AndroidHealthClinic

RE-TJOMPEN MET BLASTOISE CORONA CRISIS

Slightly dissappointed met de foto spoiler

• Topic Starter Topic Starter
Week 2 day 1
stats
1,66
77,0

i fucked up today...
vandaag ging alles prima alle carbs laten vallen en 60g vetten omdat ik ging bbqe. hier mezelf in bedwang gehouden (kwart spare rib 2 meatballs 3 kippenboutjes 3 stokbrood (droog) het begon gezellig te worden de koekjes kwamen om tafel en daar ging het fout. redelijk wat weg getikt..

straf werk 3 days (1,3uur langer lopen)

Training

Weighted pullups 3x8 5kg
Hanging leg raises 3x15
Pendlay row 3x8 (hold) 60kg
Yates row 3x8 (hold) 60kg
Barbell schrugs 3x8 (2sec hold) 60 kg
One arm lat pull (band) 15kg
Dubbel arm lat pull (band) 15kg
V-bar band row (band) 35kg

Week 2 day 2
stats
1,66
77,2

Training ging vandaag echt HEERLIJK! de damage van de binge valt ook nog is mee dus dat is ook mooi meegenomen. kleine bloat maar het is echt nihil de pomp deze training was wel nice.

vandaag 3,5 uur gelopen. een kleine hill climb gehad met vaders hij wilt ook in een x afvallen naja prima zag hier eerst tegenop om constant da gezeik van hem onder mijn daily walk aan te gaan horen. maar het viel mee ging wel lekker morgen weer!

Training
Benchpress 3x8 (pauze-push) 76 - 76 - 76kg
Seated dumbell curl 3x8 10kg
Barbell skullcrusher 3x8 40kg
Military press 3x8 50 - 50 - 50 kg
Seated hammer curl 3x8 10kg
Tricep cable pushdown 3x8 (band) 15kg
Dumbell lateral raises 3x8 6 kg
Incline benchpress 3x8 60 - 60 - 60 kg
Dumbell reverse fly 3x8 4 kg

Foto's staan in de zondag post

Ik denk niet dat wat koekjes eten het verkloot hoor, als dat het enige slechte is wat ik eet op een dag heb ik een gezonde dag gehad :o

Ik denk niet dat wat koekjes eten het verkloot hoor, als dat het enige slechte is wat ik eet op een dag heb ik een gezonde dag gehad :o

Ik had vorig jaar tijdens mijn 1e serieuze cut ook enorm last van binge-momenten. Ik zat maar 400kcal in tekort ofzo, maar soms trok ik het echt niet meer. :o

Het zit meer tussen mijn mind hoor. Zit momenteel op een tekort van 1200 dus 1 dag zou ik eventueel gewoon x wat meer eten. Maar dan voelt het als een faal. Dit gaat hand in hand bij mij om nog dieper in kcals te gaan want ik zou dan in mijn hoofd zogenaamd 2 weken verneukt hebben bewijzen van spreken.

Zwz is het nou nog niet zo erg maar als ik die 4 weeks mark voorbij ben gaan we dieper/strict.

Ik had vorig jaar tijdens mijn 1e serieuze cut ook enorm last van binge-momenten. Ik zat maar 400kcal in tekort ofzo, maar soms trok ik het echt niet meer. :o
Probleem was dat ik het gewoon trok maar me mee liet slepen in de gezelligheid en de koekjes. Ik wist eigenlijk bij voorbaat al dat deze dag ruk ging worden als ik toch ging bbqe. Maar bbq was tevens al langer dan 1 jaar geleden voor mij (dit was mijn excuus voor mijzelf)

Probleem was dat ik het gewoon trok maar me mee liet slepen in de gezelligheid en de koekjes. Ik wist eigenlijk bij voorbaat al dat deze dag ruk ging worden als ik toch ging bbqe. Maar bbq was tevens al langer dan 1 jaar geleden voor mij (dit was mijn excuus voor mijzelf)

Ik vind een bbq an sich nieteens een hele 'binge', eerder een cheat. Vlees/stokbrood/sla is imo niet verkeerd. Bij mij was het ook vooral chips en koekjes.

Ik vind een bbq an sich nieteens een hele 'binge', eerder een cheat. Vlees/stokbrood/sla is imo niet verkeerd. Bij mij was het ook vooral chips en koekjes.
ik zie alles wat ik extra eet buiten mijn voeding schema als een cheat. al is dit een appeltje van 60kcal. doel is gewoon om straight aan het plan te houden tho.

same, nu heb ik het een stuk minder en gaat het dus nog wel. Ik eet nu ook gewoon chips als ik wil en dan alleen een klein bakje ipv 4 dagen geen chips eten en dan 2 zakken in een sitting wegdouwen.
Het zit meer tussen mijn mind hoor. Zit momenteel op een tekort van 1200 dus 1 dag zou ik eventueel gewoon x wat meer eten. Maar dan voelt het als een faal. Dit gaat hand in hand bij mij om nog dieper in kcals te gaan want ik zou dan in mijn hoofd zogenaamd 2 weken verneukt hebben bewijzen van spreken.

Zwz is het nou nog niet zo erg maar als ik die 4 weeks mark voorbij ben gaan we dieper/strict.
cheats als dit zijn denk ik ook wel eens goed voor je, en verneuken zeker geen 2 weken. Mentaal ff loslaten kan soms meer goed doen dan dat het fysiek slecht doet imo.

Week 2 day 3
stats
75,8
1,66

vandaag was ik echt ko. na mijn walk ben ik neergeploft op bed en heb ik vrijwel niks meer uitgevoerd dan hier en daar ff een snel pitje. legday dus verzet naar morgen.

Week 2 day 4
stats
74,9

wat een ellendige dag is dit. ik stond op en ik moest echt even opstarten zeker 3 uur alleen maar ja gezegd tegen de mensen die verhalen aan het vertellen aan het waren. ik wou eigenlijk gewoon dat iedereen zijn bek hield tegen mij. ik was moe suf gehandicapt ik weet het allemaal zelf niet meer. toen ging ik buiten lopen dacht even frisse lucht en mijn mood weer opkrikken. na 10m legde me poten af de open wond op mijn hak is momenteel zo diep gegraveerd door mijn schoen dat ik geen schoen maar aan kan doen dus maar even revalideren met lopen tot maandag.

training ging echt ruk. vandaar dat ik de kgs op het zelfde heb gehouden omdat ik te lamlendig was om te wisselen. ik heb deze training ook het lootje gelegd (dat denk ik zelf) met barbell terug leggen op bankje ging het licht even uit en werd ik wakker toen ik de klap van de bench paal tegen me harses aan kreeg. toch nog mezelf wetende op te pakken en me training half afgerond. ik viel ook weer constant bijna inslaap onder mijn training zelfs. hierna meteen mijn tonijn meal gegeten en binnen 10m voelde ik mezelf weer normaal. conclusie ik denk dat ik de afgelopen dagen te hard van stapel ben gelopen ben onderhand al bijna 4kg kwijt op anderhalve week. om verder te voorkomen dat het licht vandaag nog een x uitgaat ga ik wat meer eten tot me nuttige.

750gram spinazie
400gram sperzie bonen
2 appels
1 snitzel
wat chili saus op mijn kip met sperzie bonen

zat er zelf aan te denken om misschien een wekelijkse refeed toe te voegen omdat het gewicht echt met rap tempo momenteel eraf vliegt. zat zelf te denken aan de zondag zodat mijn week gewicht overzicht redelijk stabiel blijft. want als ik bv woensdag refeed doe dan weeg ik die donderdag misschien wel weer 3a4kg zwaarder waardoor het overzicht weg is en ik geen oog meer heb op dat ik afval of niet (alleen in de spiegel dan) over de refeed kom ik zondag op terug moet hier even goed over nadenken. misschien is dit wel gewoon een slecht dagje geweest en hagel ik de aankomende 5 weken gewoon zo door tot mijn volgende cheat.

Training
pendlay row 3x8 56kg
deadlift 3x8 56kg
yates row 3x8 56kg
squat 3x8 56kg
barbell schrugs 3x8 56kg
stifflegged deadlift 3x8 56kg
one arm lat pull 3x8 (15kg band)

Week 2 day 5
stats
1,66
75,4

hak momenteel zover graveert dat lopen niet meer kan met schoenen aan. iam going heeling modus

ook besloten om vandaag en morgen een refeed in telassen.

Benchpress 3x8 (pauze-push) 76 - 76 - 76kg
Seated dumbell curl 3x8 10kg
Barbell skullcrusher 3x8 40kg
Military press 3x8 50 - 50 - 50 kg
Seated hammer curl 3x8 10kg
Tricep cable pushdown 3x8 (band) 15kg
Dumbell lateral raises 3x8 6 kg
Incline benchpress 3x8 60 - 60 - 60 kg
Dumbell reverse fly 3x8 4 kg

Week 2 day 6
stats
1,66
77

Refeed (geen training gehad heeling modus)

Week 2 day 7
1,66
77,4

20-04-2020 78kg
26-04-2020 76,6kg (-1,4)
3-05-2020 76,06kg (-0,6) ik heb het gewicht van ma tot vrij gedeeld door 5 ivm refeed zit ik hoger in gewicht en fuckt week overzicht op dus daarom houdt ik het gewicht voor de refeed aan.

heb er voor gekozen om 1x in de 2 weken een 1 a 2 dagen refeed te gaan houden heb nog alles goed berekend en zit op een tekort van 1500 per dag. vandaar deze refeed gaat bestaan uit 1 simpele meal 100g printa, geen al you can carb refeed zoals ik nu heb gedaan. voet is redelijk geheeld maar er zit zeker nog wel een diepe gat in. volgende week zou ik dus mijn walks moeten gaan afleggen op slippers. deze 2uur walk ga ik dus verdelen in 2x1uur tot mijn voet geneze is. denk dat dit zeker nog een week duurt tot het volledig herstelt is. 1 week weg gooie is sund dus dan maar zo.

vandaag ook van de clen gehopt nou 2 weeks off dan weer 2 weeks on.

Gewicht overzicht week 2
ma 77
di 77,2
wo 75,8
do 74,9
vri 75,4
za 77
zo 77,4

Fysiek status
houdt nog redelijk wat vocht vast van de refeed heb hem ook niet echt bepaald clean gedaan vrijdag.
adertje gespot in de spiegel die van mijn pik kruipt naar mijn buik dus ben alsnog droger geworden deze week ondanks ik 3 dagen niks uitgefrete heb ivm mijn voet.
merk nou wel dat ik er fucking plat bij heb gestaan afgelopen weken zeg damn

Fotos
Redelijk bloaty hier
Snapchat-1124679896.jpg
Snapchat-821237909.jpg

Laatst bewerkt:
Week 2 day 7
1,66
77,4

20-04-2020 78kg
26-04-2020 76,6kg (-1,4)
3-05-2020 76,06kg (-0,6) ik heb het gewicht van ma tot vrij gedeeld door 5 ivm refeed zit ik hoger in gewicht en fuckt week overzicht op dus daarom houdt ik het gewicht voor de refeed aan.

heb er voor gekozen om 1x in de 2 weken een 1 a 2 dagen refeed te gaan houden heb nog alles goed berekend en zit op een tekort van 1500 per dag. vandaar deze refeed gaat bestaan uit 1 simpele meal 100g printa, geen al you can carb refeed zoals ik nu heb gedaan. voet is redelijk geheeld maar er zit zeker nog wel een diepe gat in. volgende week zou ik dus mijn walks moeten gaan afleggen op slippers. deze 2uur walk ga ik dus verdelen in 2x1uur tot mijn voet geneze is. denk dat dit zeker nog een week duurt tot het volledig herstelt is. 1 week weg gooie is sund dus dan maar zo.

vandaag ook van de clen gehopt nou 2 weeks off dan weer 2 weeks on.

Gewicht overzicht week 2
ma 77
di 77,2
wo 75,8
do 74,9
vri 75,4
za 77
zo 77,4

Fysiek status
houdt nog redelijk wat vocht vast van de refeed heb hem ook niet echt bepaald clean gedaan vrijdag.
adertje gespot in de spiegel die van mijn pik kruipt naar mijn buik dus ben alsnog droger geworden deze week ondanks ik 3 dagen niks uitgefrete heb ivm mijn voet.
merk nou wel dat ik er fucking plat bij heb gestaan afgelopen weken zeg damn

Fotos
Dinsdag
f**k die foto spoilers:p

Week 3 day 1
1,66
77,4

eerste dag dat ik moet lopen op slippers en eerlijk het gaat ook nog aardig goed. no cramps ofz ik denk dat ik dit wel weekje anderhalf vol houdt. training ging top ook al knalde ik niet top weight het voelde echt goed.

Training
2,5u (wandelen)
Vacuum (sochtens)
pullups 3x8
Hanging leg raises 3x15
Pendlay row 3x8 (hold) 50kg
Yates row 3x8 (hold) 50kg
Barbell schrugs 3x8 (2sec hold) 50 kg
One arm lat pull (band) 15kg
Dubbel arm lat pull (band) 15kg
V-bar band row (band) 35kg
2u (wandelen)
strechten

Speciaal voor @chrash
lekkere wazige foto[
Snapchat-25865023.jpg
/SPOILER]

Foto's in de zondag post. Ik zou de rest later uit schrijven. Gister wat voorgevallen challaz

Terug
Naar boven