Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Not sure wat ik hiervan moet vinden. Was 07:15 in gym, was 07:50 weer weg. 2 oefeningen benen. Leg extension en prone le curl. 5 sets van beide op zn zwaarst 5 reps. 10min crosstrainer. Tempo even hoog gehouden want haast.

Chille was wel dat ik met 1-2 andere was dus gym voor me zelf. Nadeel, tis godver vroeg.

Geen kdee of het door me t5 komt maar ik had het een partij benauwd... Zat te zweten als een otter. Net thuis gedouched en ik zweet me nu nog steeds de pl**ris. Heb het ook gewoon foking warm terwijl het 3graad is. Ben buiten nu aan het ontbijten lol. Zometeen richting werk.

Regel dexamfetamine. Neem dat 10-29 mg per dag. Rustig opbouwen ivm slaap problemen anders. Get ripped like never before. Dex >>> ephi

of jij hebt autisme of je bent werkelijk zo dom. Begin het nu wel zat te worden.
Snap die mensen ook niet. Als je het dan toch wilt maak dan een topic aan. En zorgt dat je duidelijk genoeg bent dat je nodig hebt maar niet te letterlijk. Iets in de aard van 'hier in de buurt is enkel slechte kwaliteit efi te vinden, is dit overal zo of niet?'. Ting ting inbox vol

Snap die mensen ook niet. Als je het dan toch wilt maak dan een topic aan. En zorgt dat je duidelijk genoeg bent dat je nodig hebt maar niet te letterlijk. Iets in de aard van 'hier in de buurt is enkel slechte kwaliteit efi te vinden, is dit overal zo of niet?'. Ting ting inbox vol
Dat soort mensen irrieteer ik me gewoon aan :p tis idd niet moeilijk om indirect een vraag te stellen in je eigen topic. In begin had ik zo nog iets okee.. Maar word nu wel gekkos

Vannochtend weer 1cap t5 en daarna direct cardio gedaan. Na cardio 2e cap genomen. Viel me wel op dat ik het echt bloed heet had vandaag. Zat thuis tv te kijken begon ineens te zweten as fuark.

Lig nu onderhand in me nest en wel een lekkere training gehad. Rug biceps. Vandaag pomp day dus higher reps.

Bor
8x40kg
8x60kg
8x80kg
6x90kg <- fucked up vorm beetje. Iets ligter volgende x

Lying dumbell row
10x22,5kg
10x25kg
8x30kg
8x35kg <- zwaar

Bodyweight pullups. Doe dit nooit was eerste x. Gelijk rip -.-
10xbw
8xbw
6xbw
Rip x bw <- laatste set was wel echt struggles.

Seated rows.
10x52kg
10x66kg 4 sets

Standing lat pulldown
8x50kg 4 sets

Dumbell bicep curl supersetten met hammers.
12kg 8reps each arm curlen daarna direct 8 reps armen tegelijk hammeren.

14kg zelfde als hier boven
15kg 8reps curlen each arm, hammers 4x gelukt maar.. Pomp zat er dik en dik in. Aderen op me onderarmen pompte er dik uit. Me moeder wou vandaag dat ik naar huisarts ging omdat ze het te erg vond die aderen. Hoort dat zo? Eeh ye moms dat hoort zo..

Ohja 1 oefeninge vergeten:
Bicep cable curls
10x45kg
8x50kg
7x59kg
8x59kg

Wel lekkere training gehad. Veel oefeningen gedaan vandaag. Ook vandaag met powerlifter getraind. Zn schema
Bevalt me wel. Misschien voortaan met hem trainen. Het is wel rip dat hij leg day skipped -.-" ik mis de squats :( zondag pas weer.

Vannochtend weer 1cap t5 en daarna direct cardio gedaan. Na cardio 2e cap genomen. Viel me wel op dat ik het echt bloed heet had vandaag. Zat thuis tv te kijken begon ineens te zweten as fuark.

Lig nu onderhand in me nest en wel een lekkere training gehad. Rug biceps. Vandaag pomp day dus higher reps.

Bor
8x40kg
8x60kg
8x80kg
6x90kg <- fucked up vorm beetje. Iets ligter volgende x

Lying dumbell row
10x22,5kg
10x25kg
8x30kg
8x35kg <- zwaar

Bodyweight pullups. Doe dit nooit was eerste x. Gelijk rip -.-
10xbw
8xbw
6xbw
Rip x bw <- laatste set was wel echt struggles.

Seated rows.
10x52kg
10x66kg 4 sets

Standing lat pulldown
8x50kg 4 sets

Dumbell bicep curl supersetten met hammers.
12kg 8reps each arm curlen daarna direct 8 reps armen tegelijk hammeren.

14kg zelfde als hier boven
15kg 8reps curlen each arm, hammers 4x gelukt maar.. Pomp zat er dik en dik in. Aderen op me onderarmen pompte er dik uit. Me moeder wou vandaag dat ik naar huisarts ging omdat ze het te erg vond die aderen. Hoort dat zo? Eeh ye moms dat hoort zo..

Ohja 1 oefeninge vergeten:
Bicep cable curls
10x45kg
8x50kg
7x59kg
8x59kg

Wel lekkere training gehad. Veel oefeningen gedaan vandaag. Ook vandaag met powerlifter getraind. Zn schema
Bevalt me wel. Misschien voortaan met hem trainen. Het is wel rip dat hij leg day skipped -.-" ik mis de squats :( zondag pas weer.
PL'er die legday skipt :')

Weekly weight update:
Last week: 83,0kg
Today: 83,5kg

Iets aangekomen dus. Grap is wel dat ik droger oog :P. Misschien komt het doordat ik de afgelopen 3 dagen lager in vet zat en me koophydraten opgeschroefd had. Ga me kcal dus nog niet verlagen. Kijk het nog even paar dagen aan.

Laatst bewerkt:
Netjes!!

Heb net m'n t5 binnen, ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. Morgen heledag werken, in de ochtend maar een nemen en kijken hoe ik erop reageer haha.

Hoeveel kcal hou je aan? En macro's? Apart dat je toch 0.5kg gain hebt zou je zeggen

ziet er niet echt uit als een training van een powerlifter:P

Netjes!!

Heb net m'n t5 binnen, ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. Morgen heledag werken, in de ochtend maar een nemen en kijken hoe ik erop reageer haha.

Hoeveel kcal hou je aan? En macro's? Apart dat je toch 0.5kg gain hebt zou je zeggen
Ik houd gewoon me dagelijksonderhoud aan en creeer een kcal defict doormiddel van cardio. Denk dat die 0,5kg vocht is.

ziet er niet echt uit als een training van een powerlifter:P
Donderdag en vrijdag pomp dagen :p maandag dinsdag power dagen. Legs traintie maar 1x per week. Nou die pak ik gewoon 2x moet swuats doen!!1!1

Gister me Niet gepost omdat na gym chillsessie gezet

Workout pomp
Isolaterall incline chestpress
10x30kg
10x40kg
8x50kg
6x55 rip deze set

Decline smithmachine chestpress
10x50kg
10x80kg
8x85kg
8x90kg

Flat dumbell press
10x25kg
10x27,5kg
10x32,5kg
8x37,5kg chest stond nu wel echt vol :D

Pecdeck
10x107kg 4sets

En nog een chest oefening op van die negatieve apparaten. Gewicht geen idee meer.

Tricep pushdown
10x40kg
10x45kg
10x50kg
8x59kg

En dan als laatst die oefening dat je voor over buigt en dan met je arm een dumbell naar achter doet voor je tricep.

Netjes!!

Ohja me macros houd ik gewoon 180-220gr eiwit aan. 80-100gr vet. En resterend carbs. Soms de vetten omhoog gooien en carbs verlagen. Maar doe ik niet vaak omdat training anders rip

Gewicht schommelt tussen 83,0 en 83,5. Gister weer een junkdag gehad dus rip.

Denk dat ik atm nu iets droger sta dan op me pf. Terwijl ik daar 75kg woog. Proud to make gainz. Dus bij deze een klein schiet gebed naar de gods of bodybuilding:

image.jpeg

8:20 T5 ingenomen
Nu 10:30 en verneem er weinig van, naast dat ik geen honger heb na m'n Havermout+Whey ontbijt 9:10 wat ik normaal nu wel krijg.

Niks van zweet of hartkloppingen, opgejaagd voelen oid.

Misschien omdat ik hem na m'n ontbijt nam? Ben benieuwd hoe vandaag qua honger verloopt.

8:20 T5 ingenomen
Nu 10:30 en verneem er weinig van, naast dat ik geen honger heb na m'n Havermout+Whey ontbijt 9:10 wat ik normaal nu wel krijg.

Niks van zweet of hartkloppingen, opgejaagd voelen oid.

Misschien omdat ik hem na m'n ontbijt nam? Ben benieuwd hoe vandaag qua honger verloopt.
Zou hem op een lege maag nemen. Werkt beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven