht. Jammer dat ik er pas in me cut achter kom :p in bulk toch iets meer concentreren op power aangezien je daar ook redelijke massa mee kan pakken.

Nu slapen welker 06:30 want morgen werken om 9uur maar wil daarvoor nog ff 20min cardioen en 2 ligte oefeningen benen doen.

Goodnight peeps!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven