- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan wel foto's in een paar post terug.
Ik denk niet dat wat koekjes eten het verkloot hoor, als dat het enige slechte is wat ik eet op een dag heb ik een gezonde dag gehad![]()

Het zit meer tussen mijn mind hoor. Zit momenteel op een tekort van 1200 dus 1 dag zou ik eventueel gewoon x wat meer eten. Maar dan voelt het als een faal. Dit gaat hand in hand bij mij om nog dieper in kcals te gaan want ik zou dan in mijn hoofd zogenaamd 2 weken verneukt hebben bewijzen van spreken.Ik denk niet dat wat koekjes eten het verkloot hoor, als dat het enige slechte is wat ik eet op een dag heb ik een gezonde dag gehad![]()
Probleem was dat ik het gewoon trok maar me mee liet slepen in de gezelligheid en de koekjes. Ik wist eigenlijk bij voorbaat al dat deze dag ruk ging worden als ik toch ging bbqe. Maar bbq was tevens al langer dan 1 jaar geleden voor mij (dit was mijn excuus voor mijzelf)Ik had vorig jaar tijdens mijn 1e serieuze cut ook enorm last van binge-momenten. Ik zat maar 400kcal in tekort ofzo, maar soms trok ik het echt niet meer.![]()
Probleem was dat ik het gewoon trok maar me mee liet slepen in de gezelligheid en de koekjes. Ik wist eigenlijk bij voorbaat al dat deze dag ruk ging worden als ik toch ging bbqe. Maar bbq was tevens al langer dan 1 jaar geleden voor mij (dit was mijn excuus voor mijzelf)
ik zie alles wat ik extra eet buiten mijn voeding schema als een cheat. al is dit een appeltje van 60kcal. doel is gewoon om straight aan het plan te houden tho.Ik vind een bbq an sich nieteens een hele 'binge', eerder een cheat. Vlees/stokbrood/sla is imo niet verkeerd. Bij mij was het ook vooral chips en koekjes.
same, nu heb ik het een stuk minder en gaat het dus nog wel. Ik eet nu ook gewoon chips als ik wil en dan alleen een klein bakje ipv 4 dagen geen chips eten en dan 2 zakken in een sitting wegdouwen.Ik had vorig jaar tijdens mijn 1e serieuze cut ook enorm last van binge-momenten. Ik zat maar 400kcal in tekort ofzo, maar soms trok ik het echt niet meer.![]()
cheats als dit zijn denk ik ook wel eens goed voor je, en verneuken zeker geen 2 weken. Mentaal ff loslaten kan soms meer goed doen dan dat het fysiek slecht doet imo.Het zit meer tussen mijn mind hoor. Zit momenteel op een tekort van 1200 dus 1 dag zou ik eventueel gewoon x wat meer eten. Maar dan voelt het als een faal. Dit gaat hand in hand bij mij om nog dieper in kcals te gaan want ik zou dan in mijn hoofd zogenaamd 2 weken verneukt hebben bewijzen van spreken.
Zwz is het nou nog niet zo erg maar als ik die 4 weeks mark voorbij ben gaan we dieper/strict.
f**k die foto spoilersWeek 2 day 7
1,66
77,4
20-04-2020 78kg
26-04-2020 76,6kg (-1,4)
3-05-2020 76,06kg (-0,6) ik heb het gewicht van ma tot vrij gedeeld door 5 ivm refeed zit ik hoger in gewicht en fuckt week overzicht op dus daarom houdt ik het gewicht voor de refeed aan.
heb er voor gekozen om 1x in de 2 weken een 1 a 2 dagen refeed te gaan houden heb nog alles goed berekend en zit op een tekort van 1500 per dag. vandaar deze refeed gaat bestaan uit 1 simpele meal 100g printa, geen al you can carb refeed zoals ik nu heb gedaan. voet is redelijk geheeld maar er zit zeker nog wel een diepe gat in. volgende week zou ik dus mijn walks moeten gaan afleggen op slippers. deze 2uur walk ga ik dus verdelen in 2x1uur tot mijn voet geneze is. denk dat dit zeker nog een week duurt tot het volledig herstelt is. 1 week weg gooie is sund dus dan maar zo.
vandaag ook van de clen gehopt nou 2 weeks off dan weer 2 weeks on.
Gewicht overzicht week 2
ma 77
di 77,2
wo 75,8
do 74,9
vri 75,4
za 77
zo 77,4
Fysiek status
houdt nog redelijk wat vocht vast van de refeed heb hem ook niet echt bepaald clean gedaan vrijdag.
adertje gespot in de spiegel die van mijn pik kruipt naar mijn buik dus ben alsnog droger geworden deze week ondanks ik 3 dagen niks uitgefrete heb ivm mijn voet.
merk nou wel dat ik er fucking plat bij heb gestaan afgelopen weken zeg damn
Fotos
Dinsdag