AndroidHealthClinic

RE-TJOMPEN MET BLASTOISE CORONA CRISIS

Bezoekers in dit topic

Woa zie nu pas. Goede fysiek broer.
 
Stats
166cm
76.8
50%

Vandaag toch maar gewoon mijn training geknald maar niet full potentional omdat ik mezelf nog steeds naar de tyfus voel. maar in bed liggen en niks doen word er zegmaar ook niet beter op dus dan maar wat minder oefeningen en de belangerijkste eruit gefilterd zodat ik toch nog wat heb gedaan. mijn abs routine skip ik wel want ik ben bang dat mijn kop onploft als ik hem ga doen dus die laat ik maar even liggen.

ik zie mezelf met de dag wel echt merkwaardig schrinken zelfs in mijn cut schrink ik niet zo erg beetje vaagjes dus. ik heb merkwaardig zeker wat mass ingeleverd of ik maak mezelf gek :P nog steeds trouwns om het uur misselijkheid honger het is echt haggelen om de dag door te komen zo. maar ik denk dat ik dit kan linken aan ziek zijn want voor ik ziek werd had ik niet zo een honger wss vraagt mijn lichaam momenteel meer omdat die battelt tegen de aids die zich aant verspreiden is


Training rug/benen
Pullups 1x 10 2x8
Negative pullups 2x8
Hanging leg raises 3x10
Squat 3x8 76kg
Deadlift 3x8 76kg
Pendlay row 3x8 60kg
Stifflegged deadlift 3x8 60kg
Barbell Schrugs 3x8 60kg

morgen chest/upper knallen toch een van mijn belangerijkste dagen momenteel omdat mijn focus daarop ligt. 3x8 150kg squat gaat hem namelijk niet worden met mijn stang die maar 76kg aan kan. de kans is groot dat ik binnen nou en 2 weken even 2 20 kg schijven ken lenen van mijn neef. maar ik moet eerst zeker helemaal beter zijn ivm dat hij een risico patient is.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Stats
166cm
76.8
50%

late update lag gister heel de dag merendeels ko.

vandaag opzich wel redelijk kunnen trainen nog steeds niet full potentional maar voelde me vandaag wel iets beter als de andere dagen. vandaag ook weer 1x gecheat wel natuurlijk tussen mijn kcals maar we gaan zien wat voor effect dit op de weegschaal heeft morgen.

Training
Resisted shoulder rotation 4x8 (band)
Benchpress 4x8 70 - 70 - 72 - 72 kg
Seated dumbell cur 3x8 10 - 10 -10 kg
Barbell skullcrushers 3x8 40 - 40 - 40 kg
Military press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Seated hammer curl 3x8 10 - 10 - 10 kg
Tricep kickback (liggend) 3x8 10 - 10 - 10 kg
Dumbell lateral raises 3x8 6 - 6 - 6 kg
Incline benchpress 3x8 40 - 40 - 40 kg
Dumbell reverse fly (duimen naar buiten) 6 - 6 - 6 kg
 
Stats
166cm
78.1
50%

Vandaag weer flinke oor tyfus wss heb ik oorontsteking... vandaag legday maar weer geskipt misschien verzet ik hem wel naar morgen ligt eraan hoe ik me voel. kleine bloat vandaag maar wel soort van merkwaardig droger op mijn buik maar wel bloat zegmaar kan het niet echt verwoorden. vandaag wat lager gegaan in carbs door die cheatmeal gister voel me altijd toch wel weer schuldig denk dat dit er ook nooit meer uit gaat.

ik begin cardio toch opzich wel te missen ook al vind ik het kut om te doen. maar buiten rennen trekt mij dus helemaal niet he ik krijg altijd last van mijn poten en knieen als ik ren vandaar dat ik altijd op de crosstrainer zit. als de gyms weer open zijn ga ik denk ik weer van mijn zondag een cardio dagje maken en doordeweeks weer 3x tussen door half uurtje crosstrainer. wss word dit gewoon weer elke dag omdat ik dit inmiddels gewend ben.
 
Stats
166cm
77.2
50%

vandaag ook stil gezeten met trainen bietje de boel hier thuis draaiende houden. maar het gaat beter nog maar alleen oorpijn aan een kant maar het gaat de goeie kant op met mij.

Week overzicht 1 gewicht
ma 79.3 kg
dins 78.8 kg
woens 77.5 kg
dond 76.8 kg
vrij 76.8 kg
za 78.1 kg
zo 77.2 kg
Gemiddeld 77.7kg deze week niet precies aan mijn kcals gehouden somige dagen wat hoger maar kwam dus vooral omdat ik me kut voelde.
 
Stats
166cm
77.7
50%

Vandaag voel ik mezelf echt 500x beter ik lijk wel herboren damn. trainen ging weer heerlijk wel full potentional kunnen trainen. vandaag wel een minder dagje ook nog minder kunnen doen wat ik eigenlijk wou maar het is maar zo gezondheid van moeders gaat natuurlijk voor.

deze dag was op en af mijn moeder naar het ziekehuis moeten afleveren ivm wss corona ze ligt nou aan de beademing en mag voorlopig voor de komende 1a2 dagen nog niet naar huis misschien langer zelfs niet. dit haalde voor mij de mood wel weg om nog een flinke cardio en ab session te knallen. ook heb ik gecheat door het heel de tijd rond sjezen afgooie trainen brengen etc. zat ik al zeker 5 uur zonder 1 meal dus hebben we ff een burger kingetje geknalt. waar ik nou wel wat spijt van had omdat het totaal achteraf niet nodig was maar ik ging op in het moment had toen zieke honger moeder naar ziekehuis etc. ik zou vanaf morgen cardio ED gaan toevoegen met 20kg in een rugzak denk dat ik begin met 30m en in de loop van de 1a2 weken het up naar 1 uur.

fysiek blijft droger worden ook al zegt de weegschaal van niet maar dat is meer en deels vocht ivm teveel zout. ik ga zout vanaf nou ook weer vallen en clean eten komende tijd voor mij zeker geen vettig voer meer tot de zomer. merk toch dat ik lekkerder ga op het cleane voer.

Training
Pendlay rows 3x8 50 - 50 - 50 kg (pull hold)
Barbell rows 3x8 50 - 50 - 50 kg (Pull hold)
Barbell schrugs 3x8 60 - 60 - 60 kg (Pull hold)
Chest supported rows 3x8 30 - 30 - 30 (Pull hold)
single arm cable row 3x8 (band) vooral voor de latt deze
2 arm cable row 3x8 (band) deze naar onder trekken en squeeze onder rug dus
Pull ups 3x8 8x 8x 8x
Negative pullups 3x8 8x 8x 8x
hanging legg raises 1x10 (deze werd onderbroken omdat ik mijn moeder met spoed naar het ziekehuis moest brengen vandaar maar 1x)
 
Naar om te horen man! veel beterschap voor haar
 
Sorry voor de late updates ik ga proberen meer active elke dag weer uit teschrijven
Stats
166cm
78.3kg
50%

ik merk dat ik steeds meer full potentional kan trainen. vandaag opgebeld en ja hoor koos werkloos haha wat een week zeg ik zat er toch wel ff doorheen omdat ik het even allemaal niet meer wist. na mijn training anderhalf uurke (10km ongv) gelopen oortjes in 10kg in de rugzak ff tot rust komen en dit heeft mij meer goed gedaan dan ik had verwacht. dus dit gaat een dagelijkse kost worden. ik dacht savonds dat het tijd was om cardio te fixen dit was dus het domste plan ooit dit is dus ook de reden waarom ik nooit loopband pak. 3min gerend en heel me poot na de tyfus #platvoetlife die cardio gaan we dus lekker laten vallen en gwn hoger in gewicht gaan met lopen. hoop binnen 5 weken met die 10km telopen met 25kg in de rugzak misschien eventueel meer zelf zien we dan wel.

Training
Resisted shoulder rotation 4x8 (band)
Benchpress 4x8 70 - 70 - 72 - 72 kg
Seated dumbell cur 3x8 10 - 10 -10 kg
Barbell skullcrushers 3x8 40 - 40 - 40 kg
Military press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Seated hammer curl 3x8 10 - 10 - 10 kg
Tricep kickback (liggend) 3x8 10 - 10 - 10 kg
Dumbell lateral raises 3x8 6 - 6 - 6 kg
Incline benchpress 3x8 40 - 40 - 40 kg
Dumbell reverse fly (duimen naar buiten) 6 - 6 - 6 kg
 
Stats
166cm
76.5kg
50%

en ja je raad het al me poot nog steeds naar de getver wat een naar gevoel zeg en dat van maar 5min joggen damn elke stap word er een mes in gestoken. maar het gaat in de loop van de uren wel beter hoop morgen gewoon mijn wandelingetje te kunnen maken. heb nou toch alle tijd van de wereld zonder baan dus ik ga ook mijn pelvic tilt fixen daar ga ik zondag een schematje voor opstellen.

training
squat 4x8 70 - 76 - 86 -106 kg
deadlift 3x8 106 - 106 - 106 kg
stif legged deadlift 3x8 60 - 60 - 60 kg
lunges 3x8 (rugzak) 25 - 25 - 25 kg
goodmorning 3x8 20 - 20 - 20 kg
standingcalf raises (rugzak) 3x8 25 - 25 - 25 kg
ik kan wss niet hoger gaan in gewicht met mijn rugzak want er past geen schijf meer bij maar daar vinden we wel iets op voorlopig is het wel goed. focus met ligt op legday toch meer op hamstrings ivm dat ik toch niet hoger dan 106 kan squaten dan deadliften hier.
 
Stats
166cm
76.8kg
50%

voet nog lichtelijk naar de tyfus maar ik denk dat ik morgen mijn wandeling wel kan knallen. mijn mood is er echt in 1 klap op vooruit gegaan zit goed in mijn vel voel me lekker. fysiek is ook flink veranderd in een goede manier ik weet niet wat er is veranderd maar ik zie iets en het bevalt me wel. vanaf vandaag gaan we dus pullups opvoeren met gewicht. klein milestonetje voor nou is over 2weken met 10kg 3x8 te kunnen optrekken iets om naar toe te werken dus. wss gaat dit niet lukken maar met 8kg ben ik ook al blij.

(pics gaan binnen kort weer komen denk binnen nou en 2 weken moet ff kijken wie mijn trenrug ken scheren als dat allemaal weg gekapt is knal ik er weer een fotoke op.)

Training
Weigted pullups 1x10 2x8 3 - 4 - 5 kg (dit ging wonderbaarlijk goed dus ik ga mijn focus dus ook ff nice op pullups gooie lekker man dat het na al die tegenslagen toch lekker gaat had ik niet verwacht :P)
Weigted negative pullups 3x8 5 - 5 - 5 kg
Hanging legg raises 3x15
Pendlay row 3x8 50 - 50 - 50 kg (boven holden vandaar laag in gewicht vindt dit persoonlijk lekkerder dan als een gehandicapte stier diet barbell naar boven trekken ben meer een form guy)
barbell row 3x8 50 - 50 - 50 kg
barbell schrugs 3x8 50 - 50 - 50 kg (2sec hold slowly zakken)
chest supported barbell row 3x8 40 - 40 - 40kg ( liggend op bankje met mijn bob de bouwer skills in elkaar gebouwd zodat ik lekker ken squeeze)
Single arm lat row 3x8 (band 15kg)
Dubble arm lat row 3x8 (band 15kg onder rug squeeze doe hem redelijk schuin naar benede omdat ik hem hoger in de boom heb zitten gwn lekker squeeze en holden)
v-bar band edition row 3x8 (band 15kg deze ga ik er ook lekker in gooie vond hem wel fijn maar moet eerst de 25-35kg band van mijn broer jatten want voor deze was die 15kg gewoon te weinig)
Abs routine (geen zin om hem helemaal uit teschrijven)
 
Voetjes goed verzorgen, je hebt ze overal voor nodig, wandelen, joggen en kracht.
Kut van je werk, beterschap met je ma, leuke log :thumb:
 
Stats
166cm
76.6
50%

vandaag training ging niet soepeltjes had er maar 6-6.5 uur slaap op zitten en dat merkte ik zeker. na elke set ff 2 min misselijk en zo heel de training door niet chill in iedergeval. vandaag ook de domme keuze gemaakt ik dacht dat ik mijn wandeling kon doen maar dat was niet zo. de steek in mijn voet was nihil aanwezig maar klapte er met het lopen weer in en ik denk dat ik nou weer terug bij af ben. misschien toch maar langer rust pakken maar ik word echt gek van heel de dag buiten om mijn training op mijn luie reet te zitten. die wandeling heb ik eigenlijk echt nodig ik ga van 10 uur lang bewegen per dag naar nog maar alleen bij mijn training en met de joekels uitlaten niet veel dus. maar ondanks mijn poot tyfus toch een uurtje kunnen nailen ik kijk morgen ff aan hoe het voelt. als ik hersteld ben ga ik er 3 uur van maken ipv 1.5 ik merk toch dat ik savonds ook wat afleiding nodig heb verveel me echt de pleuris in. en dan neig ik al gouw om mezelf vol te douwen met eten ookal houdt ik het nou nog inbedwang ga ik mezelf hier nog wel aan toegeven als ik 16 uur perdag binnen zit not a good sign dus. met zo een wandeling kil ik toch weer 1.5 waar ik 0 honger heb en denk aan eten.

Fysiek word droger het is zeker merkbaar adertjes op triceps die zichzelf nog nooit hebben vertoont komen om de hoek kijken. ik denk dat ik een redelijk goeie schatting heb gemaakt voor mezelf met mijn kcals en dat ik zeker niet ver van man onderhoud zit. heb ook zeker niet het gevoel alsof ik size inlever maar juist dat ik aan het gainen ben ookal daalt de weegschaal. ik kijk deze kcals nog ff 2 weekjes aan kijken hoever ik nog drop en hoe snel ik heb al mijn volgende meal plan klaar liggen met een vervangende meal deze schema ligt op de 2800-2900 kcal maar ik kijk over 2 weken aan of ik die meal erbij ga shoven ofniet. het is ook niet echt dat ik strict op die 2515kcal zit soms eet ik een appeltje extra of een boterham in de avond maar toch blijf ik droppen dus wss mag ik wel wat meer eten. maar als ik hier droger op word en toch gain is het toch een beetje een sweet spotje. kan ook nog altijd 200 boven op deze gooie ipv 400 meteen. naja da zijn de zorgen van over 2 weken kan mezelf daar eigenlijk nog niet uitlaten.


Training
Resisted shoulder rotation 4x8 (band)
Benchpress 4x8 76 - 76 - 76 - 76 kg (1x10 60kg opwarming)
Seated dumbel curl 3x8 10 - 12 - 12 kg
Barbell skull crusher 3x8 40 - 30 - 30 kg
Military press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Seated hammer curl 3x8 10 - 10 - 12 kg
Tricep kickback 3x8 10 - 10 - 10 kg
Dumbel lateral raises 3x8 6 - 6 - 6 kg
Incline bench press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Dumbel Reverse fly 3x8 4 - 4 - 4 kg
 
Stats
166cm
76.8
50%

vandaag niks gedaan even naar de stad geweest en overal over de dag uurtje gelopen. ik heb legday verzet naar morgen ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik niet meer ga lopen tot die voet gefixt is want dit doet me meer kwaad dan goed op dit moment. avond geindigt met een binge wat cake wat koekjes etc popcorn+veel zout benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.
 
Stats
166cm
76.5
50%

vandaag opgestaan en wonderbaarlijk geeft de weegschaal minder aan ik snap er de ballen allemaal niet meer van. ik trek ook nog steeds nice droger gewicht blijft momenteel redelijk stabiel dus ik kijk deze 2500 kcal nog even 2 weken aan. wel jammer van de honger tho blijft een strijdt als je heel de dag tussen 4 muren moet zitten. momenteel stal ik mijn meals zo erg dat ik hopelijk vanavond wel verzadigt zit.

na de training meteen KO op bed gevallen en nog een anderhalf uurtje gepit. ik was echt gesloopt naja goeie training dus. morgen lekker rug knallen echt zin in vind dit toch een van de pluspuntjes die ik heb tegenover de rest tevens ziet een zieke rug er ook gewoon dik uit.

Weekgewicht overzicht
ma 77.7 kg
dins 78.3 kg
woens 76.5
dond 76.8
vrij 76.5
za 76.8
zo 76.5 kg
gemiddeld 77 KG dat is zo een kleine 0.7 minder als vorige week

Training
Squat 3x8 96 - 96 - 96 KG
Deadlift 3x8 96 - 96 - 96 KG
stifflegged deadlift 3x8 60 - 70 - 70 KG
lunges 3x8 30 - 30 - 30 KG
goodmorning 3x8 40 - 40 - 40 KG
Standing calf raises 3x8 30 - 30 - 30 KG
 
Laatst bewerkt:
Stats
166cm
76.5
50%

vanaf vandaag staan er in een x hekken om het pullup parkje heen wat ik gebruik. ik vond dit ff kut ook meteen ruzie gekregen met een of andere chagi huisvader omdat ik aan dat hekje voelde. maar natuurlijk zijn ze niet zo slim en staan daar voetbal goaltjes waar ik natuurlijk gewoon mijn shit kan doen dus dat is mijn next spot voor pullups. zou het wel jammer gevonden hebben als ik pullups uit mijn schema moest halen ivm dit ga daar momenteel lekker op. ik moet wel negatives eruit gooie omdat ik wel te klein ben voor dat goaltje om goed negatives uit tevoeren. naja so be it vond het toch niet zo een geweldige oefening.

Training
Weigted pullups 3x8 8- 8 - 5 kg
Hanging legg raises 3x15
Pendlay row 3x8 60 - 60 - 60 kg
barbell row 3x8 50 - 50 - 50 kg
barbell schrugs 3x8 60 - 60 - 60 kg
chest supported barbell row 3x8 40 - 40 - 40kg
Single arm lat row 3x8 (band 15kg)
Dubble arm lat row 3x8 (band 15kg)
v-bar band edition row 3x8 (band 15kg)
Abs routine
 
Stats
166cm
76.9
50%

training van vandaag ging lekker! ook lekkere pomp steeds ietsje meer veiny. nou lekker een schematje samen stellen voor mijn anterior pelvic tilt en deze ga ik EOD doen. vandaag ook beetje lopen klooie met bands hier en daar wat oefeningen uit proberen en met succes.

mijn voet is bijna gefixt lijkt wel totaal geen last meer met lopen. maar ik houdt nog paar daagjes rust voor de zekerheid daarna kunnen we weer km"tjes maken.


Training
Resisted shoulder rotation 4x8 (band)
Benchpress 3x8 76 - 76 - 76 - 76 kg (1x10 60kg opwarming)
Seated dumbel curl 3x8 10 - 12 - 12 kg
Barbell skull crusher 3x8 40 - 40 - 30 kg
Military press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Seated hammer curl 3x8 10 - 10 - 10 kg
Tricep cable pushdown (band 15kg)
Dumbel lateral raises 3x8 6 - 6 - 6 kg
Incline bench press 3x8 40 - 50 - 56 kg
Dumbel Reverse fly 3x8 4 - 4 - 4 kg
 
Stats
166cm
78,3
50%


Training
squat 3x8 76kg
deadlift 3x8 76kg
stifflegged deadlift 3x8 60 -70 - 70 kg
lunges 3x8 30kg
goodmornings 3x8 40 kg
standing calf raises 3x8 30kg
 
Stats
166cm
77
50%

training
weighted pullups 3x8 8 - 8 - 5kg
hanging legg raises 3x15
pendlay row 3x8 52kg
barbell row 3x8 52kg
barbell schrugs 3x8 60kg
one arm lat pull 3x8 15kg band
dubble arm latt pull 3x8 15kg band
v-bar band row 3x8 35kgband
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven