AndroidHealthClinic

Razend, vrouwen, bedriegelijke wezens

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben gelijk ,ik zal dr eens lekker negeren en mezelf eens lekker kapot trainen aankomende weken.

Over 2 jaar weet ze niet wat ze mist en heeft ze er spijt van als haren op dr hoofd , wie wil nou niet gepaald worden door een griekse god;):cool:

Laat je niet gek maken!

CitizenDildo zei:
Jullie hebben gelijk ,ik zal dr eens lekker negeren en mezelf eens lekker kapot trainen aankomende weken.

Over 2 jaar weet ze niet wat ze mist en heeft ze er spijt van als haren op dr hoofd , wie wil nou niet gepaald worden door een griekse god;):cool:
ze komt vanzelf wel weer aankloppen.
sta daar dan ook voor open, zodat je haar kan palen.

Je had haar ook gewoon moeten nken toen ze er om vroeg, dan heb je tenminste niet de frustratie dat een ander het wél doet.

komt goed gozer je bent jong zat, zoek ff een date via interslet vanavond en neuk ie helemaal suf..

met alle respect gozer..je ben nog 15 ...dr komen nog ZAT andere kansen in het leven...merendeel van de jongens op dit board..been there done that:)
Aan vaste relaties beginnen de meeste mannen pas rond hun 22-28e...leef dr nu lekker op los want NU kun je zorgeloos genieten van het leven!!!je heb nog tijd zat...neemt niet weg dat een avondje palen als het erin zit nix mis mee is:D

Ga nu gewoon vreten als een paard, trainen als een gek en slapen als een beer!!!!en laat dr maar s zien dat ze een Adonis had kunnen hebben in plaats van zoon schriele bacoboy:D

Hey dildootje...

Was er onlangs niet iemand die je waarschuwde dat vrouwen bedrieglijke sl*tten zijn? Je krijgt nu het deksel op je neus, vrind.
Je praat wat stoer over 'palen' maar als het meisje aangeeft dat ze gedoet wil worden zeg je nee omdat het te 'verwarrend' is?
WAT BEN JIJ VOOR VENT?!?!
Serieus, deze had je verdiend. Kennelijk was ze krols die avond en als JIJ er niet overheen klapt, doet een andere loser het wel. En vrouwen maakt het geen reet uit of je een ecto bent of niet.

Over een week denk je er niet meer aan en voel je je beter

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Hey dildootje...

Was er onlangs niet iemand die je waarschuwde dat vrouwen bedrieglijke sl*tten zijn? Je krijgt nu het deksel op je neus, vrind.
Je praat wat stoer over 'palen' maar als het meisje aangeeft dat ze gedoet wil worden zeg je nee omdat het te 'verwarrend' is?
Serieus, deze had je verdiend. Kennelijk was ze krols die avond en als JIJ er niet overheen klapt, doet een andere loser het wel. En vrouwen maakt het geen reet uit of je een ecto bent of niet.

Sommige mensen scheiden hun echte love life met hun paal-life.

Maar ik neem het je niet kwalijk D., jij bent immers ook maar een neukfout op een krolse avond

??? :D

J/k

D. zei:
Hey dildootje...

Wat weet jij eigenlijk ???

Mensen die denken zoals jij zijn over t'algemeen mensen die gefrustreerd zijn dat ze zelf niet aan de bak komen... Ze zijn de grootste prutsers wat vrouwen betreft en leggen dan de schuld maar bij de andere partij...

En vrouwen worden idd heel link als ze met pikkies als jij te maken krijgen, kun je ze het kwalijk nemen ;)

Je krijgt terug wat je geeft en wat je bent, in jouw geval zeg je het al zelf :cool:

D. zei:
Hey dildootje...

Klopt 100%. :)

guardian zei:
Mensen die denken zoals jij zijn over t'algemeen mensen die gefrustreerd zijn dat ze zelf niet aan de bak komen... Ze zijn de grootste prutsers wat vrouwen betreft en leggen dan de schuld maar bij de andere partij...
En jij? De vrouw altijd behandelen als een object om vereerd te worden, zeker? Alles mogen doen voor ze, zelfs terwijl ze achter je rug om met anderen liggen te pompen... Zo achterlijk was ik vroeger ook, trekt hopelijk wel bij. :)

ps.
SlettieBettie zat je hard uit te lachen, maar was zo lief om het niet openlijk te doen. :D

Zelda zei:
Je had haar ook gewoon moeten nken toen ze er om vroeg, dan heb je tenminste niet de frustratie dat een ander het wél doet.

Er is gelukkig nog één iemand die het begrijpt hier!:D

Gewoon aandouwen dat kreng en niet lopen mauwen over gevoel.....jeugd van tegenwoordig.:rolleyes:

Vrouwen zijn vreselijke wenzens, i know i am one.
But you men keep on loving us anyway ;-) hahaha (and i do to)

dj_phreak zei:
En jij? De vrouw altijd behandelen als een object om vereerd te worden, zeker? Alles mogen doen voor ze, zelfs terwijl ze achter je rug om met anderen liggen te pompen... Zo achterlijk was ik vroeger ook, trekt hopelijk wel bij. :)

ps.
SlettieBettie zat je hard uit te lachen, maar was zo lief om het niet openlijk te doen. :D

Als jij en slettiebettie hiermee hard moeten lachen dan moeten jullie maar eens fatsoenlijk lezen wat er staat ;) ... BTW zegt dit meer over jullie dan over mij

Aan je berichten te lezen lijk je me gewoon een macho met pseudo-intellectuele verklaringen voor zn gespierd taalgebruik, om zn kortzichtigheid goed te lullen (correct me if I'm wrong). Had eerlijk gezegd wel een reactie van je verwacht... Spijtig dat je je druk maakt omdat ik gewoon wat verder kijk dan mn lul. :rolleyes:

Ik doe daarbij helemaal niet alles voor vrouwen en bekijk vrouwen helemaal niet als object, waaruit concludeer je dat trouwens ??? Maarja... je leest zoals gewoonlijk wat je zelf wil

Ik probeer gewoon onbevooroordeeld naar vrouwen te kijken omdat elk meisje/vrouw ook anders is... Ik geef mn vriendinnen alle kansen maar ik kan iemand heel makkelijk van me afzetten wanneer blijkt dat ik een foute keuze gemaakt heb, en sinds ik er zo over denk hebk nooit meer echte problemen gehad met relaties. Achteraf afkomen met excuses pik ik ook niet, maar wees eerlijk; mannen doe dit evengoed

Als een vrouw dus denkt dat ze me kan africhten ofsow... dan zal ze zwaar op dr bek gaan, maar dat doet ze dan zelf :cool:

Terug
Naar boven