beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gelukkig niet

Begin jaloers te worden op jouw 'sides'. Je merkt iig dat je het ingenomen hebt. Ik merk er eigenlijk helemaal niets van, zelfs niet van de 2 caps die ik vandaag heb genomen binnen een uur van elkaar. Heb soms het gevoel dat ik inderdaad minder honger heb maar afgezien daarvan, niets, noppes, nada.
I know, maar iets voelen zou fijn zijn ter bevestiging.ook al voel je niets, als het goed is werkt het wel gewoon.

Denk dat ik er gevoeliger voor ben. De andere weer totaal minderBegin jaloers te worden op jouw 'sides'. Je merkt iig dat je het ingenomen hebt. Ik merk er eigenlijk helemaal niets van, zelfs niet van de 2 caps die ik vandaag heb genomen binnen een uur van elkaar. Heb soms het gevoel dat ik inderdaad minder honger heb maar afgezien daarvan, niets, noppes, nada.
zolang je maar geen honger heb en je valt af is goed toch.Dat is idd waar het uiteindelijk om gaat.Denk dat ik er gevoeliger voor ben. De andere weer totaal minderzolang je maar geen honger heb en je valt af is goed toch.

Vandaag 3 caps genomen. Was wel rip vandaag.Dat is idd waar het uiteindelijk om gaat.
Hoe was je training, worden jouw sides al minder nu je het wat langer gebruikt?

) Hij gaat het 12 weken killerbody van faya lourens volgen. Ben benieuwd.. Volgens mij is het een aardig crash dieet wat hij gaat volgen. Maar gun het die guy wel! (De gains dan he, niet dst hij gaat crashen
)Geen probleem, hoop dat ik je genoeg geholpen hebHey gast, Thanks voor het bijhouden van je log. Dankbaar! Erg informatief!
Ik wil het zelf ook proberen, om van 15% richting die 8-10 te komen. Ben al maanden aan het cutten (25 weken/ -27kg) en t ligt nu stil. Maandje refeed heeft niet geholpen, VP zakt nauwelijks nu.. Misschien gaat dit me helpen om honger te stillen en onder onderhoud te blijven.
Nu komt de hamvraag, waar kan ik het aanschaffen? Als dit gemeld mag worden? Ik zie meerdere web shops bij m'n Google hit, merk Zion labs, en wil geen neppe troep oid.
Thanks nogmaals.

Deze week met me powerlifter brah mee trainen. Vandaag push op het schema. Benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren. Me rug van gister is wel destroyed gek poe.
Uur geleden t5 ingenomen en ga nu ri gym om te cardioen. Vnaaf de training. Atm voel ik me een beetje duizelig en heb ik weer zweehanden. Can confirm again stimdick. Is toch wel irrie als je wilt pissen loel.

in bulk toch iets meer concentreren op power aangezien je daar ook redelijke massa mee kan pakken.Moet iemand de schuld geven tochJaja schuif het maar weer af op de T5
Goeie train gisteren man, lekker die PR's!