MuscleMeat

Razend, vrouwen, bedriegelijke wezens

lindaislief zei:
Vrouwen zijn vreselijke wenzens, i know i am one.
But you men keep on loving us anyway ;-) hahaha (and i do to)

Loving is niet het juiste woord in deze kwestie hoor....

Wij willen iets en jullie ook......waarom moeilijk mauwen als het ook makkelijk kan?:D

Na 2 uurtjes zijn we allebei tevreden dus waarom moeilijk doen?:p

misschien moeten we een vrouwen/relatie sectie inrichten! volgens mij zou dat niet eens zo'n slecht plan zijn.....;)

guardian zei:
Als jij en slettiebettie hiermee hard moeten lachen dan moeten jullie maar eens fatsoenlijk lezen wat er staat ;) ... BTW zegt dit meer over jullie dan over mij
Dat heb ik nogmaals gedaan. En moest weer lachen. :)

Aan je berichten te lezen lijk je me gewoon een macho met pseudo-intellectuele verklaringen voor zn gespierd taalgebruik, om zn kortzichtigheid goed te lullen (correct me if I'm wrong).
Mwa... zeg nu zelf: er bestaat weinig tot niets waar je iemand een vooropgezet beeld uit zn hoofd mee praat. Die illusie heb ik al heel lang geleden opgegeven, dus ik ga die moeite niet eens nemen. [om het allemaal maar voor te zijn: Zwaktebod? Waarheid! Bewijs? Ervaring! Toepasbaarheid? etc.]

Had eerlijk gezegd wel een reactie van je verwacht... Spijtig dat je je druk maakt omdat ik gewoon wat verder kijk dan mn lul. :rolleyes:
Ik maak me niet druk, zeker niet als ik aan het lachen ben.

Ik doe daarbij helemaal niet alles voor vrouwen en bekijk vrouwen helemaal niet als object, waaruit concludeer je dat trouwens ??? Maarja... je leest zoals gewoonlijk wat je zelf wil
Spiegel kopen?

Ik probeer gewoon onbevooroordeeld naar vrouwen te kijken omdat elk meisje/vrouw ook anders is... Ik geef mn vriendinnen alle kansen maar ik kan iemand heel makkelijk van me afzetten wanneer blijkt dat ik een foute keuze gemaakt heb, en sinds ik er zo over denk hebk nooit meer echte problemen gehad met relaties. Achteraf afkomen met excuses pik ik ook niet, maar wees eerlijk; mannen doe dit evengoed
Ik geef partners altijd maar 1 kans. Heb in het verleden veel te vaak mn hoofd gestoten door iedereen maar kans op kans te geven. Duurde eerlijk gezegd nogal lang voordat ik door kreeg dat niemand bijzonder genoeg is voor een tweede kans -- gesteld dat het om iets serieus gaat, een ruzietje om welk behang er moet komen is natuurlijk niet zo'n probleem. :)

Maar inderdaad mannen zijn hier net zo vaak fout aan. Dat is ook omdat mannen en vrouwen helemaal niet zo anders zijn, zoals veel van de kindertjes hier de laatste tijd nog schijnen te denken.

Als een vrouw dus denkt dat ze me kan africhten ofsow... dan zal ze zwaar op dr bek gaan, maar dat doet ze dan zelf :cool:
Mooi zo.

vrouwen...

Mannen vrouwen, 1 pot nat. Bij tijden om op te vreten, bij tijden om dood te knuppelen.

dj_phreak zei:
Dat heb ik nogmaals gedaan. En moest weer lachen. :)

Mijn argument was dat je mensen gewoon met wat respect moet behandelen, wanneer je dr gewoon gaat nken om ze trug te pakken ben je imo geen haar beter

[/QUOTE] Mwa... zeg nu zelf: er bestaat weinig tot niets waar je iemand een vooropgezet beeld uit zn hoofd mee praat. Die illusie heb ik al heel lang geleden opgegeven, dus ik ga die moeite niet eens nemen. [om het allemaal maar voor te zijn: Zwaktebod? Waarheid! Bewijs? Ervaring! Toepasbaarheid? etc.][/QUOTE]

Je bent zelf begonnen met 'vooropgezette beelden' in mijn richting te uiten... dus gedraag je als een man ;)

[/QUOTE] Ik maak me niet druk, zeker niet als ik aan het lachen ben.[/QUOTE]

ok, ok mijn fout... lach maar met mensen die wel respect hebben voor anderen en zichzelf... veel plezier

[/QUOTE] Spiegel kopen?[/QUOTE]

Zou toch wel eens willen weten waaruit je afleid dat ik vrouwen als object beschouw, kan altijd bijleren hé

[/QUOTE] Ik geef partners altijd maar 1 kans. Heb in het verleden veel te vaak mn hoofd gestoten door iedereen maar kans op kans te geven. Duurde eerlijk gezegd nogal lang voordat ik door kreeg dat niemand bijzonder genoeg is voor een tweede kans -- gesteld dat het om iets serieus gaat, een ruzietje om welk behang er moet komen is natuurlijk niet zo'n probleem. :) [/QUOTE]

wat ik je zei komt op hetzelfde neer... als iemand je 1 x ****ed kun je idd zeker zijn dat het later opnieuw gebeurd

We benaderen het probleem verschillend maar komen tot dezelfde conclusie

[/QUOTE] Maar inderdaad mannen zijn hier net zo vaak fout aan. Dat is ook omdat mannen en vrouwen helemaal niet zo anders zijn, zoals veel van de kindertjes hier de laatste tijd nog schijnen te denken.[/QUOTE]

Man toch, wat mankeert er met je!!! je spreekt de waarheid :D :D :D
Moet mss mn beeld over je wat bijsturen

Maar waarom vrouwen dan beschouwen als bedrieglijke wezens die je gewoon terug mag pakken wanneen je daar zin in hebt ??? ... Niet meer lullen dat ik vrouwen als object zie hé

[/QUOTE] Mooi zo.[/QUOTE]

goed voor jou dat je ermee kan lachen :p

guardian zei:
Mijn argument was dat je mensen gewoon met wat respect moet behandelen, wanneer je dr gewoon gaat nken om ze trug te pakken ben je imo geen haar beter
En daar kan ik (deels, ik ben soms wraakzuchtig) best in komen. Maar dat was de originele situatie niet: ze wilde coïtus en hij durfde niet. Toen was het wraak-concept nog niet aan de orde, dat kwam later.

Je bent zelf begonnen met 'vooropgezette beelden' in mijn richting te uiten... dus gedraag je als een man ;)
Waar zeg ik dat het niet zo is? Iedereen benadert de wereld vol met vormen van waanbeelden waarin men de realiteit probeert te gieten. Ook ik, zelfs al ben ik me er soms bewust van dat ik het doe. :)

ok, ok mijn fout... lach maar met mensen die wel respect hebben voor anderen en zichzelf... veel plezier
Vrouw die gedoet wil worden vraagt aan man of hij hem erin wil hangen. Het kàn niet natuurlijker. Waarom is dat dan respectloos?

Zou toch wel eens willen weten waaruit je afleid dat ik vrouwen als object beschouw, kan altijd bijleren hé
Zodra jij me vertelt waarom ik een kortzichtige macho ben. :)

wat ik je zei komt op hetzelfde neer... als iemand je 1 x ****ed kun je idd zeker zijn dat het later opnieuw gebeurd

We benaderen het probleem verschillend maar komen tot dezelfde conclusie
Alleen ben ik blijkbaar een stuk wraakzuchtiger. ;)

Man toch, wat mankeert er met je!!! je spreekt de waarheid :D :D :D
Moet mss mn beeld over je wat bijsturen
Alsjeblieft niet! Ik heb mn reputatie hier laag te houden! :D

Maar waarom vrouwen dan beschouwen als bedrieglijke wezens die je gewoon terug mag pakken wanneen je daar zin in hebt ??? ... Niet meer lullen dat ik vrouwen als object zie hé
Omdat je IMO iedereen terug mag pakken als je door hem/haar bewust gekwetst bent. Dus mijn "disrespect" (even de taalpuristen zieken!) is universeel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Jongens ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden, het verhaal is niet afgelopen.

Wel , ik heb met dr gepraat ze zij dat er NIKS was gebeurd( Yeah wright:mad: ) Maar hij bleef slapen omdat hij ander 50 km teurg moest 'snacht..oke kan ik me voorstellen, maar ze bleven op de zolder slapen, terwijl ze zelf ook een 2 pers. bed heeft...

Maar er is NIETS gebeurd zei ze herhaaldelijk, nu kom ik vanmorgen op school hoor ik van een vroegere beste vriendin van dr, dat ze met die knakker heeft..

Echt ze haalt het bloed onder mn nagels vandaan:mad:

CitizenDildo zei:
:Dan voorkom je stomme fouten zoals ik heb gemaakt nu:(
de enige stomme fout die jij maakt is dat je nog gevoelens voor je ex hebt. Want anders had je d'r effe flink doorgesmeerd en had het je ook geen moer kunnen schelen dat ze het de volgende nacht met een gamma-mannetje doet.

De bitterzoete pijn van liefde...... Weet je wat helpt om je gebroken hart weer te lijmen? Dat gamma mannetje opwachten en hem tot een bloederige pulp reduceren!

j/k;)

Weet je wat echt helpt? meebrullen met zoetsappige rockballads en squaten. Ik heb het geprobeerd en het werkt.

sl*t

CitizenDildo zei:
:mad: Ben echt razend, gisteren na ruim anderhalf jaar voor het eerst weer met mijn ex gezoend, waar ik een heftige relatie vroeger mee had.

Gistere was gewoon een climax van emotie, het leek wel alsof ze me weer helemaal leuk vond, ze wou zelfs die avond weer coïtus met me, maar ik had gezegd dat ik dat nog niet wou, het is gewoon verwarrend als ze opeens zoiets weer begint te zeggen, terwijl zij het nota bene had uitgemaakt

Zie ik net in haar MSN naam dat een lelijke ecto bij dr blijft slapen:mad:

Godver, vrouwen:mad: Werkelijk waar, hebben ze het over ons manne, terwijl vrouwen je lopen te naaien waar je bij staat, ik heb gvd mezelf gewoon 'beschermd'tegen dit, en gistere kon ik de verleiding niet weerstaan om met haar te zoenen.

Tuurlijk we hebben niks, maar zeg dan niet dat je me leuk vind en coïtus wilt, terwijl het niks voor je betekend:mad:

Godver voel me echt flink lullig, deed altijd heel koeltjes en kil tegen haar om dit soort dingen te voorkomen. Nu zal ze wel met die pedofiele lijer lopen nken:mad:

Aldus, ex-en zijn heksen, en neem dit van me aan jongens, als het voorbij is zorg dan dat het voorbij is! Dan voorkom je stomme fouten zoals ik heb gemaakt nu:(
Alle respect voor jou hoor, maar dit is gewoon een ordinaire sl*t. Gooi haar ruiten in, steek haar banden plat en trap dat ecto vriendje gelijk met de grond. Laat je ieg niet als tweede keus behandelen.

De gym geeft ook mij vaak troost. :)

CitizenDildo zei:
Jongens ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden, het verhaal is niet afgelopen.

Wel , ik heb met dr gepraat ze zij dat er NIKS was gebeurd( Yeah wright:mad: ) Maar hij bleef slapen omdat hij ander 50 km teurg moest 'snacht..oke kan ik me voorstellen, maar ze bleven op de zolder slapen, terwijl ze zelf ook een 2 pers. bed heeft...

Maar er is NIETS gebeurd zei ze herhaaldelijk, nu kom ik vanmorgen op school hoor ik van een vroegere beste vriendin van dr, dat ze met die knakker heeft..

Echt ze haalt het bloed onder mn nagels vandaan:mad:
Players kunnen hun ding alléén doen als ze iemand hebben die naar hun bullshit luistert. Jij luistert. Stop daarmee. Waarom met haar praten? Hoop je dat het goed komt, zodat je haar kan palen? Lekker in het achtergebleven zaad van die ecto liggen pompen... heerlijk! :P

Kortom: kiezen.
1. je probeert haar toch te krijgen. Gevolg: ze zal je blijven vernken en jij zal er als een schoothondje achteraan lopen.
2. je laat haar vallen. Geen gesprekken, niet vragen wat haar vriendinnen zeggen, niks. Ander wijf palen. Probleem opgelost.

Owkey phreak, al ben ik het niet met je eens op bepaalde punten, toch respect vr de manier waarop je consequent uitkomt voor alles waar je in geloofd :p ...

Ik ga niet meteen uitleggen waarom ik je juist een kortzichtige macho vind want je bent je duidelijk bewust van wat je doet... discussiëren heeft dan geen zin...

Had wel gedacht dat je pissed zou worden ofsow, maar zelfs dat deed je niet :mad:

haha peace:D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Jongens het volgende vervolg, Ik heb met dr gepraat en ze is LAAIEND omdat ik dr niet geloof en haar vroegere beste vriendin wel

Zucht, alhoewel ik net een leuk verzoekje kreeg van een leuke meid die me wel wou helpen haar lekker jaloers te maken

**** 'em!:D

CitizenDildo zei:
Zucht, alhoewel ik net een leuk verzoekje kreeg van een leuke meid die me wel wou helpen haar lekker jaloers te maken
TRAP ER NIET IN!!!! het is een valsstrik, ze wil alleen maar met je nken.
Helpen je ex jaloers te maken :rolleyes:

De tijd dat jij moet uitleggen dat je het niet gelooft,kan je beter extra eten,trainen en slapen zoals eerder is gezegt! Je komt nu in een soap scene terecht, waar jij de grootste kans bent eruit geschreven te worden!

Maar hij bleef slapen omdat hij ander 50 km teurg moest 'snacht
Als zij niet kan begrijpen dat dat argwaan wekt bij jouw, dan spoort ze al helemaal niet.

suc6 bro! en keep up growing!

haazebr zei:
De tijd dat jij moet uitleggen dat je het niet gelooft,kan je beter extra eten,trainen en slapen zoals eerder is gezegt! Je komt nu in een soap scene terecht, waar jij de grootste kans bent eruit geschreven te worden!

Als zij niet kan begrijpen dat dat argwaan wekt bij jouw, dan spoort ze al helemaal niet.

suc6 bro! en keep up growing!

Precies, een beetje ecto rént die 50km.

Terug
Naar boven